Komunikaty PR

Tetra Pak ogłasza cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania

2021-04-20  |  17:00
Biuro prasowe

Firma Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, ogłasza start kampanii „Wybierz naturę. Wybierz karton”. Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

Opakowania na żywność odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu bezpiecznej żywności ludziom na całym świecie. Jednocześnie mają one wpływ na klimat. Światowa populacja wciąż rośnie – prognozy mówią, że do 2050 roku zapotrzebowanie na żywność zwiększy się o 70%. Z tego powodu musimy znaleźć rozwiązanie opakowaniowe, które umożliwi dostępność żywności bez konieczności zużywania zasobów planety.

Opakowania Tetra Pak przyniosły pionierskie zmiany w zakresie ochrony żywności. Obecnie firma przyspiesza ich rozwój, by stworzyć najbardziej zrównoważone opakowanie na żywność, z uwzględnieniem całego cyklu życia i skupiając się na kluczowych obszarach:

  • wykorzystaniu materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu,
  • wspieraniu produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla,
  • ograniczaniu strat i marnowania żywności oraz zachowaniu funkcjonalności
  • dalszym rozwoju recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym.

 

Kampania „Wybierz naturę. Wybierz karton” pozwala wyobrazić sobie świat, w którym opakowania na żywność nie wpływają na klimat. Nasze opakowania już teraz generują niższy ślad węglowy w porównaniu do rozwiązań alternatywnych, ale wiemy, że mamy przestrzeń, by działać dalej. Dziś wyznaczamy kierunek naszej podróży, która pozwoli nam zrealizować wyznaczone cele i stworzyć idealne, zrównoważone opakowanie, które chroni planetę oraz zapewnia bezpieczeństwo i dostępność żywności – mówi Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Zarządzająca Tetra Pak na Europę Wschodnią.

 

Z okazji Dnia Ziemi (22 kwietnia 2021) Tetra Pak we współpracy z Ambasadą Szwecji w Polsce organizuje panel dyskusyjny na temat: Ziemia jest tylko jedna. Spotkanie jest otwarte, a więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://www.facebook.com/events/160076609347621.

Dowiedz się więcej o akcji „Wybierz naturę. Wybierz karton” na www.gonature.tetrapak.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.