Komunikaty PR

SwipBox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet

2022-11-03  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek. Rozwiązanie pod nazwą SwipBox Circuit, które będzie dostępne również w Polsce, umożliwia sklepom internetowym i dostawcom usług logistycznych ponowne wykorzystanie opakowań w cyklu zamkniętym nawet do 1000 razy.

Popularność zakupów online eksplodowała na całym świecie, co wiąże się ze wzrostem liczby przesyłek dostarczych za pomocą automatów SwipBox. Ekologiczny koncept opakowań wielokrotnego użytku pozwala na ich ponowne wykorzystanie w obiegu zamkniętym, realnie ograniczając liczbę wyrzucanych kartonów. Ze SwipBox Circuit mogą korzystać wszystkie podmioty z branż e-commerce oraz KEP, które dbają o środowisko naturalne poprzez redukcję ilości generowanych odpadów.

Z uwagą śledzimy, a następnie implementujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają nasze automaty. Zrównoważony rozwój jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Zewnętrzne urządzenia Infinity są wyjątkowo energooszczędne i łatwe w demontażu, ponieważ aż w 98,8% podlegają recyklingowi. Dzięki nowej koncepcji etykiet dla opakowań, wprowadzamy również wysoce zrównoważone rozwiązanie wysyłkowe – powiedział Allan Kaczmarek, założyciel SwipBox. 

Obecnie konsument odbiera paczkę, przywozi ją do domu, rozpakowuje i z reguły wyrzuca opakowanie kartonowe, którego żywotność wynosi średnio 24 godziny. Teraz może zwrócić je kurierowi na potrzeby kolejnych przesyłek w obiegu zamkniętym.

SwipBox uruchamia nowy koncept tej jesieni, aby zmniejszyć ślad klimatyczny i wesprzeć swoich partnerów w spełnieniu unijnych regulacji zawartych w dyrektywie 94/62/WE, dotyczącej opakowań oraz odpadów opakowaniowych. – Do końca 2025 roku co najmniej 65% wszystkich odpadów z opakowań będzie poddanych recyklingowi. Rozwiązanie Circuit, które w początkowej fazie będziemy pilotować z jednym z naszych zaufanych partnerów, ułatwi dostawcom logistycznym skuteczną realizację tych założeń – dodał Mark Yeoman, dyrektor ds. rozwoju handlowego w SwipBox.

Nowe etykiety na opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane nawet do 1000 razy. Rozwiązanie jest przystosowane do wszystkich rodzajów  opakowań wielorazowego użytku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.