Komunikaty PR

Supermarket online delio wprowadza obszar dostawy na rano

2022-11-08  |  09:30

Supermarket online delio wystartował z nowym modelem dostaw, dzięki któremu usługa zacznie docierać do klientów nieobjętych dotychczasowym obszarem dostawy nawet w godzinę. Tym samym delio weszło do wielu mniejszych i większych miejscowości w całej Polsce. W ramach nowej funkcjonalności zamówienia będą dostarczane przez noc. Lite e-Commerce gwarantuje, że zakupy trafią  do klientów przed 08:00 rano. To najszybszy model dostaw poza aglomeracjami dostępny jak dotąd na rynku.

delio regularnie rozszerza strefę dostaw docierając do nowych miast i klientów, a nowa funkcjonalność jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jej wdrożenie było możliwe dzięki współpracy z firmą Cool-Logistics, która jest częścią Grupy Żabka i specjalizuje się w dostarczaniu usług logistycznych w zakresie przewozu żywności.

Wprowadzenie nowego modelu dostaw pozwala delio zaoferować swoje usługi szerszemu gronu odbiorców.  Obszar dostawy na rano znacząco powiększa bowiem teren działania supermarketu online. Do grona obsługiwanych miast – wraz z najbliższą okolicą – dołączyły między innymi Zielona Góra, Olsztyn, Leszno czy Kalisz i wiele miejscowości położonych w pobliżu Warszawy, takich jak Łowicz czy Sochaczew. Aby przekonać się, czy nowa funkcjonalność obejmuje nasze miejsce zamieszkania, wystarczy wpisać adres w okienku w lewym górnym rogu strony supermarketu online lub zaznaczyć go pinezką na mapie w aplikacji delio.

Jednocześnie delio nadal zobowiązuje się do dostaw nawet w godzinę na terenie Warszawy, Krakowa, Gdańska, Sopotu, Piaseczna i Konstancina.

Jak działa nowy model dostawy?

Zamówienie można złożyć o każdej porze, za pomocą strony internetowej lub dedykowanej aplikacji. Kurier doręczy zakupy w dni robocze (w tym w soboty) w godzinach 02:00-08:00 (jeśli zamówienie zostanie złożone do południa) lub kolejnego ranka (jeśli zamówimy po 12:00).

Zakupy w mniejszych miejscowościach są uciążliwe i wiążą się często z koniecznością pojechania do większego miasta, co znacząco wydłuża czas potrzebny na ich realizację. Dodatkowym utrudnieniem może być też brak samochodu, który nie pozwoli nam na komfortowe przewożenie zakupionych produktów. Dlatego stworzyliśmy usługę dostaw na rano. Dzięki niej klienci poza największymi aglomeracjami mogą skorzystać z nowoczesnych rozwiązań ułatwiających codzienne życie – mówi Michalina Kunecka, Business Development Manager.

W nowym modelu dostawy na klientów czeka aż 4 tys. produktów, w tym m.in. warzywa, owoce, nabiał, a także chemia gospodarcza. Ze względów logistycznych i bezpieczeństwa na razie nie zamówimy świeżych mięs oraz ryb i bardzo ciężkich produktów.

Tańsze zakupy z kodami rabatowymi od delio

Na klientów czeka specjalny kod „RANO” (należy pamiętać o wielkich literach), dzięki któremu mogą zaoszczędzić aż do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie otrzymamy 30 zł rabatu. Łącznie każdy użytkownik ma do dyspozycji 15 kodów. Akcja trwa do 30 listopada br., a regulamin promocji jest dostępny na delio.com.pl.

Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl i w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.