Tesco zaprasza klientów do świata Disneya – do zebrania kolekcja maskotek
W najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, klienci będą mogli wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Promocja rozpocznie się już 8 października, i potrwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów.
Głównymi bohaterami najnowszej akcji lojalnościowej Tesco są znane i lubiane na całym świecie postacie, stworzone przez Walta Disneya. Miki i przyjaciele nieustająco bawią nowe pokolenia – uwielbiani przez najmłodszych, ich rodziców i dziadków, wszak najsłynniejsza Myszka świata trafiła na ekrany kin już w 1928 roku! Oprócz Mikiego – wiecznego optymisty, do zdobycia są także jego ukochana Minnie, Donald – najbardziej pechowy kaczor pod słońcem, jego szykowna narzeczona Daisy, wierny towarzysz Pluto i beztroski kumpel Goofy.
– Z ogromną radością wprowadzamy do Tesco kolekcję maskotek Disney. Tym razem zaprosiliśmy do współpracy prawdziwe gwiazdy – najbardziej znanych i lubianych bajkowych bohaterów. Wierzymy, że ta wyjątkowa akcja spotka się z ciepłym przyjęciem i wywoła uśmiech na twarzach wszystkich pokoleń klientów Tesco – mówi Patrycja Zabierowska, Manadżer Zarządzający Działem Marketingu w Tesco.
Zasady udziału w akcji są bardzo proste. W dniach 8 października – 30 grudnia 2020 r.
za każde wydane 30 złotych w sklepach Tesco, wydawana będzie specjalna naklejka. Każda wielokrotność tej kwoty to kolejna naklejka do kolekcji. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych. Standardowa cena maskotki wynosi 69,99 zł.
Maskotki będzie można odbierać do 13 stycznia 2021 r. lub do wyczerpania zapasów.
Szczegóły i regulamin wraz z listą sklepów objętych promocją znajdują się na stronie tesco.pl/disney.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.