Komunikaty PR

W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!

2021-02-11  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieści o miłości mogą odebrać zupełnie za darmo klienci Centrum Korona, którzy zrobią zakupy w dniach 12-13 lutego. To może być idealny upominek na walentynki dla swojej drugiej połówki i nie tylko!

Już w najbliższy piątek mieszkańcy Wrocławia będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji w Centrum Korona, w ramach której za zrobione zakupy można otrzymać książkę. Aby odebrać prezent wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł na maksymalnie dwóch paragonach i zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji. W promocji biorą udział wszystkie sklepy znajdujące się na terenie centrum, przy czym paragon z hipermarketu można zarejestrować tylko jeden, a jego kwota nie może przekraczać 50 zł. Promocja obowiązuje w dniach 12-13 lutego w godzinach 12:00-19:00.

„Z okazji zbliżających się walentynek chcieliśmy sprawić klientom choć trochę radości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie, dlatego postanowiliśmy wydawać do zakupów drobne upominki w postaci romantycznych książek, które doskonale sprawdzą się jako walentynkowe prezenty lub po prostu umilą czas w zimowe wieczory” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

Wybór książek jest bardzo duży. Na liście znajduje się ponad 100 różnych powieści miłosnych znanych i cenionych na całym świecie autorów, takich jak Charlotte Bronte, Jane Austen czy Truman Capote. Nie brakuje też bestsellerowych powieści napisanych przez Nicholasa Sparksa, Jojo Moyes czy Kristin Hannah, a także polskich autorów, jak Blanka Lipińska, Agnieszka Krawczyk czy Krystyna Mirek. Lista wszystkich książek dostępna jest w Punkcie Obsługi Akcji. Tam też można zapoznać się z regulaminem promocji. Akcja odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad reżimu sanitarnego oraz wszystkich wymogów zawartych w przepisach prawa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.