Komunikaty PR

VOX rozwija franczyzę

2021-02-04  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 1.2 MB )

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian w sieci salonów VOX. 2020 rok minął pod znakiem nowych otwarć, przebudów i zmiany wyglądu już działających punktów. Ekspansji sprzyjało też duże zainteresowanie potencjalnych partnerów współpracą z Grupą Kapitałową VOX.

Sieć salonów VOX liczy dziś 160 punktów, ulokowanych zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Ostatnie lata to dla marki dynamiczny okres rozwoju sieci salonów franczyzowych, których dziś jest 128. W 2019 i 2020 pojawiły się np. nowe salony z ofertą drzwi i podłóg w takich miastach, jak Elbląg, Nowy Sącz, Nysa, Olsztyn, Ostrowiec Świętokrzyski czy Wołomin. Gruntownie odświeżono i przebudowano też punkty w Lesznie, Głogowie, Poznaniu i Jankach.

​Pod dobrym szyldem

Wszystkie salony - zarówno te własne jak i partnerów - korzystają z rozpoznawalności jaka wiąże się z marką VOX.

- Jako Grupa Kapitałowa VOX łączymy wiele marek, uzupełniających się wzajemnie tak, aby zaoferować Klientom całościową ofertę wyposażenia wnętrz. Te unikatowe kompetencje są naszą rynkową przewagą, a dla naszych partnerów stanowią zapowiedź handlowego sukcesu - przekonuje Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży detalicznej i Rozwoju sieci VOX.

Sieć salonów VOX tworzą dziś trzy formaty sklepów - z ofertą drzwi i podłóg, z meblami oraz z ofertą łączącą cały asortyment VOX. Wszystkie salony rozwijanie są przez Grupę Kapitałową VOX. Dzięki temu salony franczyzowe korzystają z tych samych możliwości, które przysługują salonom własnym marki - wszystkie działania marketingowe i wspierające sprzedaż są tak skoordynowane, by promować salony i kierować klientów do lokalnych oddziałów.

- Doskonale to było widać w 2020 roku, gdy handel musiał mierzyć się z licznymi ograniczeniami wynikającymi z pandemii. Pod koniec wiosny uruchomiliśmy platformę Wirtualny Salon, która jest połączeniem sklepu internetowego, katalogu, wirtualnej strefy doradcy i konfiguratora wnętrz. Tym sposobem mogliśmy aktywnie łączyć klientów robiących zakupy online z doradcami w konkretnych salonach. W tym okresie niezwykle ważne było też zaopatrzenie salonów, którego stabilność w naszej sieci gwarantuje sześć centrów logistycznych - mówi Anna Szczepaniak, Marketing Manager marki VOX.

Formula salonów VOX nieustannie się zmienia i jest dostosowywana do potrzeb rynku i klientów, a wszystkie innowacje są wdrażane w sieci przy wsparciu centrali firmy. Niezależnie czy odwiedzimy salon własny VOX czy franczyzowy - całą sieć wyróżnia spójna koncepcja skupiona na profesjonalnym doradztwie projektowym, wsparciu produktowym, technicznym oraz realizacyjnym. VOX pomaga też partnerom w organizacji usług Certyfikowanych Ekip Montażowych, transportu, montażu i sprzedaży ratalnej.

​Produkty dostępne tylko tutaj

Franczyzobiorcy VOX mają dostęp do pełnej i nieustannie aktualizowanej oferty produktów marki. Wśród nich są meble i artykuły dekoracyjne VOX, drzwi wewnętrzne, zewnętrzne, różne rodzaje podłóg, okładziny ścienne czy listwy produkowane zarówno przez VOX i zewnętrznych producentów. Oferta jest komponowana w oparciu o potrzeby klientów i zaawansowane analizy rynku prowadzone przez firmę.

- Nasi partnerzy jako jedyni mogą także sprzedawać wysokomarżowe drzwi i podłogi sygnowane marką VOX. To niepowtarzalne rozwiązania opracowane przez wewnętrzny zespół projektantów, nagradzane w prestiżowych konkursach wzorniczych. Dzięki temu każdy salon VOX wyróżnia się na tle konkurencji w regionie, zwłaszcza że gwarantujemy naszym partnerom wyłączność terytorialną. Produktom marki VOX zapewniamy dodatkowe wsparcie w postaci wnętrzarskich sesji zdjęciowych, dedykowanych katalogów, komunikacji w mediach społecznościowych oraz promocji w mediach branżowych i na vox.pl - podkreśla Dariusz Hołowaty.

Taka konstrukcja portfolio sprawia, że z oferty franczyzowej salonów VOX często korzystają przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność handlową w branży wyposażenia wnętrz i remontów. Dla tego typu lokalnych biznesów, salon z meblami albo podłogami i drzwiami, jest naturalnym uzupełnieniem oferty oraz sposobem na łatwe wejście w nowy obszar rynku. Spora część z tych salonów to samodzielne punkty handlowe poza galeriami czy centrami handlowymi - co w 2020 okazało się atutem. Duża część stacjonarnych salonów VOX mogła bowiem funkcjonować bez przeszkód, mimo ograniczeń nałożonych na handel w galeriach. Efekt? Spory wzrost liczby klientów i zamówień.

​Rozwój jest najważniejszy

VOX swoim partnerom franczyzowym zapewnia aktywne wsparcie zarówno na początku działalności, przy organizacji nowego salonu (pomaga w przygotowaniu projektu adaptacji lokalu, oświetlenia, organizacji ekspozycji a nawet pozyskaniu lokalu i negocjacjach umowy najmu) jak też w dalszym funkcjonowaniu i rozwoju.

- Stawiamy na wysokie standardy obsługi klienta. Dlatego cyklicznie szkolimy doradców i kierowników salonów. Koncentrujemy się na budowaniu relacji z klientem oraz prawidłowym rozpoznawaniu jego potrzeb. Nasi partnerzy mogą regularnie korzystać ze szkoleń w trzech obszarach: wiedzy o produktach (prowadzone są zarówno przez producentów, jak i wewnętrznych ekspertów), interakcji i badań potrzeb klienta (prowadzą to trenerzy wewnętrzni oraz firmy zewnętrzne), a także szkoleń sprzedażowych podnoszących efektywność salonu - wyjaśnia Anna Szczepaniak.

Pod koniec 2020 liczba punktów sprzedaży pod znakiem VOX sięgnęła w Polsce 160. 59 salonów posiada wyłącznie ofertę z kategorii drzwi i podłóg (39 to franczyza, 20 to salony własne), 92 ofertę mebli (85 franczyzowych, 7 własnych), a 9 kompleksową ofertę marki (4 salony franczyzowe, 5 własnych). VOX rozwija się też za granicą - oferta marki dostępna jest w 60 krajach na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.