Komunikaty PR

VIVO! Piła: lista czynnych lokali

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie otwarte. Do tego czasu bez zmian lub z czasowymi ograniczeniami funkcjonować będą m.in.: sklepy z asortymentem spożywczym, drogerie, apteki, wybrane punkty usługowe czy restauracje. Sprawdźmy, z oferty których marek skorzystamy aktualnie w VIVO! Piła.

Od 7 listopada centra handlowe w całej Polsce zmuszone są do znacznego zawężenia działalności. Wedle najnowszych informacji, przekazanych przez prezesa Rady Ministrów, taki stan rzeczy potrwa do przyszłej soboty. Zanim jednak zrealizują się oczekiwane zmiany, jeszcze przez kilka dni w galeriach będą obowiązywały pewne ograniczenia. Jak wygląda obecnie sytuacja w VIVO! Piła? Do momentu ponownego otwarcia wszystkich zamkniętych sklepów, skorzystamy tu z oferty kilkunastu najemców. Nadal prężnie działają: hipermarket Carrefour, Księgarnia Świat Książki, drogerie Hebe oraz Rossmann, a także salony Play, Orange, T-Mobile, Canal +, Vision Express, Empik i Kolporter. Natomiast w opcji na wynos lub na dowóz dostępne są produkty z menu: KFC, Przytulna Cafe oraz Restauracji Stajnia Smaków i Ed Jacks Truck, znajdujących się na zewnątrz obiektu. Dodatkowo Media Expert oraz Martes Sport funkcjonują wyłącznie jako punkty odbioru zamówień internetowych.

- Troszcząc się o bezpieczeństwo naszych klientów bezkompromisowo stosujemy się do zaleceń Rządu i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jednocześnie z niecierpliwością oczekujemy na powrót do względnej normalności. Bardzo cieszymy się, że już niebawem w galeriach działalność będą mogły wznowić wszystkie placówki handlowe. To doskonała wiadomość, biorąc pod uwagę fakt, że wykładamy wiele pracy w przygotowanie obiektu pod kątem rygorystycznych norm reżimu sanitarnego – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. – Tymczasem serdecznie zapraszamy do skorzystania z aktualnego wachlarza czynnych lokali – dodaje.

Przypomnijmy, że na terenie pilskiego centrum handlowego obowiązują - zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie 2-metrowego dystansu oraz limit klientów. W lokalach o powierzchni do 100 mkw. może przebywać maksymalnie 1 osoba/10 mkw. Natomiast na terenie sklepów zajmujących powyżej 100 mkw. może znajdować się 1 osoba/15 mkw.

Szczegóły dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila.

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.