Komunikaty PR

Wakacyjne soboty pełne atrakcji w Galerii Północnej

2021-07-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Galeria Północna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje program letnich aktywności w ramach nowego cyklu „Północne wakacje”. W każdą sobotę lipca i sierpnia odwiedzający centrum będą mogli wziąć udział w bezpłatnych zajęciach jogi, grze terenowej i koncertach na żywo.

W sezonie letnim ogród na dachu Północnej przyciąga wielu mieszkańców Białołęki, Bielan, Targówka oraz miejscowości położonych na północ od Warszawy. Odwiedzający chętnie korzystają z terenów zielonych, bogatej oferty rekreacyjnej oraz zaplanowanych atrakcji. W tym roku wypoczynek na świeżym powietrzu umilą klientom letnie aktywności, które zaplanowano na każdą sobotę lipca i sierpnia.

Wakacyjne soboty będą zaczynać się od porannej praktyki jogi. Zajęcia poprowadzą profesjonalni trenerzy z klubu fitness Zdrofit, dostosowując poziom do wszystkich uczestników.

„W Galerii Północnej cały czas mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania klientów, dlatego regularnie uzupełniamy naszą ofertę rekreacyjną o nowe atrakcje, które jeszcze bardziej umilą czas spędzany na terenie centrum. Tym razem w sezonie letnim postawiliśmy na cykl aktywności na świeżym powietrzu. Wierzymy, że animacje zaplanowane w ogrodzie na dachu spotkają się z dużym zainteresowaniem osób odwiedzających galerię i sprawią, że wakacje w mieście będą wyjątkowo przyjemne”- powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

W sobotnie popołudnia najmłodsi mieszkańcy będą mogli wziąć udział w prowadzonej przez animatorów grze terenowej pt. „Co w trawie piszczy?”. Za udział w każdej grze uczestnicy będą otrzymywać naklejki. Na koniec cyklu dla tych z największą ich kolekcją czekają nagrody - zestawy klocków LEGO®, a nawet wyjazd do Energylandii dla całej rodziny.

W Północnej zaplanowano również koncerty na żywo w wykonaniu zespołu coverowego - Groove Cafe. W każdą sobotę klienci Północnej będą mogli odpocząć na zielonym tarasie, w pobliżu tężni solankowej, przy akompaniamencie muzyki filmowej, jazzu, a także kultowych utworów legendarnych zespołów i wokalistów, takich jak The Beatles, Michael Jackson, Rihanna czy Justin Timberlake.

Udział we wszystkich atrakcjach w ramach cyklu „Północne wakacje” jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.