W ofercie Żabki po raz pierwszy filet z karpia i inne tradycyjne potrawy
Święta Bożego Narodzenia nierozłącznie kojarzą nam się z intensywnymi przygotowaniami i wielkimi zakupami. W tym roku będą one nieco inne, dlatego sieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć w jej placówkach wszystko, czego potrzebują do przygotowania tradycyjnych potraw. Decydując się na zakupy w ulubionej, osiedlowej Żabce, można mieć pewność, że będą one szybkie, wygodne i bezpieczne. Wśród nowości w świątecznej ofercie Żabki znalazły się m.in. ręcznie lepione pierogi, uszka, łazanki czy paszteciki. Od 16 grudnia br., po raz pierwszy w ofercie Żabki, dostępny jest także mrożony filet z polskiego karpia.
Karp to nieodłączny element świątecznej tradycji – w ofercie Żabki dostępny jest w formie mrożonego filetu (19,99zł/475g). W przygotowanej przez sieć specjalnie na święta ofercie klienci znajdą także tradycyjne wigilijne potrawy, m.in. ręcznie lepione pierogi z kapustą i grzybami Szamamm (7,99zł/300g), łazanki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), paszteciki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), mrożone uszka z grzybami oraz pierogi z kapustą i grzybami Proste Historie (5,99zł/300-500g) czy barszcz czerwony Krakus (5,99zł/1l).
Przed świętami w sklepach Żabka na klientów czeka także bogaty wybór produktów niezbędnych do przygotowania świątecznych wypieków, takich jak regionalne twarogi, a do sałatek i dań na słono – regionalne majonezy. Nie zabraknie także propozycji na słodkie upominki w okolicznościowych opakowaniach.
Z pełną ofertą świąteczną Żabki można się zapoznać na stronie internetowej sieci: https://gazetka.zabka.pl/gazetka-promocyjna-50-51-2020/page/10-11

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.