Komunikaty PR

Wawel Collection - słodkie prezenty na wyjątkowe okazje

2021-01-18  |  15:47
Biuro prasowe

Widok radości i uśmiechu na ustach bliskich to wspaniałe uczucie dla wręczającego prezent. Zaś pyszne słodycze, stworzone w oparciu o prosty skład, z pewnością przypadną do gustu obdarowanej osobie. Marka Wawel, chcąc wprawiać ludzi w dobry nastrój w zimowych miesiącach, poleca linię produktów Collection w eleganckich kartonikach. Idealnie sprawdzą się jako prezent na bliskie sercu okazje przypadające na początku roku, takie jak Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.

Podaruj słodkie chwile bliskim

Oferta marki Wawel pozwoli wybrać słodki prezent dla ukochanych osób, drugiej połówki i płci pięknej z okazji ich zbliżających się świąt. Produkty marki Wawel to gwarancja wysokiej jakości, gustownego opakowania oraz aksamitnego smaku, który jest zasługą delikatnie rozpływającej się w ustach czekolady Wawel. Teraz linia produktów z serii Collection została rozszerzona o kolejne nowości. Czekoladki nadziewane Figa z pomarańczą w eleganckim wygodnym kartoniku zaskakują połączeniem delikatnie gorzkiej czekolady z aromatycznym nietuzinkowym owocowym nadzieniem. Duża 300 g czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu przypadnie do gustu miłośnikom kawowych smaków, uwodząc swym korzennym aromatem. W ofercie nie zabraknie również bestsellerów - dużych czekolad 300 g Czarny Las i Piernikowej ze śliwką, dostępnych w matowych, stylowych opakowaniach oraz klasycznej Śliwki w czekoladzie w gustownym, ozdobnym kartoniku.

Do grona puszystych, okrągłych pianek w czekoladzie o wyrazistym smaku wanilii dołączył nowy, drugi już wariant smakowy: Królewskie Mleczko Śmietankowe. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnym wykończeniu, a także apetycznemu wyglądowi, świetnie nadaje się jako słodki upominek dla szczególnych dla nas osób. Każda pianka ma okrągły kształt i jest sygnowana literą „W” dającą najwyższą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady Wawel.

Dla koneserów smaków świata

Dla miłośników najbardziej wyszukanych smaków czekolad gorzkich polecamy kolekcję czekolad Ziarna Świata. Limitowana edycja aromatycznych, idealnie gładkich czekolad na bazie ziaren kakaowca z regionalnych plantacji w Wenezueli, Ghanie i Kamerunie z pewnością przypadnie do gustu koneserom intensywnie czekoladowych smaków. Receptura czekolad jest oparta tylko na 3 składnikach. Czekolady te zawierają 74% ziarna kakaowego, które jest źródłem ich niepowtarzalnego smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu Biuro prasowe
2024-07-23 | 13:10

Otwarcie nowego sklepu Lidl Polska w Opolu

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25 lipca,
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-17 | 11:00

Kradzieże. Nowy sposób na nieuczciwych klientów

Niemal każdy przedsiębiorca działający w branży handlu detalicznego boryka się z problemem kradzieży. Dotyczy to praktycznie każdej branży - od niewielkich sklepów osiedlowych, poprzez dyskonty spożywcze, sklepy
Handel Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl
2024-07-16 | 14:40

Co nas zachęca do zakupów online? Wyniki z badania Amazon.pl

Co nas zachęca do zakupów online? Nie tylko niższe ceny – wynika z badania Amazon.pl Ponad 64 proc. badanych za największe zalety zakupów przez internet

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.