Komunikaty PR

Świat Książki w Katowickiej kręci się piętro niżej

2020-12-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Na poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt. To Księgarnia Świat Książki, przeniesiona z innej lokalizacji w obiekcie. Odwiedzający znajdą tu ogromny wybór światowej i polskiej literatury, gry, muzykę, zabawki i artykuły papiernicze.

Ważna informacja dla wszystkich, którzy uwielbiają książki! Lubiana Księgarnia Świat Książki od 25 listopada działa na poziomie -1, obok sklepu TK Maxx. Nowości, hity wydawnicze i klasyka – od ambitnych tytułów dla wymagających, przez literaturę popularną, aż po książki dla dzieci, artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne i płyty muzyczne - to wszystko można znaleźć w Księgarni Świat Książki.

Księgarnia jest dobrze znanym, lubianym i cenionym punktem, którego szeroka i bogata oferta zawsze daje kolejny dobry powód, by wybrać się do położonej w samym centrum miasta Galerii Katowickiej.

Klienci Księgarni Świat Książki mogą skorzystać ze stałej akcji promocyjnej: „druga książka –50%”, która obejmuje nowości. Sieć, do której należy placówka w Katowickiej, wspiera Duże Rodziny – w księgarniach akceptowana jest Karta Dużej Rodziny, a jej posiadacze mają możliwość skorzystania ze specjalnych rabatów. Można tu także bezpłatnie odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym.

Księgarnia, podobnie jak pozostałe sklepy i lokale usługowe oraz cały obiekt, są przygotowane na funkcjonowanie zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.

- Naszym priorytetem nadal jest zapewnienie klientom i wszystkim pracownikom Katowickiej bezpieczeństwa podczas korzystania z oferty obiektu. Jest to szczególnie ważne teraz, w okresie przedświątecznym, gdy następuje powrót do pełnego funkcjonowania. Przestrzegamy wprowadzonych wcześniej procedur sanitarnych, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obiekcie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie dystansu oraz określone limity przebywania osób w sklepach i w samej Galerii. Klienci proszeni są również o przestrzeganie godzin dla seniorów. Dodatkowo regularnie odbywa się odkażanie wszystkich tzw. „hot spotów”, czyli często dotykanych powierzchni – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Katowickiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.