W ofercie Żabki po raz pierwszy filet z karpia i inne tradycyjne potrawy
Święta Bożego Narodzenia nierozłącznie kojarzą nam się z intensywnymi przygotowaniami i wielkimi zakupami. W tym roku będą one nieco inne, dlatego sieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć w jej placówkach wszystko, czego potrzebują do przygotowania tradycyjnych potraw. Decydując się na zakupy w ulubionej, osiedlowej Żabce, można mieć pewność, że będą one szybkie, wygodne i bezpieczne. Wśród nowości w świątecznej ofercie Żabki znalazły się m.in. ręcznie lepione pierogi, uszka, łazanki czy paszteciki. Od 16 grudnia br., po raz pierwszy w ofercie Żabki, dostępny jest także mrożony filet z polskiego karpia.
Karp to nieodłączny element świątecznej tradycji – w ofercie Żabki dostępny jest w formie mrożonego filetu (19,99zł/475g). W przygotowanej przez sieć specjalnie na święta ofercie klienci znajdą także tradycyjne wigilijne potrawy, m.in. ręcznie lepione pierogi z kapustą i grzybami Szamamm (7,99zł/300g), łazanki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), paszteciki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), mrożone uszka z grzybami oraz pierogi z kapustą i grzybami Proste Historie (5,99zł/300-500g) czy barszcz czerwony Krakus (5,99zł/1l).
Przed świętami w sklepach Żabka na klientów czeka także bogaty wybór produktów niezbędnych do przygotowania świątecznych wypieków, takich jak regionalne twarogi, a do sałatek i dań na słono – regionalne majonezy. Nie zabraknie także propozycji na słodkie upominki w okolicznościowych opakowaniach.
Z pełną ofertą świąteczną Żabki można się zapoznać na stronie internetowej sieci: https://gazetka.zabka.pl/gazetka-promocyjna-50-51-2020/page/10-11
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.