Komunikaty PR

Wakacyjne soboty pełne atrakcji w Galerii Północnej

2021-07-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Galeria Północna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i prezentuje program letnich aktywności w ramach nowego cyklu „Północne wakacje”. W każdą sobotę lipca i sierpnia odwiedzający centrum będą mogli wziąć udział w bezpłatnych zajęciach jogi, grze terenowej i koncertach na żywo.

W sezonie letnim ogród na dachu Północnej przyciąga wielu mieszkańców Białołęki, Bielan, Targówka oraz miejscowości położonych na północ od Warszawy. Odwiedzający chętnie korzystają z terenów zielonych, bogatej oferty rekreacyjnej oraz zaplanowanych atrakcji. W tym roku wypoczynek na świeżym powietrzu umilą klientom letnie aktywności, które zaplanowano na każdą sobotę lipca i sierpnia.

Wakacyjne soboty będą zaczynać się od porannej praktyki jogi. Zajęcia poprowadzą profesjonalni trenerzy z klubu fitness Zdrofit, dostosowując poziom do wszystkich uczestników.

„W Galerii Północnej cały czas mamy na uwadze potrzeby i oczekiwania klientów, dlatego regularnie uzupełniamy naszą ofertę rekreacyjną o nowe atrakcje, które jeszcze bardziej umilą czas spędzany na terenie centrum. Tym razem w sezonie letnim postawiliśmy na cykl aktywności na świeżym powietrzu. Wierzymy, że animacje zaplanowane w ogrodzie na dachu spotkają się z dużym zainteresowaniem osób odwiedzających galerię i sprawią, że wakacje w mieście będą wyjątkowo przyjemne”- powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

W sobotnie popołudnia najmłodsi mieszkańcy będą mogli wziąć udział w prowadzonej przez animatorów grze terenowej pt. „Co w trawie piszczy?”. Za udział w każdej grze uczestnicy będą otrzymywać naklejki. Na koniec cyklu dla tych z największą ich kolekcją czekają nagrody - zestawy klocków LEGO®, a nawet wyjazd do Energylandii dla całej rodziny.

W Północnej zaplanowano również koncerty na żywo w wykonaniu zespołu coverowego - Groove Cafe. W każdą sobotę klienci Północnej będą mogli odpocząć na zielonym tarasie, w pobliżu tężni solankowej, przy akompaniamencie muzyki filmowej, jazzu, a także kultowych utworów legendarnych zespołów i wokalistów, takich jak The Beatles, Michael Jackson, Rihanna czy Justin Timberlake.

Udział we wszystkich atrakcjach w ramach cyklu „Północne wakacje” jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.