Targi RetailShow 2022 - długo wyczekiwane wydarzenie już w listopadzie
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Przedstawiciele branży handlowej spotkają się 23-24 listopada br. na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To wiodące wydarzenie sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku będzie ono szczególne ze względu na innowacyjność prezentowanych rozwiązań opartych na automatyzacji i robotyzacji, rozwiniętych w czasie pandemii.
Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią wracają Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Przez ten czas branża handlowa przeszła ogromne zmiany. Zaadaptowała się do dynamicznej sytuacji gospodarczej w zakresie warunków epidemiologicznych, społecznych, finansowych, podatkowych, energetycznych i surowcowych.
Rewolucja w automatyzacji i robotyzacji
Nowe wyzwania wymagały szybkiego wdrożenia nieszablonowych rozwiązań, by bezpiecznie funkcjonować w trudnych warunkach. Zapowiada się więc bardzo ciekawa edycja, podczas której producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. A ci długo czekali na możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym miejscu.
– Nastąpił bardzo duży skok technologiczny w branży, a rozwiązania, które będzie można zobaczyć podczas najbliższych Targów RetailShow, to wręcz rewolucja w automatyzacji i robotyzacji. Wyróżnia się też trend energooszczędności i dalszego rozwoju sztucznej inteligencji w zarządzaniu procesami – zapowiada Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, organizator Targów RetailShow.
Targi RetailShow, odbyły się już 10 razy i są oceniane jako najlepsza impreza wystawiennicza branży retail. Wystawcy doceniają jej renomę, program towarzyszący dostosowany do bieżących potrzeb i międzynarodowy zasięg. Co roku grono ponad 5 tys. odwiedzających, reprezentantów wszystkich rodzajów sieci: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych, miało dostęp do oferty ponad 200 wystawców.
Część najnowocześniejszych rozwiązań będzie można zobaczyć w Modelowym Sklepie. To miejsce zawsze stanowiło serce wydarzenia, dociera tam każdy odwiedzający, by w niezobowiązującej atmosferze sprawdzić funkcjonowanie wyeksponowanych rozwiązań. Tegoroczna odsłona Modelowego Sklepu będzie w połowie bezobsługowa, co stanowi odpowiedź na wyzwania branży, a więc brak kadr i postcovidowe przyzwyczajenia klientów.
Źródło wiedzy
Poza bogatą ofertą produktów i usług mocną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. To przede wszystkim całodniowa konferencja RetailCongress, warsztaty w Teatrze Innowacji i konkursy branżowe.
– Na tegorocznej konferencji z pewnością nie zabraknie dyskusji o dostosowaniu branży retail do dynamicznej sytuacji rynkowej, spełnianiu potrzeb klientów i mierzeniu się z wyzwaniami, takimi jak brak zasobów ludzkich do obsługi kupujących oraz kryzys energetyczny. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych partnerów poświęcimy też dużo uwagi na cyfrową transformację – zapowiada Wojciech Smoktunowicz.
Program Retail Congress odpowie na potrzeby branży i pozwoli poznać najbardziej innowacyjne rozwiązania w obszarze automatyzacji i robotyzacji, które usprawniają procesy zakupowe oraz wspomagają magazynowe i logistyczne. Konferencja będzie okazją do bezpośredniej wymiany opinii i doświadczeń specjalistów, co po długiej przerwie nabiera wyjątkowego znaczenia.
Informacje praktyczne
11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.
Partnerem Strategicznym Targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi Koncept-L i SONY, a Sponsorem Retail Congress firma Manhattan Associates.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.