WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!
WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!
Już 29 września 2022 r. Galeria Mokotów dołączy do elitarnego, światowego grona centrów handlowych WESTFIELD, oficjalnie zmieniając nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW.
Wydarzenie to uświetni koncert międzynarodowej gwiazdy – brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware.
Rebranding Galerii Mokotów staje się faktem. Już 29 września tego roku warszawskie centrum handlowe oficjalnie zmieni nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW, tym samym dołączając do elitarnego grona centrów handlowych WESTFIELD. Rebranding Galerii Mokotów (a także centrów Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie) jest kontynuacją strategii rozwoju marki WESTFIELD w Europie.
– WESTFIELD jest znakiem rozpoznawczym kultowych centrów handlowych na świecie, takich jak WESTFIELD London czy WESTFIELD World Trade Center w Nowym Jorku. Dzięki swojej sile i prestiżowi marka ta jest naturalnym magnesem zarówno dla światowych, jak i najlepszych lokalnych brandów. Chciałbym podkreślić, że nie tak łatwo jest zostać centrum handlowym pod szyldem WESTFIELD. To musi być jedna z flagowych destynacji z naszego portfolio, dodatkowo spełniająca określone warunki, takie jak: doskonała lokalizacja z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, najwyższej klasy podejście do doświadczeń konsumenckich czy zaangażowanie społeczne i działania w duchu zrównoważonego rozwoju. To wszystko sprawia, że obrót generowany przez centra WESTFIELD jest średnio o 20 proc. wyższy w porównaniu z innymi centrami handlowymi kategorii A, co stanowi dodatkowa wartość tej marki dla najemców. – mówi Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Poland, Unibail-Rodamco-Westfield
– Tak rozpoznawalna i uznana marka, jaką bez wątpienia jest WESTFIELD, bardzo starannie dobiera lokalizacje, które zaprasza do swojego grona. Galeria Mokotów cieszy się od lat bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów, co dla nas jest największą nagrodą i wyróżnieniem, a także posiada silną pozycję na polskim rynku. Wysoko postawiona poprzeczka WESTFIELD i zaproszenie do międzynarodowej rodziny tej marki, jest kolejnym potwierdzeniem jakości oferowanej przez nasze centrum. Galeria Mokotów jest w pełni gotowa, aby przejść przez cały proces rebrandingu i dlatego już 29 września na fasadzie budynku zawiśnie logo WESTFIELD – tłumaczy Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.
Dołączenie Galerii Mokotów do marki WESTFIELD jest istotnym wydarzeniem, dlatego z tej okazji zaplanowano atrakcje dla klientów centrum. Najważniejszą z nich będzie występ doskonale znanej na całym świecie, brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware, która tworzy muzykę łączącą w sobie pop, rock i R&B. Koncert tej światowej gwiazdy odbędzie się na dachu WESTFIELD Mokotów w czwartek 29 września o godzinie 20.00.
– Zmiana Galerii Mokotów na WESTFIELD Mokotów jest najważniejszym wydarzeniem dla naszego centrum handlowego od momentu jego otwarcia. Zależy nam, aby całość świętowania rebrandingu była spektakularna i na długo zapamiętana. Zapraszając Jessie Ware – gwiazdę światowego formatu, chcieliśmy podkreślić fakt dołączenia Galerii Mokotów do międzynarodowego grona centrów WESTFIELD. Koncert na dachu jest też kontynuacją dotychczasowych działań samej Galerii, która od lat jest organizatorem unikalnych wydarzeń. – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów,
Aby dowiedzieć się w jaki sposób można zdobyć bilety (których liczba jest limitowana) na koncert Jessie Ware należy śledzić stronę WESTFIELD Mokotów – www.westfieldmokotow.pl. Tam najszybciej pojawią się szczegółowe informacje dotyczące możliwości uczestniczenia w tym wyjątkowym koncercie. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się w czwartkowy wieczór, 29 września, na dachu WESTFIELD Mokotów a są członkami WESTFIELD Club (dotychczasowy Program Lojalnościowy Galerii Mokotów), przygotowana zostanie specjalna transmisja online.
Dodatkową atrakcją dla klientów WESTFIELD Mokotów z okazji rebrandingu jest możliwość wygrania cennych nagród, w tym wycieczek „Śladami WESTFIELD” do Nowego Jorku, Londynu czy Paryża.
Wszystkie informacje dotyczące wielkiego świętowania rebrandingu Galerii Mokotów na bieżąco będą pojawiać się na stronie WESTFIELD Mokotow – www.westfieldmokotow.pl oraz na jego kanałach na Facebooku i Instagramie.
Zmianę Galerii Mokotów w WESTFIELD Mokotów poprzedzi kampania marketingowo-wizerunkowa, obejmująca między innymi działania ATL, digital oraz zaplanowane działania komunikacyjne w kanałach własnych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.