Super-Pharm liderem w branży dermokosmetyków
Wśród produktów kosmetycznych dostępnych na rynku jest jedna kategoria, która zdecydowanie zasługuje na miano najchętniej wybieranej przez konsumentki. To ulubieńcy dermatologów, pogromcy niedoskonałości, specjaliści od zadań specjalnych – dermokosmetyki. Ich największy wybór zapewnia Super-Pharm, w którym można znaleźć aż 40 marek, łącznie ponad 1000 dermoproduktów. Oferta drogerii wciąż się powiększa.
Skoncentrowane formuły, moc składników aktywnych, wysoka skuteczność potwierdzona badaniami to trzy cechy, które najlepiej przedstawiają dermokosmetyki. Nic dziwnego, że coraz częściej właśnie te produkty są wybierane przez klientów ceniących wysoką jakość i bezpieczeństwo. Dermatolodzy rekomendują używanie tych specjalistycznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji, ponieważ niezawodnie radzą sobie z problemami skóry, wrażliwością, skłonnością do przesuszeń. Polki pokochały je przede wszystkim za właściwości nawilżające i odmładzające oraz za radzenie sobie z najtrudniejszymi problemami skóry.
Super-Pharm od wielu lat stawia na rozwój działu dermo i skrupulatnie rozbudowuje ten obszar o kolejne nowości, które pojawiają się na rynku. W ofercie sieci dostępne są dermoprodukty do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów, ochrony przeciwsłonecznej, a także dermokosmetyki do makijażu. Asortyment dopasowany jest dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt, przez nastolatków, często zmagających się ze zwiększonymi problemami skórnymi, aż po osoby dojrzałe, których skóra staje się bardziej wrażliwa i wymaga specjalistycznej ochrony.
Niekwestionowane bestsellery dostępne w Super-Pharm to: zwalczający niedoskonałości krem Effaclar Duo+ marki La Roche-Posay, antyperspirant roll-on Vichy Deo Anti – Transpirant 48H, rewitalizujący i wzmacniający włosy szampon Klorane Chinina. Na wyróżnienie zasługują także produkty Tołpa z linii Sebio – matujący krem korygujący oraz peeling do twarzy. Poza wyżej wymienionymi markami do najbardziej popularnych należą: Avene, Sesderma, Bioliq, Dermedic, Dermena, Institut Esthederm, Nuxe, Pharmaceris, Sunew Med, SVR oraz Uriage.
W ostatnich latach Super-Pharm zyskał opinię eksperta w dziedzinie dermokosmetyków. To dla nas duże wyróżnienie, ale również odpowiedzialność – nasi Klienci oczekują od nas szerokiego wyboru sprawdzonych i bezpiecznych dermokosmetyków dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom nieustannie dopracowujemy naszą ofertę, uzupełniając ją o kolejne innowacyjne nowości. Nasz personel regularnie uczestniczy w szkoleniach, dzięki którym poszerza wiedzę i może jeszcze lepiej doradzać konsumentom w doborze dermoproduktów, które najlepiej odpowiedzą na ich potrzeby – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager marki Super-Pharm.
Podczas wizyty w Super-Pharm do dyspozycji Klientów są wykwalifikowane dermokonsultanki, które odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów. Ponad 1000 dermoproduktów 40 marek dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i na www.superpharm.pl.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.