Komunikaty PR

WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!

2022-09-16  |  11:55

WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!

 

Już 29 września 2022 r. Galeria Mokotów dołączy do elitarnego, światowego grona centrów handlowych WESTFIELD, oficjalnie zmieniając nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW.
Wydarzenie to uświetni koncert międzynarodowej gwiazdy – brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware.

 

Rebranding Galerii Mokotów staje się faktem. Już 29 września tego roku warszawskie centrum handlowe oficjalnie zmieni nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW, tym samym dołączając do elitarnego grona centrów handlowych WESTFIELD. Rebranding Galerii Mokotów (a także centrów Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie) jest kontynuacją strategii rozwoju marki WESTFIELD w Europie.

WESTFIELD jest znakiem rozpoznawczym kultowych centrów handlowych na świecie, takich jak WESTFIELD London czy WESTFIELD World Trade Center w Nowym Jorku. Dzięki swojej sile i prestiżowi marka ta jest naturalnym magnesem zarówno dla światowych, jak i najlepszych lokalnych brandów. Chciałbym podkreślić, że nie tak łatwo jest zostać centrum handlowym pod szyldem WESTFIELD. To musi być jedna z flagowych destynacji z naszego portfolio, dodatkowo spełniająca określone warunki, takie jak: doskonała lokalizacja z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, najwyższej klasy podejście do doświadczeń konsumenckich czy zaangażowanie społeczne i działania w duchu zrównoważonego rozwoju. To wszystko sprawia, że obrót generowany przez centra WESTFIELD  jest średnio o 20 proc. wyższy w porównaniu z innymi centrami handlowymi kategorii A, co stanowi dodatkowa wartość tej marki dla najemców. – mówi Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Poland, Unibail-Rodamco-Westfield

Tak rozpoznawalna i uznana marka, jaką bez wątpienia jest WESTFIELD, bardzo starannie dobiera lokalizacje, które zaprasza do swojego grona. Galeria Mokotów cieszy się od lat bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów, co dla nas jest największą nagrodą i wyróżnieniem, a także posiada silną pozycję na polskim rynku. Wysoko postawiona poprzeczka WESTFIELD i zaproszenie do międzynarodowej rodziny tej marki, jest kolejnym potwierdzeniem jakości oferowanej przez nasze centrum. Galeria Mokotów jest w pełni gotowa, aby przejść przez cały proces rebrandingu i dlatego już 29 września na fasadzie budynku zawiśnie logo WESTFIELD – tłumaczy Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.

Dołączenie Galerii Mokotów do marki WESTFIELD jest istotnym wydarzeniem, dlatego z tej okazji zaplanowano atrakcje dla klientów centrum. Najważniejszą z nich będzie występ doskonale znanej na całym świecie, brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware, która tworzy muzykę łączącą w sobie pop, rock i R&B. Koncert tej światowej gwiazdy odbędzie się na dachu WESTFIELD Mokotów w czwartek 29 września o godzinie 20.00.

Zmiana Galerii Mokotów na WESTFIELD Mokotów jest najważniejszym wydarzeniem dla naszego centrum handlowego od momentu jego otwarcia. Zależy nam, aby całość świętowania rebrandingu była spektakularna i na długo zapamiętana. Zapraszając Jessie Ware – gwiazdę światowego formatu, chcieliśmy podkreślić fakt dołączenia Galerii Mokotów do międzynarodowego grona centrów WESTFIELD. Koncert na dachu jest też kontynuacją dotychczasowych działań samej Galerii, która od lat jest organizatorem unikalnych wydarzeń.   mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów,

Aby dowiedzieć się w jaki sposób można zdobyć bilety (których liczba jest limitowana) na koncert Jessie Ware należy śledzić stronę WESTFIELD Mokotów – www.westfieldmokotow.pl. Tam najszybciej pojawią się szczegółowe informacje dotyczące możliwości uczestniczenia w tym wyjątkowym koncercie. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się w czwartkowy wieczór, 29 września, na dachu WESTFIELD Mokotów a są członkami WESTFIELD Club (dotychczasowy Program Lojalnościowy Galerii Mokotów), przygotowana zostanie specjalna transmisja online.

Dodatkową atrakcją dla klientów WESTFIELD Mokotów z okazji rebrandingu jest możliwość wygrania cennych nagród, w tym wycieczek „Śladami WESTFIELD” do Nowego Jorku, Londynu czy Paryża.

Wszystkie informacje dotyczące wielkiego świętowania rebrandingu Galerii Mokotów na bieżąco będą pojawiać się na stronie WESTFIELD Mokotow – www.westfieldmokotow.pl oraz na jego kanałach na Facebooku i Instagramie.

Zmianę Galerii Mokotów w WESTFIELD Mokotów poprzedzi kampania marketingowo-wizerunkowa, obejmująca między innymi działania ATL, digital oraz zaplanowane działania komunikacyjne w kanałach własnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.