Komunikaty PR

Świat Książki w Katowickiej kręci się piętro niżej

2020-12-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Na poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt. To Księgarnia Świat Książki, przeniesiona z innej lokalizacji w obiekcie. Odwiedzający znajdą tu ogromny wybór światowej i polskiej literatury, gry, muzykę, zabawki i artykuły papiernicze.

Ważna informacja dla wszystkich, którzy uwielbiają książki! Lubiana Księgarnia Świat Książki od 25 listopada działa na poziomie -1, obok sklepu TK Maxx. Nowości, hity wydawnicze i klasyka – od ambitnych tytułów dla wymagających, przez literaturę popularną, aż po książki dla dzieci, artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne i płyty muzyczne - to wszystko można znaleźć w Księgarni Świat Książki.

Księgarnia jest dobrze znanym, lubianym i cenionym punktem, którego szeroka i bogata oferta zawsze daje kolejny dobry powód, by wybrać się do położonej w samym centrum miasta Galerii Katowickiej.

Klienci Księgarni Świat Książki mogą skorzystać ze stałej akcji promocyjnej: „druga książka –50%”, która obejmuje nowości. Sieć, do której należy placówka w Katowickiej, wspiera Duże Rodziny – w księgarniach akceptowana jest Karta Dużej Rodziny, a jej posiadacze mają możliwość skorzystania ze specjalnych rabatów. Można tu także bezpłatnie odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym.

Księgarnia, podobnie jak pozostałe sklepy i lokale usługowe oraz cały obiekt, są przygotowane na funkcjonowanie zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.

- Naszym priorytetem nadal jest zapewnienie klientom i wszystkim pracownikom Katowickiej bezpieczeństwa podczas korzystania z oferty obiektu. Jest to szczególnie ważne teraz, w okresie przedświątecznym, gdy następuje powrót do pełnego funkcjonowania. Przestrzegamy wprowadzonych wcześniej procedur sanitarnych, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obiekcie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie dystansu oraz określone limity przebywania osób w sklepach i w samej Galerii. Klienci proszeni są również o przestrzeganie godzin dla seniorów. Dodatkowo regularnie odbywa się odkażanie wszystkich tzw. „hot spotów”, czyli często dotykanych powierzchni – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.