Komunikaty PR

VIVO! Piła: lista czynnych lokali

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie otwarte. Do tego czasu bez zmian lub z czasowymi ograniczeniami funkcjonować będą m.in.: sklepy z asortymentem spożywczym, drogerie, apteki, wybrane punkty usługowe czy restauracje. Sprawdźmy, z oferty których marek skorzystamy aktualnie w VIVO! Piła.

Od 7 listopada centra handlowe w całej Polsce zmuszone są do znacznego zawężenia działalności. Wedle najnowszych informacji, przekazanych przez prezesa Rady Ministrów, taki stan rzeczy potrwa do przyszłej soboty. Zanim jednak zrealizują się oczekiwane zmiany, jeszcze przez kilka dni w galeriach będą obowiązywały pewne ograniczenia. Jak wygląda obecnie sytuacja w VIVO! Piła? Do momentu ponownego otwarcia wszystkich zamkniętych sklepów, skorzystamy tu z oferty kilkunastu najemców. Nadal prężnie działają: hipermarket Carrefour, Księgarnia Świat Książki, drogerie Hebe oraz Rossmann, a także salony Play, Orange, T-Mobile, Canal +, Vision Express, Empik i Kolporter. Natomiast w opcji na wynos lub na dowóz dostępne są produkty z menu: KFC, Przytulna Cafe oraz Restauracji Stajnia Smaków i Ed Jacks Truck, znajdujących się na zewnątrz obiektu. Dodatkowo Media Expert oraz Martes Sport funkcjonują wyłącznie jako punkty odbioru zamówień internetowych.

- Troszcząc się o bezpieczeństwo naszych klientów bezkompromisowo stosujemy się do zaleceń Rządu i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jednocześnie z niecierpliwością oczekujemy na powrót do względnej normalności. Bardzo cieszymy się, że już niebawem w galeriach działalność będą mogły wznowić wszystkie placówki handlowe. To doskonała wiadomość, biorąc pod uwagę fakt, że wykładamy wiele pracy w przygotowanie obiektu pod kątem rygorystycznych norm reżimu sanitarnego – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. – Tymczasem serdecznie zapraszamy do skorzystania z aktualnego wachlarza czynnych lokali – dodaje.

Przypomnijmy, że na terenie pilskiego centrum handlowego obowiązują - zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie 2-metrowego dystansu oraz limit klientów. W lokalach o powierzchni do 100 mkw. może przebywać maksymalnie 1 osoba/10 mkw. Natomiast na terenie sklepów zajmujących powyżej 100 mkw. może znajdować się 1 osoba/15 mkw.

Szczegóły dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila.

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.