Komunikaty PR

Wawel podsumował rok 2021

2022-05-05  |  12:13
Biuro prasowe

Rozwój portfolio produktowego, nowe receptury, inwestycje w proekologiczne rozwiązania oraz działania edukacyjne i charytatywne Fundacji Wawel z Rodziną – tak znany producent słodyczy podsumował 2021 rok w opublikowanym Oświadczeniu na temat informacji niefinansowych, w którym zawarto szczegóły dotyczące m. in. kwestii prospołecznych i środowiskowych. Oświadczenie pojawiło się przy okazji publikacji wyników finansowych spółki Wawel SA.

Rok 2021 był kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju portfolio produktowego marki Wawel. Firma opracowała 47 nowych receptur, z których wszystkie są zgodne z ideą Dobrych Składników, a więc tworzenia słodyczy najwyższej jakości, bez zbędnych dodatków.

Do najważniejszych nowości należała czekolada Ekstra Gorzka Premium 100% cocoa 80 g – pierwsza oparta tylko na jednym surowcu, czyli ziarnie kakaowca, posiadającego certyfikat RAC. Pojawiły się także nowe warianty Królewskiego Mleczka: o smaku malinowym i cappuccino – jedynych na rynku indywidualnie pakowanych, okrągłych pianek w czekoladzie. Dużą zmianą było wprowadzenie nowej formy czekolad dużych. Teraz dostępne są w postaci łatwej do podzielenia tabliczki, składającej się z 33 kosteczek, wypełnionych nadzieniem oraz sygnowanych ziaren kakaowca.

Ubiegły rok był także okresem inwestycji w ekologiczne rozwiązania. W części magazynowej oraz biurach Zakładu Produkcyjnego nr 1 wymienione zostało oświetlenie. Dzięki temu firma zaoszczędzi 261 018 kWh rocznie. Ponadto Wawel wyprodukował już 183 611 kWh energii z własnych kolektorów słonecznych, zamontowanych na dachu Zakładu Produkcyjnego nr 2.

W 2021 roku firma rozpoczęła także znaczną inwestycję w podczyszczalnię ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Oddanie do użytku zaplanowano na 2022 rok.

Firma Wawel oraz Fundacja Wawel z Rodziną kontynuowały działania z zakresu pomocy społecznej i edukacyjnej, mimo ograniczeń związanych z pandemią. 46 placówek opieki dziennej i całodobowej wzięło udział w II edycji programu edukacyjnego „#DobraRobotaChallenge”, czyli „Kim chcę być, gdy dorosnę?”. Ponadto do II edycji programu „Dobro od Dziecka” do grudnia 2021 roku zgłosiło się 147 instytucji. Przekazano także ponad 2 tony słodyczy na wsparcie inicjatyw Fundacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.