Tezenis otworzy się w CH Focus w Bydgoszczy
Do grona najemców bydgoskiej galerii handlowej dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na 28 września.
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików.
– Salony Tezenis znajdują się w prestiżowych galeriach w Polsce i na świecie. Starannie dobieramy potencjalnych partnerów handlowych. Zarazem będzie to pierwszy butik w regionie. Chcemy docierać do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego na mapie naszych sklepów nie mogło zabraknąć centrum handlowego Focus w Bydgoszczy – mówi Paulina Pachołowska, Area Manager TEZENIS.
Kolekcje dostępne w Tezenis charakteryzują się młodzieżowym i innowacyjnym podejściem do mody, projektowane są w zgodzie z najnowszymi trendami w świecie bielizny i odzieży. Marka w trosce o środowisko tworzy odzież wyprodukowaną z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl. Poprzez intensywną promocję w social media, brand dociera do młodych i energicznych odbiorców, poszukujących oryginalnej odzieży. Ambasadorami marki są znani i lubiani instagramerzy oraz tik-tokerzy, jak np. Julia Kuczyńska, pochodząca z Polski blogerka znana pod pseudonimem Maffashion, która występuje w globalnych kampaniach Tezenis.
– Kontynuujemy intensywne prace nad poszerzeniem modowego portfolio CH Focus w Bydgoszczy. Po wrześniowym otwarciu butiku Femestage, przyszedł czas na kolejną, dużą i rozpoznawalną markę. Nowo otwarty salon Tezenis, będzie zarówno pierwszym salonem w regionie jak i pierwszym w całej Grupie Atrium. Jest to dla nas niezwykłe wyróżnienie, że to akurat u nas marka postanowiła rozpocząć dalszą ekspansję w województwie kujawsko-pomorskim. Zarówno poprzez prowadzone działania jak i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Nowy salon Tezenis będzie znajdował się na parterze centrum handlowego Focus w Bydgoszczy, tuż obok drogerii Super-Pharm, na powierzchni prawie 190 m2.
Więcej informacji na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.