Komunikaty PR

Wawel podsumował rok 2021

2022-05-05  |  12:13
Biuro prasowe

Rozwój portfolio produktowego, nowe receptury, inwestycje w proekologiczne rozwiązania oraz działania edukacyjne i charytatywne Fundacji Wawel z Rodziną – tak znany producent słodyczy podsumował 2021 rok w opublikowanym Oświadczeniu na temat informacji niefinansowych, w którym zawarto szczegóły dotyczące m. in. kwestii prospołecznych i środowiskowych. Oświadczenie pojawiło się przy okazji publikacji wyników finansowych spółki Wawel SA.

Rok 2021 był kolejnym rokiem dynamicznego rozwoju portfolio produktowego marki Wawel. Firma opracowała 47 nowych receptur, z których wszystkie są zgodne z ideą Dobrych Składników, a więc tworzenia słodyczy najwyższej jakości, bez zbędnych dodatków.

Do najważniejszych nowości należała czekolada Ekstra Gorzka Premium 100% cocoa 80 g – pierwsza oparta tylko na jednym surowcu, czyli ziarnie kakaowca, posiadającego certyfikat RAC. Pojawiły się także nowe warianty Królewskiego Mleczka: o smaku malinowym i cappuccino – jedynych na rynku indywidualnie pakowanych, okrągłych pianek w czekoladzie. Dużą zmianą było wprowadzenie nowej formy czekolad dużych. Teraz dostępne są w postaci łatwej do podzielenia tabliczki, składającej się z 33 kosteczek, wypełnionych nadzieniem oraz sygnowanych ziaren kakaowca.

Ubiegły rok był także okresem inwestycji w ekologiczne rozwiązania. W części magazynowej oraz biurach Zakładu Produkcyjnego nr 1 wymienione zostało oświetlenie. Dzięki temu firma zaoszczędzi 261 018 kWh rocznie. Ponadto Wawel wyprodukował już 183 611 kWh energii z własnych kolektorów słonecznych, zamontowanych na dachu Zakładu Produkcyjnego nr 2.

W 2021 roku firma rozpoczęła także znaczną inwestycję w podczyszczalnię ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Oddanie do użytku zaplanowano na 2022 rok.

Firma Wawel oraz Fundacja Wawel z Rodziną kontynuowały działania z zakresu pomocy społecznej i edukacyjnej, mimo ograniczeń związanych z pandemią. 46 placówek opieki dziennej i całodobowej wzięło udział w II edycji programu edukacyjnego „#DobraRobotaChallenge”, czyli „Kim chcę być, gdy dorosnę?”. Ponadto do II edycji programu „Dobro od Dziecka” do grudnia 2021 roku zgłosiło się 147 instytucji. Przekazano także ponad 2 tony słodyczy na wsparcie inicjatyw Fundacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
Handel Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
2024-07-04 | 12:15

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Consumer Goods Cloud. Sprawia one, że każdy krok procesu wprowadzania produktów na rynek - od planowania, aż do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.