Świat Książki w Katowickiej kręci się piętro niżej

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Na poziomie -1 Galerii Katowickiej pojawił się nowy punkt. To Księgarnia Świat Książki, przeniesiona z innej lokalizacji w obiekcie. Odwiedzający znajdą tu ogromny wybór światowej i polskiej literatury, gry, muzykę, zabawki i artykuły papiernicze.
Ważna informacja dla wszystkich, którzy uwielbiają książki! Lubiana Księgarnia Świat Książki od 25 listopada działa na poziomie -1, obok sklepu TK Maxx. Nowości, hity wydawnicze i klasyka – od ambitnych tytułów dla wymagających, przez literaturę popularną, aż po książki dla dzieci, artykuły papiernicze i tekstylne, zabawki, gry oraz zestawy kreatywne i płyty muzyczne - to wszystko można znaleźć w Księgarni Świat Książki.
Księgarnia jest dobrze znanym, lubianym i cenionym punktem, którego szeroka i bogata oferta zawsze daje kolejny dobry powód, by wybrać się do położonej w samym centrum miasta Galerii Katowickiej.
Klienci Księgarni Świat Książki mogą skorzystać ze stałej akcji promocyjnej: „druga książka –50%”, która obejmuje nowości. Sieć, do której należy placówka w Katowickiej, wspiera Duże Rodziny – w księgarniach akceptowana jest Karta Dużej Rodziny, a jej posiadacze mają możliwość skorzystania ze specjalnych rabatów. Można tu także bezpłatnie odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym.
Księgarnia, podobnie jak pozostałe sklepy i lokale usługowe oraz cały obiekt, są przygotowane na funkcjonowanie zgodnie z najwyższymi standardami sanitarnymi.
- Naszym priorytetem nadal jest zapewnienie klientom i wszystkim pracownikom Katowickiej bezpieczeństwa podczas korzystania z oferty obiektu. Jest to szczególnie ważne teraz, w okresie przedświątecznym, gdy następuje powrót do pełnego funkcjonowania. Przestrzegamy wprowadzonych wcześniej procedur sanitarnych, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obiekcie obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie dystansu oraz określone limity przebywania osób w sklepach i w samej Galerii. Klienci proszeni są również o przestrzeganie godzin dla seniorów. Dodatkowo regularnie odbywa się odkażanie wszystkich tzw. „hot spotów”, czyli często dotykanych powierzchni – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Katowickiej.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.