Komunikaty PR

Tesco zaprasza klientów do świata Disneya – do zebrania kolekcja maskotek

2020-10-07  |  10:25
Biuro prasowe

W najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, klienci będą mogli wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Promocja rozpocznie się już 8 października, i potrwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów.

Głównymi bohaterami najnowszej akcji lojalnościowej Tesco są znane i lubiane na całym świecie postacie, stworzone przez Walta Disneya. Miki i przyjaciele nieustająco bawią nowe pokolenia – uwielbiani przez najmłodszych, ich rodziców i dziadków, wszak najsłynniejsza Myszka świata trafiła na ekrany kin już w 1928 roku! Oprócz Mikiego – wiecznego optymisty, do zdobycia są także jego ukochana Minnie, Donald – najbardziej pechowy kaczor pod słońcem, jego szykowna narzeczona Daisy, wierny towarzysz Pluto i beztroski kumpel Goofy.

Z ogromną radością wprowadzamy do Tesco kolekcję maskotek Disney. Tym razem zaprosiliśmy do współpracy prawdziwe gwiazdy – najbardziej znanych i lubianych bajkowych bohaterów. Wierzymy, że ta wyjątkowa akcja spotka się z ciepłym przyjęciem i wywoła uśmiech na twarzach wszystkich pokoleń klientów Tesco mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Zarządzający Działem Marketingu w Tesco.

Zasady udziału w akcji są bardzo proste. W dniach 8 października – 30 grudnia 2020 r.
za każde wydane 30 złotych w sklepach Tesco, wydawana będzie specjalna naklejka. Każda wielokrotność tej kwoty to kolejna naklejka do kolekcji. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych. Standardowa cena maskotki wynosi 69,99 zł.

Maskotki będzie można odbierać do 13 stycznia 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.

Szczegóły i regulamin wraz z listą sklepów objętych promocją znajdują się na stronie tesco.pl/disney.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.