Komunikaty PR

Swobodniejsze, ale wciąż bezpieczne zakupy w Atrium Kasztanowa

2022-03-01  |  10:14

Na tę wiadomość od dawna czekali wszyscy pilanie – od 1 marca wchodzą w życie łagodniejsze obostrzenia epidemiczne. To oznacza, że mieszkańcy mogą swobodniej korzystać z usług rozrywkowych czy gastronomicznych w miejscach publicznych. Pod względem handlowo-usługowym wiele do zaoferowania ma także galeria Atrium Kasztanowa.

 

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów, od wtorku, 1 marca br. mają zastosowanie łagodniejsze zasady bezpieczeństwa. Choć nadal wymagane jest noszenie maseczek w przestrzeni publicznej, to przestają obowiązywać m.in. wszystkie limity osób w sklepach, restauracjach, miejscach kultury, a także podczas spotkań i imprez. Zniesienie większości obostrzeń dotyczy także centrów handlowych. To oznacza, że jeszcze swobodniej można korzystać z oferty pilskiej galerii.

 

– Choć pomału wracamy do normalności po pandemii, to nadal na terenie galerii Atrium Kasztanowa zachowujemy należyte środki ostrożności. Bezpieczeństwo klientów oraz pracowników są dla nas kluczowe, dlatego dokładamy wszelkich możliwych starań, by pozostać nadal jednym z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej. Przestrzegaliśmy i dalej będziemy rygorystycznie respektować zasady higieniczno-sanitarne mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Wiosna to dobra okazja na odświeżenie swojej garderoby wraz ze zmianą pogody zmieniają się nasze potrzeby odzieżowe i obuwnicze. To dobry moment, aby odwiedzić ulubione punkty w galerii, gdyż w wielu sklepach w Atrium Kasztanowa trwają właśnie atrakcyjne przeceny na wybrany asortyment. Warto zapoznać się z aktualną ofertą sklepów i na miejscu przymierzyć wypatrzony przez siebie produkt; z pełną listą promocji można zapoznać się na stronie galerii.

 

Poza bogatą ofertą sklepową, klienci mają do dyspozycji również wiele udogodnień oraz rozmaitych usług. W  Atrium Kasztanowa działają punkty gastronomiczne, serwujące zróżnicowaną kuchnię. To idealne miejsca na ciepły posiłek w ciągu dnia bądź spotkanie z przyjaciółmi. Kinomanom spragnionym filmowych emocji swoje przestrzenie udostępnia również kino Helios. Rodzice z dziećmi mogą z kolei korzystać z placów zabaw znajdujących się w galerii.

 

Jednocześnie na terenie całego obiektu Atrium Kasztanowa obowiązuje przestrzeganie zasad higieny i  bezpieczeństwa. Do dyspozycji klientów są dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk, a także tablice informacyjne przypominające o konieczności zachowania higieny. Pracownicy Atrium zobowiązani są w  dalszym ciągu do zachowania szczególnych środków ostrożności.

 

Więcej informacji: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.