Komunikaty PR

Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-09-18  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania png ( 0.18 MB )

„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii zdobył z kolei nominację w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w pierwszym w Polsce konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce. Ogłoszenie wszystkich wyników już 24 września 2020 r.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie niemal nieprzerwanie (z wyjątkiem roku 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) przeznaczona jest dla najlepszych rozwiązań mających na celu przełamanie nieufności klienta w interakcji z produktem lub usługą oferowaną online, , zaś „Best in e-commerce B2B” dotyczy najlepszych wdrożeń w obszarze cyfrowego B2B. W pierwszej z nich konkurentami TIM-u są LaMillou.pl i Savicki.pl, zaś w drugiej – Conrad.pl i Lynka.

Rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu

Obie tegoroczne nominacje dla TIM-u dotyczą rozwiązania „Sprzedaj i zarabiaj z TIM.pl” – w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API.

Dropshipping umożliwia umieszczenie produkowanych/sprzedawanych przez siebie produktów w ofercie platformy handlowej TIM.pl, bez konieczności dostarczania ich do centrum logistycznego, z którego korzysta TIM. Sprzedający w modelu dropshippingu dostarczają produkty bezpośrednio do klientów TIM.pl, jednak zgodnie ze standardami sprzedaży wyznaczonymi przez TIM (wysyłka max w 48-72 h od złożenia zamówienia). Dla sprzedających dropshipping stanowi łatwy i niedrogi sposób na szybkie przeskalowanie biznesu i dotarcie do 10.000 klientów odwiedzających codziennie TIM.pl. Dla TIM-u to możliwość uatrakcyjnienia oferty, także o asortyment niedostępny wcześniej na TIM.pl (np. armatura sanitarna, gaming).

API pozwala na komunikowanie się między sobą różnego rodzaju oprogramowania – w tym pobieranie czy wymianę danych. W przypadku integracji z bazą produktową TIM-u oznacza to możliwość włączenia do oferty (własnego e-sklepu czy np. wystawianej na portalu Allegro.pl) nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów (ostateczny wybór należy do zintegrowanego klienta) sprzedawanych przez TIM. Korzystający z integracji otrzymują stale aktualizowany komplet informacji o produktach, a także możliwość wysyłki zamawianych w ten sposób towarów bezpośrednio do klienta końcowego.

Obie aktywności, które zostały dostrzeżone na rynku i nominowane w konkursie e-Commerce Polska awards 2020, oferowane partnerom biznesowym poprzez platformę TIM.pl, są ukierunkowane na rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu zarówno partnerów TIM-u, jak i samego TIM-u.

– To już szósta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Naszą przygodę z tym konkursem rozpoczęliśmy w 2014 roku od wyróżnienia w kategorii „Przełamanie nieufności” po pierwszym roku działalności TIM.pl. Wówczas wielu naszych klientów wprowadzaliśmy w świat e-commerce – to u nas dokonywali swoich pierwszych zakupów online – wspomina Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Od 2019 roku przełamujemy nieufność klientów raz jeszcze. Tym razem nie chodzi jednak o kupowanie w internecie, lecz o rozpoczęcie sprzedaży lub wyniesienie jej na zupełnie nowy poziom. Taka możliwość w polskim handlu B2B to wciąż rzadkość – tym bardziej cieszy mnie nominacja także w kategorii „Best in e-commerce B2B”. Dziękuję jury za docenienie naszych wysiłków – dodaje Piotr Nosal.

Jeden z dwóch najlepszych zespołów

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała także konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Szansę na wyróżnienie mają nie tylko osoby zajmujące stanowiska szefów e-commerce, ale i całe zespoły. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” szansę na laur ma zespół Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA (na zdjęciu), kierowany przez Krzysztofa Rogalnego (pierwszy z lewej). Już teraz można jednak powiedzieć, że jest jednym z dwóch najlepszych teamów w polskim e-commerce B2B, gdyż jedynym konkurentem TIM-u w tej kategorii jest OLX.pl.

Laureatów obu konkursów poznamy 24 września 2020 r. podczas uroczystej gali w Warszawie, która będzie także transmitowana online: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/transmisja-online-gali-e-commerce-polska-awards-2020-oraz-dyrektor-e-commerce-roku-2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.