Technologiczne święto we Wrocławiu – RTV Euro AGD z nowym sklep w Dominkańskiej
Już 21 listopada, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej odbędzie się Wielkie Otwarcie sklepu RTV Euro AGD. Sieć zaprasza mieszkańców Wrocławia i okolic na wyjątkowy dzień pełen technologicznych atrakcji – zorganizowanych przy współpracy z grupą TechnoStrefa. Nie zabraknie także niespodzianek i wyjątkowych promocji.
Wielkie otwarcie przestronnego salonu RTV Euro AGD o powierzchni 950 mkw., odbędzie się w najbliższy czwartek o godzinie 9:30. Klienci będą mogli wybierać spośród ponad 24 tysięcy produktów – dostępnych od ręki w sklepie oraz na zamówienie.
Z tej okazji zaplanowano mnóstwo niespodzianek, w tym spotkanie z influencerami z TechnoStrefy! To pasjonaci technologii, którzy z zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą o najnowszych gadżetach. Tego dnia poprowadzą m.in. quizy, w których uczestnicy będą mogli zdobyć atrakcyjne nagrody – gadżety i upominki.
– TechnoStrefa to ekipa, która nie boi się nieszablonowych sposobów, by dzielić się tym, co najlepsze i najbardziej zaskakujące w świecie technologii – mówi przedstawiciel salonu RTV Euro AGD w Galerii Dominikańskiej i dodaje – Ich obecność będzie świetną okazją do wspólnej zabawy i zdobycia najświeższej wiedzy o trendach na rynku.
Wszystkich, którzy odwiedzą sklep w tym dniu, czeka także wiele innych atrakcji – wydarzenie prowadzone przez konferansjera, darmowa kawa oraz wyjątkowe promocje na szeroką gamę produktów.
Sklep czynny będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 9.30 - 21.00 oraz w niedziele handlowe w godzinach 10.00-20.00.
Więcej informacji znajduje się na stronie https://galeria-dominikanska.pl/ bądź na profilu FB: https://www.facebook.com/GaleriaDominikanska/.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.