Komunikaty PR

Super-Pharm współpracuje z InPost

2021-04-20  |  09:00
Biuro prasowe

Super-Pharm wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów rozszerzając dostawy o jedną z najwygodniejszych, a w dodatku najbardziej ekologicznych opcji. Od teraz zamawiając produkty z drogerii internetowej można odebrać je w Paczkomatach firmy InPost. To kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju sieci.

Szeroki asortyment produktów, krótki czas realizacji zamówień i profesjonalne podejście do obsługi klienta – te cechy wyróżniają Super-Pharm na rynku e-commerce. Działając w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju oraz dbając o zwiększanie komfortu zakupów sieć idzie o krok dalej nawiązując współpracę z firmą InPost – najszybciej rosnącą platformą dostaw dla e-commerce w Europie.

Rozwój sklepu internetowego jest jednym z filarów naszej strategii. Od ponad dwóch lat stale poszerzamy asortyment i stawiamy na nowoczesne, przyjazne dla użytkowników rozwiązania. Klienci doceniają szeroką ofertę oraz prosty, a zarazem bezpieczny dostęp do zakupów online. – mówi Remigiusz Chrzanowski, członek zarządu Super-Pharm Poland. – Zależy nam, aby rozwój naszej sieci przebiegał w sposób zrównoważony. Mamy świadomość, że podejmowane przez nas decyzje mają wpływ na otaczające nas środowisko, dlatego do współpracy wybieramy partnerów, którzy podzielają te same wartości. Paczkomaty firmy InPost to przełomowe rozwiązanie na światowym rynku, pozwalające na redukcję emisji CO2 nawet o 14 ton rocznie. Cieszymy się, że od teraz możemy wspólnie działać na rzecz zielonej rewolucji rynku e-commerce.   

Paczkomaty zrewolucjonizowały dostawę w e-commerce, zapewniając wygodny sposób nadawania, odbioru i zwrotu paczek w dowolnym momencie, poprzez sieć wygodnie zlokalizowanych i łatwych w obsłudze punktów. Jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów wysyłki –już teraz redukuje emisję CO2 nawet o 75%. Przyczynia się do zmniejszenia wpływu samochodów dostawczych na globalne ocieplenie nawet do 3 razy w porównaniu z tradycyjną dostawą kurierską do domu na etapie ostatniej mili (w terenie miejskim) oraz nawet do 13 razy w terenie pozamiejskim.

Nie bez powodu to jedna z najchętniej wybieranych przez kupujących form dostawy – średni czas odbioru to zaledwie 7 sekund. Ponadto wszystkie Paczkomaty są czynne całą dobę, a liczba punktów odbioru na ternie kraju przekroczyła już 11 000. Od teraz zakupy zrobione na stronie www.superpharm.pl do godziny 12:30 trafią do wybranego Paczkomatu już następnego dnia roboczego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki Biuro prasowe
2024-05-29 | 11:15

Niepowtarzalne smaki lodów dostępne tylko w „Lodziarni znanych marek” Żabki

Żabka nieustannie poszerza swoją ofertę lodów, udostępniając klientom coraz bogatszy asortyment kształtów, rozmiarów, kolorów i smaków. W zeszłym roku
Handel Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy
2024-05-29 | 01:00

Czy akcesoria do druku oznaczeń mogą wpłynąć na usprawnienie pracy

Polacy coraz częściej decydują się na kupno produktów przez internet. Robienie zakupów online stało się metodą na szukanie oszczędności w domowych budżetach rodaków
Handel Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”
2024-05-28 | 16:00

Żabka i Prosto podbijają polskie ulice w kampanii „Weź to na gorąco!”

Światy street foodu i streetwearu niespodziewanie zderzyły się w kampanii „Weź to na gorąco!”, promującej ofertę PROSTO z PIECA. Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Tylko co 20. palacz jest w stanie samodzielnie rzucić papierosy. Dziś Światowy Dzień Bez Papierosa

Niemal co trzeci dorosły Polak przyznaje się do palenia papierosów. Ta liczba świadczy o porażce polskiej polityki zdrowotnej, w ramach której zakładano redukcję udziału palaczy w społeczeństwie do 5 proc. przed 2030 rokiem. Taki sukces zanotowała Szwecja, w której odsetek palaczy spadł w latach 2008–2023 z 15 proc. do 5,6 proc. Tymczasem wachlarz chorób wywołanych wdychaniem papierosowego dymu jest bardzo szeroki. Najgroźniejsze z nich, oprócz nowotworów, są związane z układem oddechowym i sercowo-naczyniowym jak np. żylna choroba zakrzepowo-zatorowa. 31 maja obchodzona jest 37. rocznica Światowego Dnia Bez Papierosa.

Prawo

Po wyborach wiele tematów w Komisji Europejskiej będzie kontynuowanych. Wśród nich Zielony Ład czy działania na rzecz solidarności z Ukrainą

Jest mało prawdopodobne, by po czerwcowych wyborach do europarlamentu nowa Komisja Europejska radykalnie zmieniła kierunek w wielu kluczowych tematach. Dotyczy to głównie Europejskiego Zielonego Ładu. Wśród priorytetów Brukseli, które w nowej kadencji będą z pewnością kontynuowane, wymienia się także kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i digitalizacją na terenie Wspólnoty. W Polsce wybory do europarlamentu odbędą się w niedzielę, 9 czerwca.

Problemy społeczne

W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci

Według UNICEF jedno na pięć dzieci żyje w strefach objętych konfliktami lub z nich ucieka. Organizacja Narodów Zjednoczonych w latach 2005–2022 zweryfikowała ponad 315 tys. poważnych naruszeń praw dziecka na obszarach objętych konfliktem. Najtrudniejsza sytuacja panuje w Strefie Gazy, gdzie tylko w tym roku zginęło więcej dzieci niż w 2022 roku na całym świecie.  Wojna zabiera dzieciom to, co najważniejsze, czyli poczucie bezpieczeństwa i znacząco wpływa na ich rozwój – alarmuje Polska Akcja Humanitarna.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.