Komunikaty PR

Vision Express dołączył do najemców Centrum Handlowego Rondo

2022-07-05  |  12:00
Biuro prasowe

Vision Express, niekwestionowany lider branży optycznej w Polsce, 18 czerwca otworzył swój salon w Centrum Handlowym Rondo. Marka zajmująca lokal o powierzchni ponad 100 m² oferuje kompleksowe możliwości profesjonalnego dbania o wzrok, w tym szeroki wybór markowych okularów i akcesoriów.

Salon Vision Express usytuowany został na poziomie I pomiędzy lokalami Wólczanka
i Rossmann. Jest to pierwszy tak nowoczesny salon przygotowany według nowego konceptu. Najemcę wyróżnia niezwykle bogata oferta oprawek do okularów renomowanych marek, takich jak Ray Ban, Michael Kors, Unofficial i wielu innych, która zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo w salonach Vision Express można poddać się profesjonalnemu badaniu jakości wzroku i uzyskać od ekspertów cenną wiedzę dotyczącą dbania o komfort, higienę oraz zdrowie oczu. Na wszystkie sprzedawane produkty firma udziela gwarancji, co zapewnia bezpieczeństwo i szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów.

„Otwarcie salonu Vision Express poszerzyło ofertę Ronda o możliwość zakupu najwyższej jakości okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek oraz soczewek kontaktowych w atrakcyjnych cenach. To ukłon w stronę naszych klientów, którzy od teraz będą mogli połączyć skorzystanie z usług optycznych z codziennymi zakupami. Jesteśmy pewni, że perfekcyjny poziom obsługi oferowany przez Vision Express przyciągnie wielu nowych klientów. Co więcej, w najbliższym czasie dla naszych klientów otworzy się Rondzie  nowy sklep z asortymentem dla dzieci i całej rodziny, Sinsay. ” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.

Vision Express gwarantuje doskonałą jakość opieki nad zdrowiem oczu,
o czym najlepiej świadczy fakt, że w Polsce funkcjonuje już ponad 230 salonów tej marki. Przestronność, nowoczesne umeblowanie, a zarazem przytulna atmosfera tych miejsc, pozwala klientom na zbadanie wzroku oraz dobór idealnych dla siebie okularów lub soczewek w niezwykle komfortowych warunkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.