Komunikaty PR

Vision Express dołączył do najemców Centrum Handlowego Rondo

2022-07-05  |  12:00
Biuro prasowe

Vision Express, niekwestionowany lider branży optycznej w Polsce, 18 czerwca otworzył swój salon w Centrum Handlowym Rondo. Marka zajmująca lokal o powierzchni ponad 100 m² oferuje kompleksowe możliwości profesjonalnego dbania o wzrok, w tym szeroki wybór markowych okularów i akcesoriów.

Salon Vision Express usytuowany został na poziomie I pomiędzy lokalami Wólczanka
i Rossmann. Jest to pierwszy tak nowoczesny salon przygotowany według nowego konceptu. Najemcę wyróżnia niezwykle bogata oferta oprawek do okularów renomowanych marek, takich jak Ray Ban, Michael Kors, Unofficial i wielu innych, która zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo w salonach Vision Express można poddać się profesjonalnemu badaniu jakości wzroku i uzyskać od ekspertów cenną wiedzę dotyczącą dbania o komfort, higienę oraz zdrowie oczu. Na wszystkie sprzedawane produkty firma udziela gwarancji, co zapewnia bezpieczeństwo i szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów.

„Otwarcie salonu Vision Express poszerzyło ofertę Ronda o możliwość zakupu najwyższej jakości okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych marek oraz soczewek kontaktowych w atrakcyjnych cenach. To ukłon w stronę naszych klientów, którzy od teraz będą mogli połączyć skorzystanie z usług optycznych z codziennymi zakupami. Jesteśmy pewni, że perfekcyjny poziom obsługi oferowany przez Vision Express przyciągnie wielu nowych klientów. Co więcej, w najbliższym czasie dla naszych klientów otworzy się Rondzie  nowy sklep z asortymentem dla dzieci i całej rodziny, Sinsay. ” – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.

Vision Express gwarantuje doskonałą jakość opieki nad zdrowiem oczu,
o czym najlepiej świadczy fakt, że w Polsce funkcjonuje już ponad 230 salonów tej marki. Przestronność, nowoczesne umeblowanie, a zarazem przytulna atmosfera tych miejsc, pozwala klientom na zbadanie wzroku oraz dobór idealnych dla siebie okularów lub soczewek w niezwykle komfortowych warunkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.