Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach online
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel. Producent słodyczy w okresie przedświątecznym wspiera sprzedaż swoich produktów w sklepie internetowym slodkiwawel.pl oraz w serwisie Allegro.
Od początku grudniu firma promuje gotowe zestawy świąteczne w kanale digital, korzystając z reklam display, a także w swoich mediach społecznościowych. To właśnie na grudzień przypada największe zainteresowanie klientów zestawami prezentowymi, które w sklepie internetowym oraz w serwisie Allegro Wawelu są częścią stałej, całorocznej oferty.
Producent słodyczy od kliku lat mocno rozwija kanał e-commerce. Miłośnicy czekolad, galaretek i pralin mogą wybierać spośród bogatej oferty sklepu internetowego slodkiwawel.pl już od września 2017 roku, zaś w serwisie Allegro Wawel obecny jest od maja 2020 roku. Na obu platformach znajdziemy pełną gamę produktów, w tym także słodycze z oferty sezonowej oraz gotowe zestawy prezentowe. Przy zamówieniu o wartości powyżej 69 złotych, dostawa produktów jest darmowa.
Wawel przygotował również dostępną online ofertę dla przedsiębiorców. Obejmuje ona możliwość zrealizowania dedykowanych, indywidualnych zamówień dla firm w sklepie Słodki Wawel. W ramach oferty, klient komponuje własny mix słodyczy, wybiera spośród z szerokiej gamy koszy i pudełek prezentowych oraz elementów personalizacji, jak logo firmy czy własne życzenia.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.