Wiosenne zmiany w Galerii Bronowice

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Tenant-mix należącej do NHOOD Polska Galerii Bronowice stale zmienia się i uatrakcyjnia. W ostatnim czasie do grona najemców krakowskiego obiektu dołączyły trzy nowe marki: Decathlon, TEDi oraz PONGO - kids & family spa salon. W każdy weekend, począwszy od 6 maja, czynne będzie również stoisko z watą cukrową dla najmłodszych.
Galeria Bronowice, rozbudowując ofertę zakupową połączoną z nietuzinkową propozycją spędzania wolnego czasu, zaprasza do siebie marki mogące wyróżnić ją na tle konkurencji. To zarówno brandy nowe i oryginalne, jak i te popularne, wyczekiwane przez klientów.
Jednym z takich właśnie najemców jest zlokalizowany na parterze ok. 220-metrowy salon Decathlon, powiększający sportową propozycję Galerii. To nowoczesne połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym, w którym mieszkańcy z północnej części Krakowa i okolic mają na miejscu dostęp do wybranych produktów z dziedzin: turystyka, fitness, bieganie, sporty wodne, rowery i hulajnogi. Dodatkowo 100% oferty dostępne jest na zamówienie z dowolną formą dostawy, w tym z możliwością darmowego odbioru w sklepie.
Drugim nowym punktem w krakowskim obiekcie jest należący do sieci handlowej niemieckiego koncernu Tengelmann Group TEDi. Jego asortyment to przede wszystkim artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe, elektronika i narzędzia, ale także zabawki czy produkty dla zwierząt. Lokal znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię ponad 590 m kw.
Z kolei usługową ofertę Galerii Bronowice poszerzył 68-metrowy PONGO - kids & family spa salon. Jego usługi dedykowane są całej rodzinie, a stylowo zaaranżowana przestrzeń podzielona została na 2 części – dla dorosłych, z propozycją najważniejszych usług z zakresu fryzjerstwa, kosmetyki i kosmetologii - oraz dla dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano m.in. foteliki-samochody, a także kącik z bajkami i zabawkami.
- Ogromnie cieszy nas fakt dołączenia do tenant-mix Galerii Bronowice znanych i lubianych marek. Decathlon i TEDi to doskonałe dopełnienie dotychczasowej oferty naszego centrum, podkreślające różnorodność propozycji. Również sektor usług z branży beauty zyskał nową propozycję, kierowaną do całej rodziny. Dodatkowo, na małych i większych miłośników waty cukrowej co weekend czekać będzie słodkie mobilne stoisko – na razie czynne wewnątrz obiektu, a w miesiącach letnich stacjonujące przy placu zabaw - mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
Więcej informacji: www.galeriabronowice.pl

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.