Komunikaty PR

TaniaKsiazka.pl wyróżniona w konkursie e-Commerce Polska awards 2022

2022-09-26  |  01:00

TaniaKsiazka.pl, jedna z największych księgarni internetowych w kraju, została wyróżniona w prestiżowym konkursie branżowym e-Commerce Polska awards. Działania promujące czytelnictwo w dobie pandemii zdobyły uznanie Izby Gospodarki Elektronicznej w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże”. Jury doceniło zorganizowany przez markę WyCzytOn – event online, który był alternatywą dla odwołanych stacjonarnych targów książki.

 

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych plebiscytów w branży sprzedaży internetowej. Już od 10 lat e-Izba nagradza przedsiębiorców, którzy odznaczają się innowacyjnym podejściem, wizją i sukcesami na polu handlu elektronicznego. W tegorocznej edycji konkursu jury, oprócz nagród głównych, przyznało również specjalne wyróżnienia. Jedno z nich, w kategorii „Best campaign – podmioty średnie i duże” trafiło do księgarni TaniaKsiazka.pl. Należąca do białostockiej spółki Glosel marka, otrzymała je za WyCzytOn, czyli Wyprawę Czytelników Online, w której udział wzięło aż 1,9 mln uczestników. Dwunastodniowe wydarzenie odbywające się w maju ubiegłego roku, dzięki swojej nietypowej formie zgromadziło miłośników czytelnictwa, autorów, wydawców oraz bookstagramerów. W programie, oprócz inspirujących spotkań z pisarzami, znalazły się też interaktywne testy wiedzy, angażujące konkursy czy grywalizacja.

 

Zdobycie specjalnego wyróżnienia w kategorii najlepszy pomysł promocyjny to dla nas fantastyczna wiadomość i wielka radość. Cieszymy się, że ogrom pracy, który włożyliśmy w projekt i propagowanie czytelnictwa, został doceniony przez tak prestiżowe jury. W festiwalowej formule postawiliśmy na aktywne zaangażowanie czytelników, którzy, mimo formatu online, mogli wziąć czynny udział w wydarzeniu. Oprócz paneli tematycznych i spotkań z autorami, wprowadziliśmy również też m.in. test wiedzy z zakresu poprawności językowej oraz grywalizację w rozwiązywaniu zagadek kryminalnych z Jakubem Ćwiekiem i Wojciechem Chmielarzem. Dużą popularnością cieszył się też interaktywny filtr wykorzystujący technologię AR, z którego skorzystało 36 tys. osób. Udało nam się stworzyć angażującą przestrzeń dla czytelniczej społeczności o różnych gustach – zaczynając od miłośników kryminałów, po fanki romansów – komentuje Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

W ramach WyCzytOnu w 2021 roku odbyło się 2,2 tys. godzin spotkań online, 18 interaktywnych live’ów oraz 5 konkursów. Podczas eventu miał miejsce również Zlot Fanek Niegrzecznych Książek skierowany do czytelniczek literatury kobiecej. Zeszłoroczne wydarzenie było trzecią odsłoną internetowych targów książki organizowanych cyklicznie przez Taniaksiazka.pl. 

 

 

 

 

 

 

TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku, należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć punktów stacjonarnych. Obecnie w całej Polsce jest ich 24, w tym 12 księgarni stacjonarnych i 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać przesyłki. Do końca roku firma planuje kilka kolejnych otwarć. TaniaKsiazka.pl zorganizowała także kilka edycji TargówKsiążki.Online - w ostatniej (WyCzytOn) wzięło udział niemal 2 miliony czytelników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.