Komunikaty PR

Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie

2024-11-15  |  11:20
Biuro prasowe

Targi RetailShow2024 już 20-21 listopada w Centrum EXPO XX w Warszawie

 

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze rozwiązania techniczne i logistyczne.

Wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę z wieloma nowościami dopasowanymi do nowych wymogów i regulacji rynkowych. Producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. Widoczne i znaczące będą w dalszym ciągu rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach. Wśród dominujących trendów jest energooszczędność i dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

 

Właściwy standard

Swoją obecność podkreśli firma Modern-Expo, partner RetailShow 2024, dostarczająca rozwiązania wspierające sprzedaż detaliczną dla różnych formatów sklepów, która działa na międzynarodowych rynkach od 30 lat.   

 

— Pokażemy szeroki asortyment produktów chłodniczych. Zarówno z linii Cooles, czyli ekologiczne przyścienne witryny chłodnicze zgodne z aktualnymi trendami rynkowymi i wymogami UE w zakresie oszczędności energetycznej. Do tego  Quadros - system gastronomicznych lad chłodniczych, który pozwala na zachowanie najwyższej jakości produktów, utrzymując standard temperatur właściwy dla produktów spożywczych, pozwalający eksponować je w atrakcyjny sposób mówi Piotr Lutek, marketing business partner w Modern-Expo S.A.  

Odwiedzający będą mogli również poznać szczegółowe flagowe rozwiązania regałowe. Te podstawowe, jak i te dedykowane konkretnym sekcjom placówki detalicznej jak nabiał czy warzywa i owoce.  

 

Oferta dla wszystkich

Jak co roku, centralnym punktem na mapie targów RetailShow będzie Modelowy Sklep. Miejsce w którym każdy odwiedzający, może sprawdzić funkcjonowanie prezentowanych tam innowacji. W tym roku w Modelowym Sklepie pokazana zostanie zróżnicowana i rozbudowana oferta wyposażenia w meble dedykowane dla poszczególnych grup asortymentowych.  Zobaczymy meble na stoiska do piekarni & cukierni, warzywa & owoce, home & deco, ogród i inne. Ciekawie zapowiadają się propozycje mebli chłodniczych, szczególnie wolnostojących o mniejszych gabarytach.

Znajdziemy ofertę kas obsługowych i samoobsługowych, info kiosków, pieców piekarniczych. Będzie można porównać ofertę dwóch firm oświetleniowych, które zaprezentują rozwiązania oświetlenia ogólnego oraz stref dedykowanych. Pojawią się różne barwy światła,  w tym moja, rekomendowana dla sklepów spożywczych  temperatura barwowa 3500K. A nowością, która może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem powinna stać się witryna samoobsługowa przeznaczona do sprzedaży 24/7 opisuje Ewa Gawroniak, z pracowni Ego-Studio shop design, projektantka Modelowego Sklepu.

Potrzeby konsumentów

Praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych pojawią się również podczas kolejnej edycji Retail Congress, wydarzenia towarzyszącemu targom RetailShow. Spotkanie przeprowadzi słuchaczy przez najważniejsze branżowe zagadnienia i stanie się platformą do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów. Podczas kilkugodzinnej konferencji  podzielonej na tematyczne bloki, poruszone zostaną m.in. tematy o kompletnych rozwiązaniach, obejmujących nie tylko produkty, ale także wachlarz usług. Mowa będzie także o możliwościach rozwoju poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych oraz o innowacyjnych mobilnych urządzeniach do wymiarowania.

 

Będzie też wyjątkowa okazja do spotkania z międzynarodowym ekspertem w dziedzinie zwiększania sprzedaży, visual merchandisingu, psychologii koloru oraz materiałów POS – dr. Markiem Borowińskim, znanym jako Shop Doctor. Jego wykłady, które odbędą się w ciągu dwóch dni targów, wypełnią sprawdzone metody i i praktycznymi wskazówkami, które pomagają firmom wyróżniać się i skutecznie zwiększać sprzedaż.

— Mierzenie się z wyzwaniami w obsłudze kupujących oraz rozwiązania bazujące na najnowszych technologiach, które stanowią odpowiedź na wiele wymagających wyzwań w branży, składa się na wartość, którą niosą ze sobą targi RetailShow   podkreśla Wojciech Smoktunowicz z ECP Polska, organizator targów.

 

13 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 20-21 listopada 2024 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

 

Co roku targi RetailShow są odwiedzane przez kilka tysięcy managerów i specjalistów rynku retail  sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.