TIM Mikołajów 2021 – przekazujemy MOC już po raz drugi

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W tym roku, podobnie jak i w zeszłym, TIM zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla swoich klientów. W zamian organizuje świąteczną akcję charytatywną TIM Mikołajów, w ramach której przekaże darowizny pieniężne 17 instytucjom z całego kraju. W tym roku do beneficjentów akcji trafi wsparcie o łącznej wartości ponad 300 000 zł.
TIM Mikołajów 2021 jest już drugą edycją charytatywnej akcji świątecznej TIM-u. Tak jak przed rokiem, decyzja o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe, należy do klientów platformy TIM.pl. Każdy z nich przypisany jest do jednego z 17 biur handlowych, które swoim zasięgiem pokrywają całą Polskę. Klienci każdego z biur mogą wybierać spośród trzech instytucji (fundacji i innych organizacji) ze swojej okolicy. Finalnie w każdym z 17 regionów zostanie wyłoniony jeden beneficjent.
Instytucje, które do akcji zostały wytypowane przez załogi poszczególnych Biur Handlowych, to podmioty o różnym zakresie działalności. Znajdują się wśród nich zarówno hospicja czy fundacje dbające o chore dzieci, jak i schroniska dla zwierząt, kluby sportowe czy nawet teatr. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez przygotowaną w tym celu ankietę dostępną pod adresem https://www.tim.pl/timmikolajow2021/ i potrwa do końca listopada 2021 r.
TIM zachęca do dołączenia do TIM-u Mikołajów również producentów, których produkty są dostępne na TIM.pl. Tym razem w akcję zaangażowało się aż 35 z nich – to dokładnie pięć razy więcej niż rok temu. Dzięki temu pula środków, która zostanie przekazana beneficjentom, wyniesie ponad 300 000 zł. TIM Mikołajów tworzą w tym roku: Aniro, Bitner, BBC Cellpack, Damir, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Emos, Ergom, ETI, F&F, finder, Hager, Kanlux, Kontakt Simon, Kopos Elektro, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, NKT, Ospel, PCE, Philips, Phoenix Contact, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Simet, Sonel, TELE-FONIKA Kable, Grupa Topex oraz TT Plast.
– W zeszłym roku, po raz pierwszy przeprowadzając akcję TIM Mikołajów, ustanowiliśmy w TIM-ie nowy zwyczaj – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM S.A. – Działając razem z naszymi partnerami biznesowymi oraz klientami pod hasłem „Przekażmy wspólnie MOC”, pomagamy najbardziej potrzebującym instytucjom z całego kraju. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości obserwować będziemy kolejne firmy, które podejmą podobne inicjatywy – dodaje.
Wspieranie lokalnych społeczności, a w szczególności inicjatyw o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym czy pomocowym, jest częścią strategii odpowiedzialnego biznesu TIM-u na lata 2019-2021 „TIM pro”. TIM Mikołajów jest tylko jedną spośród wielu akcji organizowanych przez firmę w ramach realizacji tej strategii. W tym roku miała m.in. miejsce pierwsza edycja projektu „#DreamTIM dla Dzieciaków”, który opierał się na charytatywnej sprzedaży koszulek, z których całkowity przychód został przekazany 17 domom dziecka z całej Polski.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.