Komunikaty PR

TK Maxx charytatywnie w święta!

2020-12-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Już w grudniu do wszystkich sklepów TK Maxx trafi wyjątkowa, pełna miłości kolekcja produktów charytatywnych: bombek, skarpetek i toreb zakupowych „Bags for Life”. Dochód z ich sprzedaży
TK Maxx przekaże na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości Stowarzyszenia WIOSNA. Akademia wspiera dzieci w lokalnych społecznościach,  aby zapewnić im lepszy start w dorosłość.

W tym roku w kolekcji charytatywnych akcesoriów pojawią się ręcznie wykonane bombki-literki, które kupując pojedynczo można złożyć w napis X M A S lub L O V E, a także bombki-serduszka w świątecznych odcieniach szmaragdu, bordo, różu oraz fioletu. Motyw ten pokazuje, że święta, szczególnie w tym roku, to moment, aby pamiętać o bliskich i okazać im nieco więcej niż zazwyczaj miłości, jednocześnie czyniąc przy tym dobry uczynek.  

Wśród skarpetek znajdziemy piękne świąteczne wzory, od śnieżynek i choinek, przez renifery po motywy elfów i świętego Mikołaja, co sprawia, że każdy będzie mógł znaleźć w kolekcji idealną parę dla siebie i dla bliskich.

10 zł ze sprzedaży każdego zestawu skarpetek, a także 7 zł ze sprzedaży każdej bombki zostanie przekazane na rzecz AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Program można także wesprzeć kupując na stronie www.akademiaprzyszlosci.org.pl indeks, który zapewni dziecku  możliwość rocznego uczestnictwa w programie i indywidualną opiekę tutora-wolontariusza.

O Akademii Przyszłości:

Akademia Przyszłości wyposaża dziecko w doświadczenia dzięki którym może samo poradzić sobie w dorosłym życiu – przede wszystkim buduje w dziecku poczucie własnej wartości. Dzięki wolontariuszom dzieci zaczynają wierzyć w swoje umiejętności, odzyskują swoje marzenia i nie boją się podejmować codziennych wyzwań.

O TK Maxx:

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach.

W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.