Udany sezon marek lodowych Multi Ice Group
LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, dwie czołowe marki franczyzowe Multi Ice Group, podsumowały sezon sprzedażowy. W sumie pod ich szyldem powstało blisko 30 nowych lodziarni. Dodatkowo franczyzobiorcy, którzy chcieli przyłączyć się do sieci, mogli otrzymać pisemną gwarancję zysku na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.
To było udane lato dla franczyz Multi Ice Group. Sieci powiększyły się o kolejne punkty i wprowadziły do swojej oferty nowości. W przypadku LodyBonano były to lody rzemieślnicze, marka WLP postawiła natomiast na rozbudowę menu z lodami bezcukrowymi, bez laktozy czy mleka. Dodatkowo w lokalach pojawiły się bezcukrowe ciastka owsiane do kawy i kremy orzechowe 100% migdałowe, arachidowe i z nerkowców.
– Ciepłe wakacje sprzyjały sprzedaży lodów, a wielu Polaków wzorem lat ubiegłych wybrało wakacje w kraju. Dzięki temu nasi franczyzobiorcy osiągnęli zadowalające wyniki, u niektórych padły nawet nowe rekordy sprzedaży. Zróżnicowana, ciekawa oferta obu marek sprawiła, że nasze lodziarnie cieszyły się dużą popularnością – komentuje Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci.
W tym sezonie franczyzobiorcy mogli otwierać swoje lodziarnie w trzech formatach do wyboru. Były to: lokal stacjonarny, wyspa w galerii handlowej oraz mobilna przyczepa z ogródkiem dla klientów. W przypadku tego ostatniego konceptu istniała też możliwość wynajmu punktu, zamiast jego zakupu.
– To opcja stworzona dla osób, które chcą przetestować ten model biznesowy i sprawdzić, czy prowadzenie lodziarni w danym miejscu będzie opłacalne – tłumaczy Paulina Daniłowicz.
Dodatkowo nowi franczyzobiorcy mogli otrzymać na piśmie gwarancję określonych obrotów.
– Mamy ponad 19-letnie doświadczenie w tym biznesie, dlatego nie wahamy się zapewnić naszych partnerów, że współpraca z nami jest opłacalna. Przy doborze odpowiedniej lokalizacji i zaangażowaniu właściciela zarabianie na własnej lodziarni po prostu nie może się nie udać – mówi przedstawicielka sieci.
Multi Ice Group w przyszłym sezonie zapowiada także kolejną nowość w ofercie franczyzowej. Będzie to opcja prowadzenia lodziarni pod szyldem LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich bez żadnych opłat. Obecnie wynoszą one od 700 do 1000 zł netto miesięcznie. Minimalny wkład własny w inwestycję to natomiast 25 tys. zł.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.