TK Maxx wspiera dolnośląskie organizacje charytatywne
Fundacja TK Maxx i Homesense pomaga organizacjom charytatywnym z Wrocławia i okolic. Tegoroczne wsparcie finansowe trafiło do 8 podmiotów z tego regionu, m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia, która działa na rzecz polepszania zaopatrzenia służby zdrowia w środki lecznicze i aparaturę diagnostyczną, jak również zapobiegania chorobom społecznym i pomocy przy rehabilitacji ich skutków. Wsparcie jest inicjatywą Alicji Aksamit, która jako pracownik TK Maxx w DH Renoma zgłosiła organizację do otrzymania pomocy w ramach działającego przy Fundacji TK Maxx i Homesense Funduszu o nazwie Community Fund.
Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund. W ramach tegorocznych działań wsparcie finansowe trafiło m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia i było możliwe dzięki inicjatywie Alicji Aksamit, która od 8 lat pracuje we wrocławskim sklepie TK Maxx w DH Renoma.
– Od lat wspieram Kamila – jednego z podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia. To wspaniały chłopiec, który cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i ma problemy z chodzeniem. Wiem, na jakie wsparcie Fundacji Kamil mógł liczyć przez te wszystkie lata, dlatego zdecydowałam się zgłosić ją do programu Community Fund. Cieszę się, że dzięki zaangażowaniu Fundacji TK Maxx tegoroczna pomoc finansowa trafiła do podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia – mówi Alicja Aksamit.
Tegoroczna pomoc trafiła również do Fundacji Dom, Wrocławskiej Fundacji Dla Dzieci Ze Specjalnymi Potrzebami Rozwojowymi, Fundacji Andra, Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Dolnośląskiego Stowarzyszenia Gier Piłkami Dźwiękowymi, Stowarzyszenia Druga Runda oraz Fundacji Krystyny Ciołkosz „Za szybą”.
TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który pomaga dzieciom kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. TK Maxx wspiera również Polski Czerwony Krzyż w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym. Natomiast w ramach programu Community Fund w tym roku pomoc trafi do ponad 150 organizacji w całej Polsce, a łączna kwota przekazanego dofinansowania wyniesie 387 500 zł.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.