Komunikaty PR

VIVO! Piła: lista czynnych lokali

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie otwarte. Do tego czasu bez zmian lub z czasowymi ograniczeniami funkcjonować będą m.in.: sklepy z asortymentem spożywczym, drogerie, apteki, wybrane punkty usługowe czy restauracje. Sprawdźmy, z oferty których marek skorzystamy aktualnie w VIVO! Piła.

Od 7 listopada centra handlowe w całej Polsce zmuszone są do znacznego zawężenia działalności. Wedle najnowszych informacji, przekazanych przez prezesa Rady Ministrów, taki stan rzeczy potrwa do przyszłej soboty. Zanim jednak zrealizują się oczekiwane zmiany, jeszcze przez kilka dni w galeriach będą obowiązywały pewne ograniczenia. Jak wygląda obecnie sytuacja w VIVO! Piła? Do momentu ponownego otwarcia wszystkich zamkniętych sklepów, skorzystamy tu z oferty kilkunastu najemców. Nadal prężnie działają: hipermarket Carrefour, Księgarnia Świat Książki, drogerie Hebe oraz Rossmann, a także salony Play, Orange, T-Mobile, Canal +, Vision Express, Empik i Kolporter. Natomiast w opcji na wynos lub na dowóz dostępne są produkty z menu: KFC, Przytulna Cafe oraz Restauracji Stajnia Smaków i Ed Jacks Truck, znajdujących się na zewnątrz obiektu. Dodatkowo Media Expert oraz Martes Sport funkcjonują wyłącznie jako punkty odbioru zamówień internetowych.

- Troszcząc się o bezpieczeństwo naszych klientów bezkompromisowo stosujemy się do zaleceń Rządu i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jednocześnie z niecierpliwością oczekujemy na powrót do względnej normalności. Bardzo cieszymy się, że już niebawem w galeriach działalność będą mogły wznowić wszystkie placówki handlowe. To doskonała wiadomość, biorąc pod uwagę fakt, że wykładamy wiele pracy w przygotowanie obiektu pod kątem rygorystycznych norm reżimu sanitarnego – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. – Tymczasem serdecznie zapraszamy do skorzystania z aktualnego wachlarza czynnych lokali – dodaje.

Przypomnijmy, że na terenie pilskiego centrum handlowego obowiązują - zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie 2-metrowego dystansu oraz limit klientów. W lokalach o powierzchni do 100 mkw. może przebywać maksymalnie 1 osoba/10 mkw. Natomiast na terenie sklepów zajmujących powyżej 100 mkw. może znajdować się 1 osoba/15 mkw.

Szczegóły dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila.

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.