Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę
Lawenda Public Relations
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Grono ponad 150 wystawców na powierzchni ponad 5 tys. m2 zaprezentuje nowatorskie rozwiązania, które zostały wypracowane w czasie pandemii. By efektywnie zaplanować czas na RetailShow, warto skorzystać z targowej aplikacji mobilnej.
Branża handlowa, która dostosowała się do sytuacji gospodarczej i społecznej ostatnich lat, przeszła bardzo duże zmiany. Będzie można się o tym przekonać osobiście zapoznając się z wachlarzem energooszczędnych rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, robotyzacji i automatyzacji.
– Zapraszam przedstawicieli sieci, centrów handlowych, najemców i właścicieli sklepów na RetailShow 2022. Targi dostarczą potężną dawkę wiedzy o branży handlowej. Będzie to wyjątkowa edycja, dlatego nie powinno zabraknąć na niej osób, które na co dzień działają w tym sektorze – zachęca Artur Matlakowski, product manager, organizator Targów RetailShow.
Najnowsze trendy i innowacje na wyciągnięcie ręki
Obowiązkowym punktem wizyty na RetailShow jest Modelowy Sklep. Odwiedzający będą mogli przetestować tam rozwiązania odzwierciedlające zmiany zwyczajów zakupowych klientów, których efektem jest zacieranie się granicy pomiędzy handlem offline i online oraz coraz większa popularność modelu „click&collect”. W Modelowym Sklepie będzie można również poznać praktyczne metody odpowiadające na problemy braku pracowników czy wzrostów cen surowców i energii. Będą to m.in. systemy ograniczające kolejki i przyspieszające procesy sprzedaży.
– Tegoroczny Modelowy Sklep wypracowany wspólnie z architektami i wystawcami połączy dwa odmienne formaty. Pozwoli sprawdzić nowe funkcjonalności, które świetne sprawdzają się w wersji bezobsługowej i sprzedaży tradycyjnej – informuje Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, ECP Polska.
Ważnym elementem targów będzie konferencja Retail Congress, która odbędzie się 23 listopada. Grono architektów i przedstawicieli firm, które wprowadziły na rynek nowości, a także konsultanci branży handlowej, wskażą skuteczne sposoby, aby z sukcesem rozwijać sklepy i pozyskiwać uwagę klientów.
Aplikacja mobilna targów - targowy asystent w telefonie
Organizator zadbał o wygodę i czas odwiedzających, którzy po zalogowaniu w aplikacji mobilnej targów, otrzymają QR Code uprawniający do poruszania się po terenie targów bez konieczności rejestracji. Dzięki aplikacji będzie można umówić spotkania z wystawcami, uzyskać dostęp do planu stoisk, agendy konferencji Retail Congress czy kart katalogowych produktów prezentowanych w Modelowym Sklepie. Aplikację można pobrać tutaj.
Wydarzenie, na którym trzeba być
Targi RetailShow to wiodąca impreza wystawiennicza w sektorze retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. 10 edycji o międzynarodowym zasięgu, szerokie grono wystawców i tysiące odwiedzających reprezentujących wszystkie rodzaje sieci, a co najważniejsze zadowolenie obu stron, stanowi najlepszą zachętę do udziału w tym wydarzeniu. Edycja 2022, po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, zapowiada się jako wyjątkowe i potrzebne branży handlowej spotkanie.
Informacje praktyczne
11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja, w recepcji w dniu targów lub za pomocą aplikacji mobilnej.
Partnerem Strategicznym targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION POLAND, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi KONCEPT-L i SONY, a Sponsorami Retail Congress firmy MANHATTAN ASSOCIATES i SOTI.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.