Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie
Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze rozwiązania techniczne i logistyczne.
Wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do nowych wymogów i regulacji rynkowych. Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wśród dominujących trendów jest energooszczędność i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.
Właściwy standard
Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, partner RetailShow 2024, dostarczająca rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat.
— Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego Quadros - system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób — mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.
Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.
Oferta dla wszystkich
Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych. Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie wolnostojących o mniejszych gabarytach.
— Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła, w tym moja, rekomendowana dla sklepów spożywczych temperatura barwowa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 — opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.
Potrzeby konsumentów
Praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzenia towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Podczas kilkugodzinnej konferencji podzielonej na tematyczne bloki, poruszone zostaną m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług. Mowa będzie także o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych oraz o innowacyjnych mobilnych urządzeniach do wymiarowania.
Będzie też wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS – dr. Markiem Borowińskim, znanym jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, wypełnią sprawdzone metody i i praktycznymi wskazówkami, które pomagają firmom wyróżniać się i skutecznie zwiększać sprzedaż.
— Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających wyzwań w branży, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow — podkreśla Wojciech Smoktunowicz z ECP Polska, organizator targów.
13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.
Co roku targi RetailShow są odwiedzane przez kilka tysięcy managerów i specjalistów rynku retail sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.
Black Friday – niska cena i promocje nie wystarczą. Klienci się zmienili
RTV Euro AGD w CH Focus
Action ogłasza wyniki finansowe za Q3 2024r.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
Wdrożenie Polityki Cyfrowej Transformacji Edukacji to jeden z kamieni milowych KPO. Jej osią ma być Dekalog Cyfrowej Transformacji Edukacji – zebrany w 10 punktów zestaw kluczowych wyzwań, z jakimi system edukacji będzie się musiał zmierzyć, by wyposażyć uczniów w kompetencje, które już dziś stają się niezbędne, nie tylko na rynku pracy. Chodzi m.in. o przemodelowanie kształcenia tak, by uczyć dzieci odróżniania prawdy od manipulacji, weryfikowania źródeł i korzystania z nich, a także mądrego używania narzędzi sztucznej inteligencji. Wszystkie założenia wynikające z dokumentu mają być spełnione do 2035 roku.
Teatr
Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej sięgamy po rzadkie i trudne dzieła sprzed wieków. Chcemy zaprezentować widzom najwyższy kunszt
– Sukcesy Warszawskiej Opery Kameralnej to sukcesy całego zespołu. Każde ogniwo musi pracować na najwyższych obrotach i na najwyższym poziomie – podkreśla Alicja Węgorzewska. Dyrektor WOK wyjątkowo skutecznie działa na rzecz przywracania niezwykłych dzieł barokowych na scenę i zaprasza do współpracy nietuzinkowych artystów. W obliczu rosnącej dominacji sztucznej inteligencji i rewolucji technologicznej stara się udowodnić, że klasyka nie tylko przetrwała próbę czasu, ale i zyskała nową jakość. Efektem pracy wielu osób są nieprzeciętne produkcje, profesjonalnie zarejestrowane i odnoszące sukcesy na międzynarodowych konkursach.
Problemy społeczne
Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
Roczny cykl regularnej aktywności fizycznej w połączeniu z edukacją zdrowotną znacząco redukuje ryzyko zdrowotne i poprawia kondycję – wynika z programu badawczego Zdrowa OdWaga przeprowadzonego przez Medicover. U uczestników badania poprawiły się wskaźniki zdrowotne, spadła też absencja chorobowa w pracy. – Wyliczyliśmy metodą naukową, że dzięki 12-miesięcznemu programowi zdobyli oni dodatkowy rok życia w lepszym zdrowiu – ocenia dr n. med. Piotr Soszyński, koordynator medyczny programu badawczego Zdrowa OdWaga.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.