Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej
Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii zdobył z kolei nominację w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w pierwszym w Polsce konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce. Ogłoszenie wszystkich wyników już 24 września 2020 r.
E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie niemal nieprzerwanie (z wyjątkiem roku 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.
Kategoria „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) przeznaczona jest dla najlepszych rozwiązań mających na celu przełamanie nieufności klienta w interakcji z produktem lub usługą oferowaną online, , zaś „Best in e-commerce B2B” dotyczy najlepszych wdrożeń w obszarze cyfrowego B2B. W pierwszej z nich konkurentami TIM-u są LaMillou.pl i Savicki.pl, zaś w drugiej – Conrad.pl i Lynka.
Rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu
Obie tegoroczne nominacje dla TIM-u dotyczą rozwiązania „Sprzedaj i zarabiaj z TIM.pl” – w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API.
Dropshipping umożliwia umieszczenie produkowanych/sprzedawanych przez siebie produktów w ofercie platformy handlowej TIM.pl, bez konieczności dostarczania ich do centrum logistycznego, z którego korzysta TIM. Sprzedający w modelu dropshippingu dostarczają produkty bezpośrednio do klientów TIM.pl, jednak zgodnie ze standardami sprzedaży wyznaczonymi przez TIM (wysyłka max w 48-72 h od złożenia zamówienia). Dla sprzedających dropshipping stanowi łatwy i niedrogi sposób na szybkie przeskalowanie biznesu i dotarcie do 10.000 klientów odwiedzających codziennie TIM.pl. Dla TIM-u to możliwość uatrakcyjnienia oferty, także o asortyment niedostępny wcześniej na TIM.pl (np. armatura sanitarna, gaming).
API pozwala na komunikowanie się między sobą różnego rodzaju oprogramowania – w tym pobieranie czy wymianę danych. W przypadku integracji z bazą produktową TIM-u oznacza to możliwość włączenia do oferty (własnego e-sklepu czy np. wystawianej na portalu Allegro.pl) nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów (ostateczny wybór należy do zintegrowanego klienta) sprzedawanych przez TIM. Korzystający z integracji otrzymują stale aktualizowany komplet informacji o produktach, a także możliwość wysyłki zamawianych w ten sposób towarów bezpośrednio do klienta końcowego.
Obie aktywności, które zostały dostrzeżone na rynku i nominowane w konkursie e-Commerce Polska awards 2020, oferowane partnerom biznesowym poprzez platformę TIM.pl, są ukierunkowane na rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu zarówno partnerów TIM-u, jak i samego TIM-u.
– To już szósta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Naszą przygodę z tym konkursem rozpoczęliśmy w 2014 roku od wyróżnienia w kategorii „Przełamanie nieufności” po pierwszym roku działalności TIM.pl. Wówczas wielu naszych klientów wprowadzaliśmy w świat e-commerce – to u nas dokonywali swoich pierwszych zakupów online – wspomina Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Od 2019 roku przełamujemy nieufność klientów raz jeszcze. Tym razem nie chodzi jednak o kupowanie w internecie, lecz o rozpoczęcie sprzedaży lub wyniesienie jej na zupełnie nowy poziom. Taka możliwość w polskim handlu B2B to wciąż rzadkość – tym bardziej cieszy mnie nominacja także w kategorii „Best in e-commerce B2B”. Dziękuję jury za docenienie naszych wysiłków – dodaje Piotr Nosal.
Jeden z dwóch najlepszych zespołów
W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała także konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Szansę na wyróżnienie mają nie tylko osoby zajmujące stanowiska szefów e-commerce, ale i całe zespoły. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” szansę na laur ma zespół Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA (na zdjęciu), kierowany przez Krzysztofa Rogalnego (pierwszy z lewej). Już teraz można jednak powiedzieć, że jest jednym z dwóch najlepszych teamów w polskim e-commerce B2B, gdyż jedynym konkurentem TIM-u w tej kategorii jest OLX.pl.
Laureatów obu konkursów poznamy 24 września 2020 r. podczas uroczystej gali w Warszawie, która będzie także transmitowana online: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/transmisja-online-gali-e-commerce-polska-awards-2020-oraz-dyrektor-e-commerce-roku-2020.
Manufaktura jako pierwsza w Łodzi: otwarcie sklepu Candy POP
Carrefour inwestuje w zaawansowany CRM - innowacja i klient w sercu strategii
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany
W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.
Edukacja
Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem
Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.