SwipBox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek. Rozwiązanie pod nazwą SwipBox Circuit, które będzie dostępne również w Polsce, umożliwia sklepom internetowym i dostawcom usług logistycznych ponowne wykorzystanie opakowań w cyklu zamkniętym nawet do 1000 razy.
Popularność zakupów online eksplodowała na całym świecie, co wiąże się ze wzrostem liczby przesyłek dostarczych za pomocą automatów SwipBox. Ekologiczny koncept opakowań wielokrotnego użytku pozwala na ich ponowne wykorzystanie w obiegu zamkniętym, realnie ograniczając liczbę wyrzucanych kartonów. Ze SwipBox Circuit mogą korzystać wszystkie podmioty z branż e-commerce oraz KEP, które dbają o środowisko naturalne poprzez redukcję ilości generowanych odpadów.
Z uwagą śledzimy, a następnie implementujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają nasze automaty. Zrównoważony rozwój jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Zewnętrzne urządzenia Infinity są wyjątkowo energooszczędne i łatwe w demontażu, ponieważ aż w 98,8% podlegają recyklingowi. Dzięki nowej koncepcji etykiet dla opakowań, wprowadzamy również wysoce zrównoważone rozwiązanie wysyłkowe – powiedział Allan Kaczmarek, założyciel SwipBox.
Obecnie konsument odbiera paczkę, przywozi ją do domu, rozpakowuje i z reguły wyrzuca opakowanie kartonowe, którego żywotność wynosi średnio 24 godziny. Teraz może zwrócić je kurierowi na potrzeby kolejnych przesyłek w obiegu zamkniętym.
SwipBox uruchamia nowy koncept tej jesieni, aby zmniejszyć ślad klimatyczny i wesprzeć swoich partnerów w spełnieniu unijnych regulacji zawartych w dyrektywie 94/62/WE, dotyczącej opakowań oraz odpadów opakowaniowych. – Do końca 2025 roku co najmniej 65% wszystkich odpadów z opakowań będzie poddanych recyklingowi. Rozwiązanie Circuit, które w początkowej fazie będziemy pilotować z jednym z naszych zaufanych partnerów, ułatwi dostawcom logistycznym skuteczną realizację tych założeń – dodał Mark Yeoman, dyrektor ds. rozwoju handlowego w SwipBox.
Nowe etykiety na opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane nawet do 1000 razy. Rozwiązanie jest przystosowane do wszystkich rodzajów opakowań wielorazowego użytku.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.