TK Maxx wspiera dolnośląskie organizacje charytatywne
Fundacja TK Maxx i Homesense pomaga organizacjom charytatywnym z Wrocławia i okolic. Tegoroczne wsparcie finansowe trafiło do 8 podmiotów z tego regionu, m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia, która działa na rzecz polepszania zaopatrzenia służby zdrowia w środki lecznicze i aparaturę diagnostyczną, jak również zapobiegania chorobom społecznym i pomocy przy rehabilitacji ich skutków. Wsparcie jest inicjatywą Alicji Aksamit, która jako pracownik TK Maxx w DH Renoma zgłosiła organizację do otrzymania pomocy w ramach działającego przy Fundacji TK Maxx i Homesense Funduszu o nazwie Community Fund.
Fundacja TK Maxx i Homesense od ponad 5 lat pomaga wybranym organizacjom charytatywnym w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a od 2019 roku działa również w Polsce. Zaangażowanie Fundacji TK Maxx jest możliwe dzięki pracownikom TK Maxx, którzy znając potrzeby regionalnych organizacji charytatywnych, zgłaszają wybrane organizacje do otrzymania pomocy w ramach Funduszu na rzecz społeczności lokalnych o nazwie Community Fund. W ramach tegorocznych działań wsparcie finansowe trafiło m.in. do Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia i było możliwe dzięki inicjatywie Alicji Aksamit, która od 8 lat pracuje we wrocławskim sklepie TK Maxx w DH Renoma.
– Od lat wspieram Kamila – jednego z podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Rozwoju Ochrony Zdrowia. To wspaniały chłopiec, który cierpi na mózgowe porażenie dziecięce i ma problemy z chodzeniem. Wiem, na jakie wsparcie Fundacji Kamil mógł liczyć przez te wszystkie lata, dlatego zdecydowałam się zgłosić ją do programu Community Fund. Cieszę się, że dzięki zaangażowaniu Fundacji TK Maxx tegoroczna pomoc finansowa trafiła do podopiecznych Dolnośląskiej Fundacji Ochrony Zdrowia – mówi Alicja Aksamit.
Tegoroczna pomoc trafiła również do Fundacji Dom, Wrocławskiej Fundacji Dla Dzieci Ze Specjalnymi Potrzebami Rozwojowymi, Fundacji Andra, Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Dolnośląskiego Stowarzyszenia Gier Piłkami Dźwiękowymi, Stowarzyszenia Druga Runda oraz Fundacji Krystyny Ciołkosz „Za szybą”.
TK Maxx od lat angażuje się w pomoc lokalnym społecznościom – od 2014 roku marka jest strategicznym partnerem programu Akademia Przyszłości Stowarzyszenia Wiosna, który pomaga dzieciom kształtować poczucie własnej wartości i rozwijać ich mocne strony, tak by mogły z sukcesem realizować swoje marzenia. TK Maxx wspiera również Polski Czerwony Krzyż w walce ze skutkami Covid-19, a także regularnie pomaga lokalnym organizacjom charytatywnym. Natomiast w ramach programu Community Fund w tym roku pomoc trafi do ponad 150 organizacji w całej Polsce, a łączna kwota przekazanego dofinansowania wyniesie 387 500 zł.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.