Komunikaty PR

Wakacje inwestycyjne Fit Cake

2022-09-20  |  01:00
Biuro prasowe

Kiedy w wielu domach i firmach tematem numer jeden są wakacje kredytowe, Fit Cake wprowadza swoje rozwiązanie, mające pomóc przetrwać kryzys - wakacje inwestycyjne. Dla potencjalnych franczyzobiorców oznacza to, że będą mogli odroczyć część kosztów, niezbędnych do uruchomienia kawiarni. Poniosą je wtedy, kiedy poczują pewniejszy grunt pod nogami.  

Na czym to polegają wakacje inwestycyjne w Fit Cake?


- Czasami nazywamy je wręcz odwrotnie - zamrożeniem inwestycji, bo o to w zasadzie chodzi – wyjaśnia Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – Na wstępie ze strony franczyzobiorcy oczekujemy deklaracji, że jest poważnie zainteresowany współpracą z nami. Podpisujemy umowę przedwstępną i porozumienie cenowe, dające gwarancje, że koszty pozostaną na tym samym poziomie przez okres 6 miesięcy.


W praktyce oznacza to, że inwestor decydując się na otwarcie lokalu w określonym mieście lub dzielnicy metropolii ma gwarancję, że przez kolejne pół roku może na ustalonych na starcie warunkach finansowych uruchomić lokal. Nie wzrosną ceny franczyzy, sprzętu, opłaty marketingowe itd. Termin ten może dwukrotnie przedłużać, też o 6 miesięcy. Datą graniczną jest grudzień 2024 roku. W tym czasie sieć zadba też, by w wybranej lokalizacji nikt inny nie uruchomił punktu.


- Rozumiemy, że w obecnej niepewnej sytuacji trudno jest od razu ruszyć pełną parą. Rośnie inflacja i ceny produktów oraz energii. Kredyty ze względu na coraz wyższe stopy procentowe też są ryzykowne. Do tego dochodzą różne sytuacje życiowe. My mówimy: poczekamy, przemyślcie sprawę na spokojnie i zróbcie wszystko najlepiej jak potraficie i w swoim tempie. My stoimy za wami i dajemy pewne oparcie – dodaje twórca franczyzy Fit Cake.


Sieć na poczet „wakacji” pobiera symboliczną kwotę, ale jest ona potem odliczana od wartości kontraktu. Już teraz widać wzrost zainteresowania rezerwacjami w perspektywicznych lokalizacjach. O ile w pierwszej połowie roku było to średnio dwie na miesiąc, to tylko w sierpniu dokonano ich aż sześć.


- To duży skok, a dla nas informacja, że Fit Cake i cały segment zdrowej żywności, mimo tego, że wszyscy skrupulatniej liczą teraz pieniądze, jest ciągle przyszłościowy. Zmiana świadomości dotyczącej odżywania jest już ugruntowana. Duża grupa Polaków woli jeść mniej, ale lepiej, zdrowiej. Ten biznes sam się broni i tak być powinno – nie kryje zadowolenia Rafał Kościuk.


Często takiego biznesowego bookingu dokonują franczyzobiorcy, którzy już prowadzą Fit Cake. Tak jest na przykład w Zielonej Górze, gdzie docelowo inwestor chce otworzyć klika lokali. Na razie pracuje nad uruchomieniem drugiego. Podobnie franczyzobiorcy z Gdyni Pogórze zarezerwowali już miejscówkę w Redzie, gdzie niedługo powstanie ich druga nie-cukiernia.


Franczyzodawcy uważają, że wprowadzenie takiego rozwiązania da potencjalnym partnerom poczucie większego bezpieczeństwa, a jednocześnie pozwoli nadal stabilnie rozwijać sieć.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie Biuro prasowe
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.