Wielkanocne promocje w sklepach E.Leclerc
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a gorączka zakupowa trwa w najlepsze! Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania wielkanocna E.Leclerc, która niesie za sobą specjalne oferty cenowe szczególnie dla lojalnych klientów z aplikacją Bonus. Jaja z wolnego wybiegu, żurek, a może mazurki lub babki ? Wszystko, czego potrzebujemy na Wielkanoc znajdziemy w specjalnej promocji, która trwa do 16 kwietnia.
Aby znacząco oszczędzić na świątecznych przygotowaniach warto udać się na zakupy, do jednego ze sklepów E.Leclerc, które z myślą o swoich stałych klientach przygotowały specjalną kampanię wielkanocną między innymi na artykuły spożywcze takie jak: majonez, kukurydza, groszek, napoje gazowane czy kawę. Dlatego, aby jeszcze bardziej obniżyć świąteczne wydatki, warto zainstalować aplikację Bonus, która umożliwia osobom zarejestrowanym uzyskanie atrakcyjnych kuponów.
Wśród produktów, których nie może zabraknąć na wielkanocnym stole, w ofercie E.Leclerc znajdziemy także regionalną białą kiełbasę w cenie od 12.99 zł, gotowy żurek w cenie od 2.99 zł czy jaja z wolnego wybiegu od 6.99 zł. Do urozmaicenia smaków przygotowywanych ciast przydadzą się również miód wielokwiatowy w atrakcyjnej cenie 12.45 zł, marcepan i kakao. Dostępne będą także czekolady mleczne i gorzkie, które często spełniają rolę wielkanocnych podarunków.
Oferta E.Leclerc to nie tylko artykuły spożywcze. To również szereg produktów gospodarstwa domowego takich jak miksery, blendery czy wagi kuchenne.
Więcej szczegółów dotyczących dostępności produktów znajduje się katalogu w wersji online oraz w sklepie.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.