Tigon Asian Cuisine z ofertą kulinarną w Atrium Copernicus
Kulinarna oferta Atrium Copernicus wzbogaciła się o azjatycką restaurację, należącą do sieci restauracji Tigon, będącej własnością spółki TT&P. Restauracja pod szyldem Tigon Asian Cuisine od 23 kwietnia serwuje torunianom popularne i smaczne dania orientalne na miejscu i na wynos. Lokal znajduje się w strefie food court, na parterze galerii.
Popularne sajgonki, padthai, chrupiąca kaczka na ostro czy smażony makaron z kurczakiem, a do tego całe bogactwo świeżych warzyw oraz aromatycznych przypraw – to tylko niektóre z potraw oferowanych klientom w Tigon Asian Cuisine. Menu wypełniają potrawy o różnych smakach kulinarnych, bazujące na warzywach, rybach, mięsach, owocach morza i przede wszystkim orientalnych przyprawach. W ofercie toruńskiej restauracji nie brakuje też potraw wegetariańskich. Wszystkie dania Tigon Asian Cuisine łączy jedno – są smaczne, orientalne i sycące. Restauracja zajmuje powierzchnię 54 m kw. Ulokowana jest w bliskim sąsiedztwie restauracji McDonald’s i sklepu H&M.
- Tigon Asian Cuisine to nowe miejsce na mapie kulinarnej, w którym torunianie mogą spróbować popularnych dań z kuchni azjatyckiej i zasmakować w aromatycznych potrawach. Azjatycka restauracja w Atrium Copernicus to propozycja przede wszystkim dla osób szukających miejsca na szybką przekąskę podczas zakupów czy smaczny lunch. Nowy punkt doskonale wpisuje się w dotychczasową ofertę gastronomiczną naszego centrum. Kuchnia orientalna zdobywa coraz większą popularność, dlatego jestem przekonana, że Tigon Asian Cuisine znajdzie grono wiernych fanów wśród obecnych klientów galerii - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.