SwipBox wprowadza ekologiczny koncept elektronicznych etykiet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox, jako firma odpowiedzialna społecznie, w reakcji na zachodzące zmiany klimatyczne wdraża inteligentne etykiety elektroniczne dla przesyłek. Rozwiązanie pod nazwą SwipBox Circuit, które będzie dostępne również w Polsce, umożliwia sklepom internetowym i dostawcom usług logistycznych ponowne wykorzystanie opakowań w cyklu zamkniętym nawet do 1000 razy.
Popularność zakupów online eksplodowała na całym świecie, co wiąże się ze wzrostem liczby przesyłek dostarczych za pomocą automatów SwipBox. Ekologiczny koncept opakowań wielokrotnego użytku pozwala na ich ponowne wykorzystanie w obiegu zamkniętym, realnie ograniczając liczbę wyrzucanych kartonów. Ze SwipBox Circuit mogą korzystać wszystkie podmioty z branż e-commerce oraz KEP, które dbają o środowisko naturalne poprzez redukcję ilości generowanych odpadów.
Z uwagą śledzimy, a następnie implementujemy innowacyjne rozwiązania, które usprawniają nasze automaty. Zrównoważony rozwój jest jednym z naszych kluczowych priorytetów. Zewnętrzne urządzenia Infinity są wyjątkowo energooszczędne i łatwe w demontażu, ponieważ aż w 98,8% podlegają recyklingowi. Dzięki nowej koncepcji etykiet dla opakowań, wprowadzamy również wysoce zrównoważone rozwiązanie wysyłkowe – powiedział Allan Kaczmarek, założyciel SwipBox.
Obecnie konsument odbiera paczkę, przywozi ją do domu, rozpakowuje i z reguły wyrzuca opakowanie kartonowe, którego żywotność wynosi średnio 24 godziny. Teraz może zwrócić je kurierowi na potrzeby kolejnych przesyłek w obiegu zamkniętym.
SwipBox uruchamia nowy koncept tej jesieni, aby zmniejszyć ślad klimatyczny i wesprzeć swoich partnerów w spełnieniu unijnych regulacji zawartych w dyrektywie 94/62/WE, dotyczącej opakowań oraz odpadów opakowaniowych. – Do końca 2025 roku co najmniej 65% wszystkich odpadów z opakowań będzie poddanych recyklingowi. Rozwiązanie Circuit, które w początkowej fazie będziemy pilotować z jednym z naszych zaufanych partnerów, ułatwi dostawcom logistycznym skuteczną realizację tych założeń – dodał Mark Yeoman, dyrektor ds. rozwoju handlowego w SwipBox.
Nowe etykiety na opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane nawet do 1000 razy. Rozwiązanie jest przystosowane do wszystkich rodzajów opakowań wielorazowego użytku.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.