Wielkanocne promocje w sklepach E.Leclerc
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a gorączka zakupowa trwa w najlepsze! Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania wielkanocna E.Leclerc, która niesie za sobą specjalne oferty cenowe szczególnie dla lojalnych klientów z aplikacją Bonus. Jaja z wolnego wybiegu, żurek, a może mazurki lub babki ? Wszystko, czego potrzebujemy na Wielkanoc znajdziemy w specjalnej promocji, która trwa do 16 kwietnia.
Aby znacząco oszczędzić na świątecznych przygotowaniach warto udać się na zakupy, do jednego ze sklepów E.Leclerc, które z myślą o swoich stałych klientach przygotowały specjalną kampanię wielkanocną między innymi na artykuły spożywcze takie jak: majonez, kukurydza, groszek, napoje gazowane czy kawę. Dlatego, aby jeszcze bardziej obniżyć świąteczne wydatki, warto zainstalować aplikację Bonus, która umożliwia osobom zarejestrowanym uzyskanie atrakcyjnych kuponów.
Wśród produktów, których nie może zabraknąć na wielkanocnym stole, w ofercie E.Leclerc znajdziemy także regionalną białą kiełbasę w cenie od 12.99 zł, gotowy żurek w cenie od 2.99 zł czy jaja z wolnego wybiegu od 6.99 zł. Do urozmaicenia smaków przygotowywanych ciast przydadzą się również miód wielokwiatowy w atrakcyjnej cenie 12.45 zł, marcepan i kakao. Dostępne będą także czekolady mleczne i gorzkie, które często spełniają rolę wielkanocnych podarunków.
Oferta E.Leclerc to nie tylko artykuły spożywcze. To również szereg produktów gospodarstwa domowego takich jak miksery, blendery czy wagi kuchenne.
Więcej szczegółów dotyczących dostępności produktów znajduje się katalogu w wersji online oraz w sklepie.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.