TIM Mikołajów 2021 – przekazujemy MOC już po raz drugi
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
W tym roku, podobnie jak i w zeszłym, TIM zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla swoich klientów. W zamian organizuje świąteczną akcję charytatywną TIM Mikołajów, w ramach której przekaże darowizny pieniężne 17 instytucjom z całego kraju. W tym roku do beneficjentów akcji trafi wsparcie o łącznej wartości ponad 300 000 zł.
TIM Mikołajów 2021 jest już drugą edycją charytatywnej akcji świątecznej TIM-u. Tak jak przed rokiem, decyzja o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe, należy do klientów platformy TIM.pl. Każdy z nich przypisany jest do jednego z 17 biur handlowych, które swoim zasięgiem pokrywają całą Polskę. Klienci każdego z biur mogą wybierać spośród trzech instytucji (fundacji i innych organizacji) ze swojej okolicy. Finalnie w każdym z 17 regionów zostanie wyłoniony jeden beneficjent.
Instytucje, które do akcji zostały wytypowane przez załogi poszczególnych Biur Handlowych, to podmioty o różnym zakresie działalności. Znajdują się wśród nich zarówno hospicja czy fundacje dbające o chore dzieci, jak i schroniska dla zwierząt, kluby sportowe czy nawet teatr. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez przygotowaną w tym celu ankietę dostępną pod adresem https://www.tim.pl/timmikolajow2021/ i potrwa do końca listopada 2021 r.
TIM zachęca do dołączenia do TIM-u Mikołajów również producentów, których produkty są dostępne na TIM.pl. Tym razem w akcję zaangażowało się aż 35 z nich – to dokładnie pięć razy więcej niż rok temu. Dzięki temu pula środków, która zostanie przekazana beneficjentom, wyniesie ponad 300 000 zł. TIM Mikołajów tworzą w tym roku: Aniro, Bitner, BBC Cellpack, Damir, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Emos, Ergom, ETI, F&F, finder, Hager, Kanlux, Kontakt Simon, Kopos Elektro, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, NKT, Ospel, PCE, Philips, Phoenix Contact, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Simet, Sonel, TELE-FONIKA Kable, Grupa Topex oraz TT Plast.
– W zeszłym roku, po raz pierwszy przeprowadzając akcję TIM Mikołajów, ustanowiliśmy w TIM-ie nowy zwyczaj – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM S.A. – Działając razem z naszymi partnerami biznesowymi oraz klientami pod hasłem „Przekażmy wspólnie MOC”, pomagamy najbardziej potrzebującym instytucjom z całego kraju. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości obserwować będziemy kolejne firmy, które podejmą podobne inicjatywy – dodaje.
Wspieranie lokalnych społeczności, a w szczególności inicjatyw o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym czy pomocowym, jest częścią strategii odpowiedzialnego biznesu TIM-u na lata 2019-2021 „TIM pro”. TIM Mikołajów jest tylko jedną spośród wielu akcji organizowanych przez firmę w ramach realizacji tej strategii. W tym roku miała m.in. miejsce pierwsza edycja projektu „#DreamTIM dla Dzieciaków”, który opierał się na charytatywnej sprzedaży koszulek, z których całkowity przychód został przekazany 17 domom dziecka z całej Polski.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.