Komunikaty PR

Tesco zaprasza klientów do świata Disneya – do zebrania kolekcja maskotek

2020-10-07  |  10:25
Biuro prasowe

W najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, klienci będą mogli wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Promocja rozpocznie się już 8 października, i potrwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów.

Głównymi bohaterami najnowszej akcji lojalnościowej Tesco są znane i lubiane na całym świecie postacie, stworzone przez Walta Disneya. Miki i przyjaciele nieustająco bawią nowe pokolenia – uwielbiani przez najmłodszych, ich rodziców i dziadków, wszak najsłynniejsza Myszka świata trafiła na ekrany kin już w 1928 roku! Oprócz Mikiego – wiecznego optymisty, do zdobycia są także jego ukochana Minnie, Donald – najbardziej pechowy kaczor pod słońcem, jego szykowna narzeczona Daisy, wierny towarzysz Pluto i beztroski kumpel Goofy.

Z ogromną radością wprowadzamy do Tesco kolekcję maskotek Disney. Tym razem zaprosiliśmy do współpracy prawdziwe gwiazdy – najbardziej znanych i lubianych bajkowych bohaterów. Wierzymy, że ta wyjątkowa akcja spotka się z ciepłym przyjęciem i wywoła uśmiech na twarzach wszystkich pokoleń klientów Tesco mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Zarządzający Działem Marketingu w Tesco.

Zasady udziału w akcji są bardzo proste. W dniach 8 października – 30 grudnia 2020 r.
za każde wydane 30 złotych w sklepach Tesco, wydawana będzie specjalna naklejka. Każda wielokrotność tej kwoty to kolejna naklejka do kolekcji. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych. Standardowa cena maskotki wynosi 69,99 zł.

Maskotki będzie można odbierać do 13 stycznia 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.

Szczegóły i regulamin wraz z listą sklepów objętych promocją znajdują się na stronie tesco.pl/disney.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.