Wielkanocne promocje w sklepach E.Leclerc
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a gorączka zakupowa trwa w najlepsze! Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania wielkanocna E.Leclerc, która niesie za sobą specjalne oferty cenowe szczególnie dla lojalnych klientów z aplikacją Bonus. Jaja z wolnego wybiegu, żurek, a może mazurki lub babki ? Wszystko, czego potrzebujemy na Wielkanoc znajdziemy w specjalnej promocji, która trwa do 16 kwietnia.
Aby znacząco oszczędzić na świątecznych przygotowaniach warto udać się na zakupy, do jednego ze sklepów E.Leclerc, które z myślą o swoich stałych klientach przygotowały specjalną kampanię wielkanocną między innymi na artykuły spożywcze takie jak: majonez, kukurydza, groszek, napoje gazowane czy kawę. Dlatego, aby jeszcze bardziej obniżyć świąteczne wydatki, warto zainstalować aplikację Bonus, która umożliwia osobom zarejestrowanym uzyskanie atrakcyjnych kuponów.
Wśród produktów, których nie może zabraknąć na wielkanocnym stole, w ofercie E.Leclerc znajdziemy także regionalną białą kiełbasę w cenie od 12.99 zł, gotowy żurek w cenie od 2.99 zł czy jaja z wolnego wybiegu od 6.99 zł. Do urozmaicenia smaków przygotowywanych ciast przydadzą się również miód wielokwiatowy w atrakcyjnej cenie 12.45 zł, marcepan i kakao. Dostępne będą także czekolady mleczne i gorzkie, które często spełniają rolę wielkanocnych podarunków.
Oferta E.Leclerc to nie tylko artykuły spożywcze. To również szereg produktów gospodarstwa domowego takich jak miksery, blendery czy wagi kuchenne.
Więcej szczegółów dotyczących dostępności produktów znajduje się katalogu w wersji online oraz w sklepie.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.