Tigon Asian Cuisine z ofertą kulinarną w Atrium Copernicus
Kulinarna oferta Atrium Copernicus wzbogaciła się o azjatycką restaurację, należącą do sieci restauracji Tigon, będącej własnością spółki TT&P. Restauracja pod szyldem Tigon Asian Cuisine od 23 kwietnia serwuje torunianom popularne i smaczne dania orientalne na miejscu i na wynos. Lokal znajduje się w strefie food court, na parterze galerii.
Popularne sajgonki, padthai, chrupiąca kaczka na ostro czy smażony makaron z kurczakiem, a do tego całe bogactwo świeżych warzyw oraz aromatycznych przypraw – to tylko niektóre z potraw oferowanych klientom w Tigon Asian Cuisine. Menu wypełniają potrawy o różnych smakach kulinarnych, bazujące na warzywach, rybach, mięsach, owocach morza i przede wszystkim orientalnych przyprawach. W ofercie toruńskiej restauracji nie brakuje też potraw wegetariańskich. Wszystkie dania Tigon Asian Cuisine łączy jedno – są smaczne, orientalne i sycące. Restauracja zajmuje powierzchnię 54 m kw. Ulokowana jest w bliskim sąsiedztwie restauracji McDonald’s i sklepu H&M.
- Tigon Asian Cuisine to nowe miejsce na mapie kulinarnej, w którym torunianie mogą spróbować popularnych dań z kuchni azjatyckiej i zasmakować w aromatycznych potrawach. Azjatycka restauracja w Atrium Copernicus to propozycja przede wszystkim dla osób szukających miejsca na szybką przekąskę podczas zakupów czy smaczny lunch. Nowy punkt doskonale wpisuje się w dotychczasową ofertę gastronomiczną naszego centrum. Kuchnia orientalna zdobywa coraz większą popularność, dlatego jestem przekonana, że Tigon Asian Cuisine znajdzie grono wiernych fanów wśród obecnych klientów galerii - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.