Tezenis otworzy się w CH Focus w Bydgoszczy
Do grona najemców bydgoskiej galerii handlowej dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na 28 września.
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików.
– Salony Tezenis znajdują się w prestiżowych galeriach w Polsce i na świecie. Starannie dobieramy potencjalnych partnerów handlowych. Zarazem będzie to pierwszy butik w regionie. Chcemy docierać do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego na mapie naszych sklepów nie mogło zabraknąć centrum handlowego Focus w Bydgoszczy – mówi Paulina Pachołowska, Area Manager TEZENIS.
Kolekcje dostępne w Tezenis charakteryzują się młodzieżowym i innowacyjnym podejściem do mody, projektowane są w zgodzie z najnowszymi trendami w świecie bielizny i odzieży. Marka w trosce o środowisko tworzy odzież wyprodukowaną z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl. Poprzez intensywną promocję w social media, brand dociera do młodych i energicznych odbiorców, poszukujących oryginalnej odzieży. Ambasadorami marki są znani i lubiani instagramerzy oraz tik-tokerzy, jak np. Julia Kuczyńska, pochodząca z Polski blogerka znana pod pseudonimem Maffashion, która występuje w globalnych kampaniach Tezenis.
– Kontynuujemy intensywne prace nad poszerzeniem modowego portfolio CH Focus w Bydgoszczy. Po wrześniowym otwarciu butiku Femestage, przyszedł czas na kolejną, dużą i rozpoznawalną markę. Nowo otwarty salon Tezenis, będzie zarówno pierwszym salonem w regionie jak i pierwszym w całej Grupie Atrium. Jest to dla nas niezwykłe wyróżnienie, że to akurat u nas marka postanowiła rozpocząć dalszą ekspansję w województwie kujawsko-pomorskim. Zarówno poprzez prowadzone działania jak i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Nowy salon Tezenis będzie znajdował się na parterze centrum handlowego Focus w Bydgoszczy, tuż obok drogerii Super-Pharm, na powierzchni prawie 190 m2.
Więcej informacji na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.