Komunikaty PR

Tezenis otworzy się w CH Focus w Bydgoszczy

2022-09-26  |  14:53
Biuro prasowe

Do grona najemców bydgoskiej galerii handlowej dołączy nowy najemca. Tezenis otworzy swój pierwszy sklep w województwie kujawsko-pomorskim właśnie w centrum handlowym Focus. Marka oferuje szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Otwarcie planowane jest na 28 września.

 

Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików.

 

Salony Tezenis znajdują się w prestiżowych galeriach w Polsce i na świecie. Starannie dobieramy potencjalnych partnerów handlowych. Zarazem będzie to pierwszy butik w regionie. Chcemy docierać do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego na mapie naszych sklepów nie mogło zabraknąć centrum handlowego Focus w Bydgoszczymówi Paulina Pachołowska, Area Manager TEZENIS.

 

Kolekcje dostępne w Tezenis charakteryzują się młodzieżowym i innowacyjnym podejściem do mody, projektowane są w zgodzie z najnowszymi trendami w świecie bielizny i odzieży. Marka w trosce o środowisko tworzy odzież wyprodukowaną z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl. Poprzez intensywną promocję w social media, brand dociera do młodych i energicznych odbiorców, poszukujących oryginalnej odzieży. Ambasadorami marki są znani i lubiani instagramerzy oraz tik-tokerzy, jak np. Julia Kuczyńska, pochodząca z Polski blogerka znana pod pseudonimem Maffashion, która występuje w globalnych kampaniach Tezenis.

 

Kontynuujemy intensywne prace nad poszerzeniem modowego portfolio CH Focus w Bydgoszczy. Po wrześniowym otwarciu butiku Femestage, przyszedł czas na kolejną, dużą i rozpoznawalną markę. Nowo otwarty salon Tezenis, będzie zarówno pierwszym salonem w regionie jak i pierwszym w całej Grupie Atrium. Jest to dla nas niezwykłe wyróżnienie, że to akurat u nas marka postanowiła rozpocząć dalszą ekspansję w województwie kujawsko-pomorskim. Zarówno poprzez prowadzone działania jak i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Nowy salon Tezenis będzie znajdował się na parterze centrum handlowego Focus w Bydgoszczy, tuż obok drogerii Super-Pharm, na powierzchni prawie 190 m2.

 

 

Więcej informacji na stronie www.focusbydgoszcz.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.