Komunikaty PR

Wawel Collection - słodkie prezenty na wyjątkowe okazje

2021-01-18  |  15:47
Biuro prasowe

Widok radości i uśmiechu na ustach bliskich to wspaniałe uczucie dla wręczającego prezent. Zaś pyszne słodycze, stworzone w oparciu o prosty skład, z pewnością przypadną do gustu obdarowanej osobie. Marka Wawel, chcąc wprawiać ludzi w dobry nastrój w zimowych miesiącach, poleca linię produktów Collection w eleganckich kartonikach. Idealnie sprawdzą się jako prezent na bliskie sercu okazje przypadające na początku roku, takie jak Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.

Podaruj słodkie chwile bliskim

Oferta marki Wawel pozwoli wybrać słodki prezent dla ukochanych osób, drugiej połówki i płci pięknej z okazji ich zbliżających się świąt. Produkty marki Wawel to gwarancja wysokiej jakości, gustownego opakowania oraz aksamitnego smaku, który jest zasługą delikatnie rozpływającej się w ustach czekolady Wawel. Teraz linia produktów z serii Collection została rozszerzona o kolejne nowości. Czekoladki nadziewane Figa z pomarańczą w eleganckim wygodnym kartoniku zaskakują połączeniem delikatnie gorzkiej czekolady z aromatycznym nietuzinkowym owocowym nadzieniem. Duża 300 g czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu przypadnie do gustu miłośnikom kawowych smaków, uwodząc swym korzennym aromatem. W ofercie nie zabraknie również bestsellerów - dużych czekolad 300 g Czarny Las i Piernikowej ze śliwką, dostępnych w matowych, stylowych opakowaniach oraz klasycznej Śliwki w czekoladzie w gustownym, ozdobnym kartoniku.

Do grona puszystych, okrągłych pianek w czekoladzie o wyrazistym smaku wanilii dołączył nowy, drugi już wariant smakowy: Królewskie Mleczko Śmietankowe. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnym wykończeniu, a także apetycznemu wyglądowi, świetnie nadaje się jako słodki upominek dla szczególnych dla nas osób. Każda pianka ma okrągły kształt i jest sygnowana literą „W” dającą najwyższą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady Wawel.

Dla koneserów smaków świata

Dla miłośników najbardziej wyszukanych smaków czekolad gorzkich polecamy kolekcję czekolad Ziarna Świata. Limitowana edycja aromatycznych, idealnie gładkich czekolad na bazie ziaren kakaowca z regionalnych plantacji w Wenezueli, Ghanie i Kamerunie z pewnością przypadnie do gustu koneserom intensywnie czekoladowych smaków. Receptura czekolad jest oparta tylko na 3 składnikach. Czekolady te zawierają 74% ziarna kakaowego, które jest źródłem ich niepowtarzalnego smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.