Komunikaty PR

WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!

2022-09-16  |  11:55

WIELKIE ŚWIĘTOWANIE REBRANDINGU GALERII MOKOTÓW – ZAŚPIEWA JESSIE WARE!

 

Już 29 września 2022 r. Galeria Mokotów dołączy do elitarnego, światowego grona centrów handlowych WESTFIELD, oficjalnie zmieniając nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW.
Wydarzenie to uświetni koncert międzynarodowej gwiazdy – brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware.

 

Rebranding Galerii Mokotów staje się faktem. Już 29 września tego roku warszawskie centrum handlowe oficjalnie zmieni nazwę na WESTFIELD MOKOTÓW, tym samym dołączając do elitarnego grona centrów handlowych WESTFIELD. Rebranding Galerii Mokotów (a także centrów Parquesur w Madrycie i Taby Centrum w Sztokholmie) jest kontynuacją strategii rozwoju marki WESTFIELD w Europie.

WESTFIELD jest znakiem rozpoznawczym kultowych centrów handlowych na świecie, takich jak WESTFIELD London czy WESTFIELD World Trade Center w Nowym Jorku. Dzięki swojej sile i prestiżowi marka ta jest naturalnym magnesem zarówno dla światowych, jak i najlepszych lokalnych brandów. Chciałbym podkreślić, że nie tak łatwo jest zostać centrum handlowym pod szyldem WESTFIELD. To musi być jedna z flagowych destynacji z naszego portfolio, dodatkowo spełniająca określone warunki, takie jak: doskonała lokalizacja z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, najwyższej klasy podejście do doświadczeń konsumenckich czy zaangażowanie społeczne i działania w duchu zrównoważonego rozwoju. To wszystko sprawia, że obrót generowany przez centra WESTFIELD  jest średnio o 20 proc. wyższy w porównaniu z innymi centrami handlowymi kategorii A, co stanowi dodatkowa wartość tej marki dla najemców. – mówi Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Poland, Unibail-Rodamco-Westfield

Tak rozpoznawalna i uznana marka, jaką bez wątpienia jest WESTFIELD, bardzo starannie dobiera lokalizacje, które zaprasza do swojego grona. Galeria Mokotów cieszy się od lat bardzo dobrą opinią i zaufaniem klientów, co dla nas jest największą nagrodą i wyróżnieniem, a także posiada silną pozycję na polskim rynku. Wysoko postawiona poprzeczka WESTFIELD i zaproszenie do międzynarodowej rodziny tej marki, jest kolejnym potwierdzeniem jakości oferowanej przez nasze centrum. Galeria Mokotów jest w pełni gotowa, aby przejść przez cały proces rebrandingu i dlatego już 29 września na fasadzie budynku zawiśnie logo WESTFIELD – tłumaczy Filip Kryłowicz, Head of Shopping Centre Management Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce.

Dołączenie Galerii Mokotów do marki WESTFIELD jest istotnym wydarzeniem, dlatego z tej okazji zaplanowano atrakcje dla klientów centrum. Najważniejszą z nich będzie występ doskonale znanej na całym świecie, brytyjskiej piosenkarki Jessie Ware, która tworzy muzykę łączącą w sobie pop, rock i R&B. Koncert tej światowej gwiazdy odbędzie się na dachu WESTFIELD Mokotów w czwartek 29 września o godzinie 20.00.

Zmiana Galerii Mokotów na WESTFIELD Mokotów jest najważniejszym wydarzeniem dla naszego centrum handlowego od momentu jego otwarcia. Zależy nam, aby całość świętowania rebrandingu była spektakularna i na długo zapamiętana. Zapraszając Jessie Ware – gwiazdę światowego formatu, chcieliśmy podkreślić fakt dołączenia Galerii Mokotów do międzynarodowego grona centrów WESTFIELD. Koncert na dachu jest też kontynuacją dotychczasowych działań samej Galerii, która od lat jest organizatorem unikalnych wydarzeń.   mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów,

Aby dowiedzieć się w jaki sposób można zdobyć bilety (których liczba jest limitowana) na koncert Jessie Ware należy śledzić stronę WESTFIELD Mokotów – www.westfieldmokotow.pl. Tam najszybciej pojawią się szczegółowe informacje dotyczące możliwości uczestniczenia w tym wyjątkowym koncercie. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się w czwartkowy wieczór, 29 września, na dachu WESTFIELD Mokotów a są członkami WESTFIELD Club (dotychczasowy Program Lojalnościowy Galerii Mokotów), przygotowana zostanie specjalna transmisja online.

Dodatkową atrakcją dla klientów WESTFIELD Mokotów z okazji rebrandingu jest możliwość wygrania cennych nagród, w tym wycieczek „Śladami WESTFIELD” do Nowego Jorku, Londynu czy Paryża.

Wszystkie informacje dotyczące wielkiego świętowania rebrandingu Galerii Mokotów na bieżąco będą pojawiać się na stronie WESTFIELD Mokotow – www.westfieldmokotow.pl oraz na jego kanałach na Facebooku i Instagramie.

Zmianę Galerii Mokotów w WESTFIELD Mokotów poprzedzi kampania marketingowo-wizerunkowa, obejmująca między innymi działania ATL, digital oraz zaplanowane działania komunikacyjne w kanałach własnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.