TIM Mikołajów 2021 – przekazujemy MOC już po raz drugi
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W tym roku, podobnie jak i w zeszłym, TIM zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla swoich klientów. W zamian organizuje świąteczną akcję charytatywną TIM Mikołajów, w ramach której przekaże darowizny pieniężne 17 instytucjom z całego kraju. W tym roku do beneficjentów akcji trafi wsparcie o łącznej wartości ponad 300 000 zł.
TIM Mikołajów 2021 jest już drugą edycją charytatywnej akcji świątecznej TIM-u. Tak jak przed rokiem, decyzja o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe, należy do klientów platformy TIM.pl. Każdy z nich przypisany jest do jednego z 17 biur handlowych, które swoim zasięgiem pokrywają całą Polskę. Klienci każdego z biur mogą wybierać spośród trzech instytucji (fundacji i innych organizacji) ze swojej okolicy. Finalnie w każdym z 17 regionów zostanie wyłoniony jeden beneficjent.
Instytucje, które do akcji zostały wytypowane przez załogi poszczególnych Biur Handlowych, to podmioty o różnym zakresie działalności. Znajdują się wśród nich zarówno hospicja czy fundacje dbające o chore dzieci, jak i schroniska dla zwierząt, kluby sportowe czy nawet teatr. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez przygotowaną w tym celu ankietę dostępną pod adresem https://www.tim.pl/timmikolajow2021/ i potrwa do końca listopada 2021 r.
TIM zachęca do dołączenia do TIM-u Mikołajów również producentów, których produkty są dostępne na TIM.pl. Tym razem w akcję zaangażowało się aż 35 z nich – to dokładnie pięć razy więcej niż rok temu. Dzięki temu pula środków, która zostanie przekazana beneficjentom, wyniesie ponad 300 000 zł. TIM Mikołajów tworzą w tym roku: Aniro, Bitner, BBC Cellpack, Damir, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Emos, Ergom, ETI, F&F, finder, Hager, Kanlux, Kontakt Simon, Kopos Elektro, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, NKT, Ospel, PCE, Philips, Phoenix Contact, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Simet, Sonel, TELE-FONIKA Kable, Grupa Topex oraz TT Plast.
– W zeszłym roku, po raz pierwszy przeprowadzając akcję TIM Mikołajów, ustanowiliśmy w TIM-ie nowy zwyczaj – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM S.A. – Działając razem z naszymi partnerami biznesowymi oraz klientami pod hasłem „Przekażmy wspólnie MOC”, pomagamy najbardziej potrzebującym instytucjom z całego kraju. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości obserwować będziemy kolejne firmy, które podejmą podobne inicjatywy – dodaje.
Wspieranie lokalnych społeczności, a w szczególności inicjatyw o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym czy pomocowym, jest częścią strategii odpowiedzialnego biznesu TIM-u na lata 2019-2021 „TIM pro”. TIM Mikołajów jest tylko jedną spośród wielu akcji organizowanych przez firmę w ramach realizacji tej strategii. W tym roku miała m.in. miejsce pierwsza edycja projektu „#DreamTIM dla Dzieciaków”, który opierał się na charytatywnej sprzedaży koszulek, z których całkowity przychód został przekazany 17 domom dziecka z całej Polski.
Żabka Jush zaskakuje największą kampanią w swojej historii
Ruszają zgłoszenia do nowej edycji „Lidl Fair Pay”
Żabka gotowa na nadejście lata! Sieć uruchomi ponad 140 sklepów sezonowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.