Komunikaty PR

Super-Pharm liderem w branży dermokosmetyków

2020-11-23  |  07:00
Biuro prasowe

Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zadań specjalnych – dermokosmetyki. Ich największy wybór zapewnia Super-Pharm, w którym można znaleźć aż 40 marek, łącznie ponad 1000 dermoproduktów. Oferta drogerii wciąż się powiększa.

 

Skoncentrowane formuły, moc składników aktywnych, wysoka skuteczność potwierdzona badaniami to trzy cechy, które najlepiej przedstawiają dermokosmetyki. Nic dziwnego, że coraz częściej właśnie te produkty są wybierane przez klientów ceniących wysoką jakość i bezpieczeństwo. Dermatolodzy rekomendują używanie tych specjalistycznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji, ponieważ niezawodnie radzą sobie z problemami skóry, wrażliwością, skłonnością do przesuszeń. Polki pokochały je przede wszystkim za właściwości nawilżające i odmładzające oraz za radzenie sobie z najtrudniejszymi problemami skóry.

 

Super-Pharm od wielu lat stawia na rozwój działu dermo i skrupulatnie rozbudowuje ten obszar o kolejne nowości, które pojawiają się na rynku. W ofercie sieci dostępne są dermoprodukty do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów, ochrony przeciwsłonecznej, a także dermokosmetyki do makijażu. Asortyment dopasowany jest dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt, przez nastolatków, często zmagających się ze zwiększonymi problemami skórnymi, aż po osoby dojrzałe, których skóra staje się bardziej wrażliwa i wymaga specjalistycznej ochrony.

 

Niekwestionowane bestsellery dostępne w Super-Pharm to: zwalczający niedoskonałości krem Effaclar Duo+ marki La Roche-Posay, antyperspirant roll-on Vichy Deo Anti – Transpirant 48H, rewitalizujący i wzmacniający włosy szampon Klorane Chinina. Na wyróżnienie zasługują także   produkty Tołpa z linii Sebio – matujący krem korygujący oraz peeling do twarzy. Poza wyżej wymienionymi  markami do najbardziej popularnych należą: Avene, Sesderma, Bioliq, Dermedic, Dermena, Institut Esthederm, Nuxe, Pharmaceris, Sunew Med, SVR oraz Uriage.

 

W ostatnich latach Super-Pharm zyskał opinię eksperta w dziedzinie dermokosmetyków. To dla nas duże wyróżnienie, ale również odpowiedzialność – nasi Klienci oczekują od nas szerokiego wyboru sprawdzonych i bezpiecznych dermokosmetyków dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom nieustannie dopracowujemy naszą ofertę, uzupełniając ją o kolejne innowacyjne nowości. Nasz personel regularnie uczestniczy w szkoleniach, dzięki którym poszerza wiedzę i może jeszcze lepiej doradzać konsumentom w doborze dermoproduktów, które najlepiej odpowiedzą na ich potrzeby – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager marki Super-Pharm.

 

Podczas wizyty w Super-Pharm do dyspozycji Klientów są wykwalifikowane dermokonsultanki, które odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów. Ponad 1000 dermoproduktów 40 marek dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki Biuro prasowe
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za
Handel Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
2024-05-14 | 14:50

Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii

Na początku maja ruszyła wielokanałowa kampania „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”. Promuje ona uruchomioną 22 kwietnia platformę, w ramach której klienci
Handel Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
2024-05-14 | 13:50

Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”

W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc1. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Finanse

Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach

Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.

Transport

Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów

W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.