Komunikaty PR

Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej

2020-09-18  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania png ( 0.18 MB )

„Breaking the doubts” oraz „Best in e-commerce B2B” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których TIM SA ma szansę na nagrodę w 8. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii zdobył z kolei nominację w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w pierwszym w Polsce konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce. Ogłoszenie wszystkich wyników już 24 września 2020 r.

E-commerce Polska awards to najważniejszy konkurs branży e-commerce w Polsce, którego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne firmy sprzedające online lub świadczące usługi dla podmiotów prowadzących taką działalność. Zarówno nominowanych, jak i laureatów wybiera grono jurorów z wieloletnim doświadczeniem, którzy są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w zakresie e-commerce. Od 2014 r. TIM obecny jest w konkursie niemal nieprzerwanie (z wyjątkiem roku 2017) – w charakterze nominowanego, laureata lub wyróżnionego.

Kategoria „Breaking the doubts” (przełamanie nieufności) przeznaczona jest dla najlepszych rozwiązań mających na celu przełamanie nieufności klienta w interakcji z produktem lub usługą oferowaną online, , zaś „Best in e-commerce B2B” dotyczy najlepszych wdrożeń w obszarze cyfrowego B2B. W pierwszej z nich konkurentami TIM-u są LaMillou.pl i Savicki.pl, zaś w drugiej – Conrad.pl i Lynka.

Rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu

Obie tegoroczne nominacje dla TIM-u dotyczą rozwiązania „Sprzedaj i zarabiaj z TIM.pl” – w modelu dropshippingu i/lub za sprawą integracji z e-sklepem TIM.pl poprzez API.

Dropshipping umożliwia umieszczenie produkowanych/sprzedawanych przez siebie produktów w ofercie platformy handlowej TIM.pl, bez konieczności dostarczania ich do centrum logistycznego, z którego korzysta TIM. Sprzedający w modelu dropshippingu dostarczają produkty bezpośrednio do klientów TIM.pl, jednak zgodnie ze standardami sprzedaży wyznaczonymi przez TIM (wysyłka max w 48-72 h od złożenia zamówienia). Dla sprzedających dropshipping stanowi łatwy i niedrogi sposób na szybkie przeskalowanie biznesu i dotarcie do 10.000 klientów odwiedzających codziennie TIM.pl. Dla TIM-u to możliwość uatrakcyjnienia oferty, także o asortyment niedostępny wcześniej na TIM.pl (np. armatura sanitarna, gaming).

API pozwala na komunikowanie się między sobą różnego rodzaju oprogramowania – w tym pobieranie czy wymianę danych. W przypadku integracji z bazą produktową TIM-u oznacza to możliwość włączenia do oferty (własnego e-sklepu czy np. wystawianej na portalu Allegro.pl) nawet kilkudziesięciu tysięcy produktów (ostateczny wybór należy do zintegrowanego klienta) sprzedawanych przez TIM. Korzystający z integracji otrzymują stale aktualizowany komplet informacji o produktach, a także możliwość wysyłki zamawianych w ten sposób towarów bezpośrednio do klienta końcowego.

Obie aktywności, które zostały dostrzeżone na rynku i nominowane w konkursie e-Commerce Polska awards 2020, oferowane partnerom biznesowym poprzez platformę TIM.pl, są ukierunkowane na rozwój i zwiększanie poziomu digitalizacji biznesu zarówno partnerów TIM-u, jak i samego TIM-u.

– To już szósta edycja e-Commerce Polska awards, w której otrzymaliśmy nominacje. Naszą przygodę z tym konkursem rozpoczęliśmy w 2014 roku od wyróżnienia w kategorii „Przełamanie nieufności” po pierwszym roku działalności TIM.pl. Wówczas wielu naszych klientów wprowadzaliśmy w świat e-commerce – to u nas dokonywali swoich pierwszych zakupów online – wspomina Piotr Nosal, członek Zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Od 2019 roku przełamujemy nieufność klientów raz jeszcze. Tym razem nie chodzi jednak o kupowanie w internecie, lecz o rozpoczęcie sprzedaży lub wyniesienie jej na zupełnie nowy poziom. Taka możliwość w polskim handlu B2B to wciąż rzadkość – tym bardziej cieszy mnie nominacja także w kategorii „Best in e-commerce B2B”. Dziękuję jury za docenienie naszych wysiłków – dodaje Piotr Nosal.

Jeden z dwóch najlepszych zespołów

W tym roku Izba Gospodarki Elektronicznej zainicjowała także konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku”. Powstał on z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. Szansę na wyróżnienie mają nie tylko osoby zajmujące stanowiska szefów e-commerce, ale i całe zespoły. I właśnie w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” szansę na laur ma zespół Wydziału Rozwoju i Technologii TIM SA (na zdjęciu), kierowany przez Krzysztofa Rogalnego (pierwszy z lewej). Już teraz można jednak powiedzieć, że jest jednym z dwóch najlepszych teamów w polskim e-commerce B2B, gdyż jedynym konkurentem TIM-u w tej kategorii jest OLX.pl.

Laureatów obu konkursów poznamy 24 września 2020 r. podczas uroczystej gali w Warszawie, która będzie także transmitowana online: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/transmisja-online-gali-e-commerce-polska-awards-2020-oraz-dyrektor-e-commerce-roku-2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:00

JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części

  Klienci Galerii Północnej bardzo pozytywnie przyjęli JYSK. Trzechsetny sklep należący do jednego z liderów na rynku z sukcesem zadebiutował w obiekcie. Tylko w ciągu
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.