Komunikaty PR

Super-Pharm liderem w branży dermokosmetyków

2020-11-23  |  07:00
Biuro prasowe

Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zadań specjalnych – dermokosmetyki. Ich największy wybór zapewnia Super-Pharm, w którym można znaleźć aż 40 marek, łącznie ponad 1000 dermoproduktów. Oferta drogerii wciąż się powiększa.

 

Skoncentrowane formuły, moc składników aktywnych, wysoka skuteczność potwierdzona badaniami to trzy cechy, które najlepiej przedstawiają dermokosmetyki. Nic dziwnego, że coraz częściej właśnie te produkty są wybierane przez klientów ceniących wysoką jakość i bezpieczeństwo. Dermatolodzy rekomendują używanie tych specjalistycznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji, ponieważ niezawodnie radzą sobie z problemami skóry, wrażliwością, skłonnością do przesuszeń. Polki pokochały je przede wszystkim za właściwości nawilżające i odmładzające oraz za radzenie sobie z najtrudniejszymi problemami skóry.

 

Super-Pharm od wielu lat stawia na rozwój działu dermo i skrupulatnie rozbudowuje ten obszar o kolejne nowości, które pojawiają się na rynku. W ofercie sieci dostępne są dermoprodukty do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów, ochrony przeciwsłonecznej, a także dermokosmetyki do makijażu. Asortyment dopasowany jest dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt, przez nastolatków, często zmagających się ze zwiększonymi problemami skórnymi, aż po osoby dojrzałe, których skóra staje się bardziej wrażliwa i wymaga specjalistycznej ochrony.

 

Niekwestionowane bestsellery dostępne w Super-Pharm to: zwalczający niedoskonałości krem Effaclar Duo+ marki La Roche-Posay, antyperspirant roll-on Vichy Deo Anti – Transpirant 48H, rewitalizujący i wzmacniający włosy szampon Klorane Chinina. Na wyróżnienie zasługują także   produkty Tołpa z linii Sebio – matujący krem korygujący oraz peeling do twarzy. Poza wyżej wymienionymi  markami do najbardziej popularnych należą: Avene, Sesderma, Bioliq, Dermedic, Dermena, Institut Esthederm, Nuxe, Pharmaceris, Sunew Med, SVR oraz Uriage.

 

W ostatnich latach Super-Pharm zyskał opinię eksperta w dziedzinie dermokosmetyków. To dla nas duże wyróżnienie, ale również odpowiedzialność – nasi Klienci oczekują od nas szerokiego wyboru sprawdzonych i bezpiecznych dermokosmetyków dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom nieustannie dopracowujemy naszą ofertę, uzupełniając ją o kolejne innowacyjne nowości. Nasz personel regularnie uczestniczy w szkoleniach, dzięki którym poszerza wiedzę i może jeszcze lepiej doradzać konsumentom w doborze dermoproduktów, które najlepiej odpowiedzą na ich potrzeby – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager marki Super-Pharm.

 

Podczas wizyty w Super-Pharm do dyspozycji Klientów są wykwalifikowane dermokonsultanki, które odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów. Ponad 1000 dermoproduktów 40 marek dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i na www.superpharm.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie Biuro prasowe
2024-07-03 | 14:20

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka
Handel Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
2024-07-03 | 09:13

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy[1]. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak
Handel Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
2024-07-02 | 18:00

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.