W ofercie Żabki po raz pierwszy filet z karpia i inne tradycyjne potrawy
Święta Bożego Narodzenia nierozłącznie kojarzą nam się z intensywnymi przygotowaniami i wielkimi zakupami. W tym roku będą one nieco inne, dlatego sieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć w jej placówkach wszystko, czego potrzebują do przygotowania tradycyjnych potraw. Decydując się na zakupy w ulubionej, osiedlowej Żabce, można mieć pewność, że będą one szybkie, wygodne i bezpieczne. Wśród nowości w świątecznej ofercie Żabki znalazły się m.in. ręcznie lepione pierogi, uszka, łazanki czy paszteciki. Od 16 grudnia br., po raz pierwszy w ofercie Żabki, dostępny jest także mrożony filet z polskiego karpia.
Karp to nieodłączny element świątecznej tradycji – w ofercie Żabki dostępny jest w formie mrożonego filetu (19,99zł/475g). W przygotowanej przez sieć specjalnie na święta ofercie klienci znajdą także tradycyjne wigilijne potrawy, m.in. ręcznie lepione pierogi z kapustą i grzybami Szamamm (7,99zł/300g), łazanki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), paszteciki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), mrożone uszka z grzybami oraz pierogi z kapustą i grzybami Proste Historie (5,99zł/300-500g) czy barszcz czerwony Krakus (5,99zł/1l).
Przed świętami w sklepach Żabka na klientów czeka także bogaty wybór produktów niezbędnych do przygotowania świątecznych wypieków, takich jak regionalne twarogi, a do sałatek i dań na słono – regionalne majonezy. Nie zabraknie także propozycji na słodkie upominki w okolicznościowych opakowaniach.
Z pełną ofertą świąteczną Żabki można się zapoznać na stronie internetowej sieci: https://gazetka.zabka.pl/gazetka-promocyjna-50-51-2020/page/10-11

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.