Komunikaty PR

Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę

2022-11-21  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.06 MB )

Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Grono ponad 150 wystawców na powierzchni ponad 5 tys. m2 zaprezentuje nowatorskie rozwiązania, które zostały wypracowane w czasie pandemii. By efektywnie zaplanować czas na RetailShow, warto skorzystać z targowej aplikacji mobilnej.

Branża handlowa, która dostosowała się do sytuacji gospodarczej i społecznej ostatnich lat, przeszła bardzo duże zmiany. Będzie można się o tym przekonać osobiście zapoznając się z wachlarzem energooszczędnych rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, robotyzacji i automatyzacji.

Zapraszam przedstawicieli sieci, centrów handlowych, najemców i właścicieli sklepów na RetailShow 2022. Targi dostarczą potężną dawkę wiedzy o branży handlowej. Będzie to wyjątkowa edycja, dlatego nie powinno zabraknąć na niej osób, które na co dzień działają w tym sektorze – zachęca Artur Matlakowski, product manager, organizator Targów RetailShow.

Najnowsze trendy i innowacje na wyciągnięcie ręki

Obowiązkowym punktem wizyty na RetailShow jest Modelowy Sklep. Odwiedzający będą mogli przetestować tam rozwiązania odzwierciedlające zmiany zwyczajów zakupowych klientów, których efektem jest zacieranie się granicy pomiędzy handlem offline i online oraz coraz większa popularność modelu „click&collect”. W Modelowym Sklepie będzie można również poznać praktyczne metody odpowiadające na problemy braku pracowników czy wzrostów cen surowców i energii. Będą to m.in. systemy ograniczające kolejki i przyspieszające procesy sprzedaży.

Tegoroczny Modelowy Sklep wypracowany wspólnie z architektami i wystawcami połączy dwa odmienne formaty. Pozwoli sprawdzić nowe funkcjonalności, które świetne sprawdzają się w wersji bezobsługowej i sprzedaży tradycyjnej – informuje Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, ECP Polska.

Ważnym elementem targów będzie konferencja Retail Congress, która odbędzie się 23 listopada. Grono architektów i przedstawicieli firm, które wprowadziły na rynek nowości, a także konsultanci branży handlowej, wskażą skuteczne sposoby, aby z sukcesem rozwijać sklepy i pozyskiwać uwagę klientów.

Aplikacja mobilna targów - targowy asystent w telefonie

Organizator zadbał o wygodę i czas odwiedzających, którzy po zalogowaniu w aplikacji mobilnej targów, otrzymają QR Code uprawniający do poruszania się po terenie targów bez konieczności rejestracji. Dzięki aplikacji będzie można umówić spotkania z wystawcami, uzyskać dostęp do planu stoisk, agendy konferencji Retail Congress czy kart katalogowych produktów prezentowanych w Modelowym Sklepie. Aplikację można pobrać tutaj.

Wydarzenie, na którym trzeba być

Targi RetailShow to wiodąca impreza wystawiennicza w sektorze retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. 10 edycji o międzynarodowym zasięgu, szerokie grono wystawców i tysiące odwiedzających reprezentujących wszystkie rodzaje sieci, a co najważniejsze zadowolenie obu stron, stanowi najlepszą zachętę do udziału w tym wydarzeniu. Edycja 2022, po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, zapowiada się jako wyjątkowe i potrzebne branży handlowej spotkanie.

Informacje praktyczne

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja, w recepcji w dniu targów lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Partnerem Strategicznym targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION POLAND, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi KONCEPT-L i SONY, a Sponsorami Retail Congress firmy MANHATTAN ASSOCIATES i SOTI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.