Wegger od Żabki na podium!
W 100% roślinny burger Wegger zdobył II miejsce w kategorii na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku w plebiscycie RoślinnieJemy! Konsumenci mogli oddawać głosy na swoich roślinnych ulubieńców w pięciu kategoriach: Nowa roślinna marka, Najlepszy roślinny debiut w gastronomii, Nagroda Chefs for Change dla najlepszego roślinnego produktu dla gastronomii, Roślinny Game Changer oraz Najlepszy roślinny produkt roku.
– Obecnie, 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa.[1] Z uwagi na skalę naszej działalności – ponad 6900 sklepów w całej Polsce, zarówno w aglomeracjach, jak i małych miejscowościach – możemy być firmą, która demokratyzuje produkty roślinne i daje Polakom dostęp do nich. Cieszymy się, że nasze działania zmierzające do rozwoju oferty produktów bezmięsnych znajdą uznanie w oczach coraz szerszego grona konsumentów. Nasz Wegger, czyli w 100% roślinny burger, zaledwie po trzech miesiącach obecności na rynku, zdobył II miejsce w plebiscycie RoślinnieJemy na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.
Wprowadzony do oferty sieci w październiku 2020 r. burger roślinny Wegger, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, przebojem podbił podniebienia klientów sklepów Żabka. Wyjątkowy smak Weggera z Żabki gwarantują wysokiej jakości: bułka pszenna z nasionami sezamu, złociste JakNuggetsy od The Vegetarian Butcher imitujące smakiem i strukturą mięso z kurczaka przygotowane z niemodyfikowanej genetycznie soi (bez GMO), plastry wegańskie Bez deka mleka o smaku Goudy, sos wegański na bazie majonezu z odrobiną ketchupu i ostrego sosu paprykowego sriracha oraz dodatki – marynowana papryka i zielony ogórek. Weggera można kupić w wersji na ciepło lub przygotować go w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 45 sekund.
Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy ograniczają lub eliminują produkty zwierzęce ze swojej diety i systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100% roślinnych, który obecnie liczy już kilkadziesiąt indeksów. Są wśród nich napoje i smoothies roślinne (pod markami Foodini, Alpro, Starbucks), desery i jogurty (Marka Ave Vege Bakoma), dania gotowe i burgery (Szamamm, Dobra Kaloria), a także ciepła i szybka przekąska – hot dog bez mięsa (Żabka Cafe). W najbliższym czasie nasi klienci mogą się spodziewać jeszcze szerszego wyboru artykułów z tej kategorii. W nadchodzących miesiącach sieć będzie dalej rozszerzać swój asortyment w kategorii produktów roślinnych.
[1] Źródło: https://grupaiqs.pl/pl/raporty/fleksitarianie

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.