Wiosenne zmiany w Galerii Bronowice
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_322433401,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Tenant-mix należącej do NHOOD Polska Galerii Bronowice stale zmienia się i uatrakcyjnia. W ostatnim czasie do grona najemców krakowskiego obiektu dołączyły trzy nowe marki: Decathlon, TEDi oraz PONGO - kids & family spa salon. W każdy weekend, począwszy od 6 maja, czynne będzie również stoisko z watą cukrową dla najmłodszych.
Galeria Bronowice, rozbudowując ofertę zakupową połączoną z nietuzinkową propozycją spędzania wolnego czasu, zaprasza do siebie marki mogące wyróżnić ją na tle konkurencji. To zarówno brandy nowe i oryginalne, jak i te popularne, wyczekiwane przez klientów.
Jednym z takich właśnie najemców jest zlokalizowany na parterze ok. 220-metrowy salon Decathlon, powiększający sportową propozycję Galerii. To nowoczesne połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym, w którym mieszkańcy z północnej części Krakowa i okolic mają na miejscu dostęp do wybranych produktów z dziedzin: turystyka, fitness, bieganie, sporty wodne, rowery i hulajnogi. Dodatkowo 100% oferty dostępne jest na zamówienie z dowolną formą dostawy, w tym z możliwością darmowego odbioru w sklepie.
Drugim nowym punktem w krakowskim obiekcie jest należący do sieci handlowej niemieckiego koncernu Tengelmann Group TEDi. Jego asortyment to przede wszystkim artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe, elektronika i narzędzia, ale także zabawki czy produkty dla zwierząt. Lokal znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię ponad 590 m kw.
Z kolei usługową ofertę Galerii Bronowice poszerzył 68-metrowy PONGO - kids & family spa salon. Jego usługi dedykowane są całej rodzinie, a stylowo zaaranżowana przestrzeń podzielona została na 2 części – dla dorosłych, z propozycją najważniejszych usług z zakresu fryzjerstwa, kosmetyki i kosmetologii - oraz dla dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano m.in. foteliki-samochody, a także kącik z bajkami i zabawkami.
- Ogromnie cieszy nas fakt dołączenia do tenant-mix Galerii Bronowice znanych i lubianych marek. Decathlon i TEDi to doskonałe dopełnienie dotychczasowej oferty naszego centrum, podkreślające różnorodność propozycji. Również sektor usług z branży beauty zyskał nową propozycję, kierowaną do całej rodziny. Dodatkowo, na małych i większych miłośników waty cukrowej co weekend czekać będzie słodkie mobilne stoisko – na razie czynne wewnątrz obiektu, a w miesiącach letnich stacjonujące przy placu zabaw - mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
Więcej informacji: www.galeriabronowice.pl
![Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą! Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_720412053,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
![Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_811097871,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
![Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1638018427,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Finanse
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pracownicy-1,w_274,_small.jpg)
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
![](https://www.newseria.pl/files/11111/wrembel-esg-foto,w_133,_small.jpg)
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zdm-oswietlenie-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.