Komunikaty PR

TIM Mikołajów 2021 – przekazujemy MOC już po raz drugi

2021-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

W tym roku, podobnie jak i w zeszłym, TIM zrezygnował z zakupu prezentów świątecznych oraz kalendarzy książkowych dla swoich klientów. W zamian organizuje świąteczną akcję charytatywną TIM Mikołajów, w ramach której przekaże darowizny pieniężne 17 instytucjom z całego kraju. W tym roku do beneficjentów akcji trafi wsparcie o łącznej wartości ponad 300 000 zł.  

TIM Mikołajów 2021 jest już drugą edycją charytatywnej akcji świątecznej TIM-u. Tak jak przed rokiem, decyzja o tym, kto otrzyma wsparcie finansowe, należy do klientów platformy TIM.pl. Każdy z nich przypisany jest do jednego z 17 biur handlowych, które swoim zasięgiem pokrywają całą Polskę. Klienci każdego z biur mogą wybierać spośród trzech instytucji (fundacji i innych organizacji) ze swojej okolicy. Finalnie w każdym z 17 regionów zostanie wyłoniony jeden beneficjent.

Instytucje, które do akcji zostały wytypowane przez załogi poszczególnych Biur Handlowych, to podmioty o różnym zakresie działalności. Znajdują się wśród nich zarówno hospicja czy fundacje dbające o chore dzieci, jak i schroniska dla zwierząt, kluby sportowe czy nawet teatr. Wybór beneficjentów odbywa się poprzez przygotowaną w tym celu ankietę dostępną pod adresem https://www.tim.pl/timmikolajow2021/ i potrwa do końca listopada 2021 r.

TIM zachęca do dołączenia do TIM-u Mikołajów również producentów, których produkty są dostępne na TIM.pl. Tym razem w akcję zaangażowało się aż 35 z nich – to dokładnie pięć razy więcej niż rok temu. Dzięki temu pula środków, która zostanie przekazana beneficjentom, wyniesie ponad 300 000 zł. TIM Mikołajów tworzą w tym roku: Aniro, Bitner, BBC Cellpack, Damir, Eaton, Elektrokabel, Elektromet, Elko-Bis, Eltrim, EM Group, Emos, Ergom, ETI, F&F, finder, Hager, Kanlux, Kontakt Simon, Kopos Elektro, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, NKT, Ospel, PCE, Philips, Phoenix Contact, Relpol, Schneider Electric, Siemens, Simet, Sonel, TELE-FONIKA Kable, Grupa Topex oraz TT Plast.

– W zeszłym roku, po raz pierwszy przeprowadzając akcję TIM Mikołajów, ustanowiliśmy w TIM-ie nowy zwyczaj – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM S.A. – Działając razem z naszymi partnerami biznesowymi oraz klientami pod hasłem „Przekażmy wspólnie MOC”, pomagamy najbardziej potrzebującym instytucjom z całego kraju. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości obserwować będziemy kolejne firmy, które podejmą podobne inicjatywy – dodaje.

Wspieranie lokalnych społeczności, a w szczególności inicjatyw o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym czy pomocowym, jest częścią strategii odpowiedzialnego biznesu TIM-u na lata 2019-2021 „TIM pro”. TIM Mikołajów jest tylko jedną spośród wielu akcji organizowanych przez firmę w ramach realizacji tej strategii. W tym roku miała m.in. miejsce pierwsza edycja projektu „#DreamTIM dla Dzieciaków”, który opierał się na charytatywnej sprzedaży koszulek, z których całkowity przychód został przekazany 17 domom dziecka z całej Polski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.