Komunikaty PR

Wiosenne zmiany w Galerii Bronowice

2022-05-12  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Tenant-mix należącej do NHOOD Polska Galerii Bronowice stale zmienia się i uatrakcyjnia. W ostatnim czasie do grona najemców krakowskiego obiektu dołączyły trzy nowe marki: Decathlon, TEDi oraz PONGO - kids & family spa salon. W każdy weekend, począwszy od 6 maja, czynne będzie również stoisko z watą cukrową dla najmłodszych.

Galeria Bronowice, rozbudowując ofertę zakupową połączoną z nietuzinkową propozycją spędzania wolnego czasu, zaprasza do siebie marki mogące wyróżnić ją na tle konkurencji. To zarówno brandy nowe i oryginalne, jak i te popularne, wyczekiwane przez klientów.

Jednym z takich właśnie najemców jest zlokalizowany na parterze ok. 220-metrowy salon Decathlon, powiększający sportową propozycję Galerii. To nowoczesne połączenie sklepu stacjonarnego z internetowym, w którym mieszkańcy z północnej części Krakowa i okolic mają na miejscu dostęp do wybranych produktów z dziedzin: turystyka, fitness, bieganie, sporty wodne, rowery i hulajnogi. Dodatkowo 100% oferty dostępne jest na zamówienie z dowolną formą dostawy, w tym z możliwością darmowego odbioru w sklepie.

Drugim nowym punktem w krakowskim obiekcie jest należący do sieci handlowej niemieckiego koncernu Tengelmann Group TEDi. Jego asortyment to przede wszystkim artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe, elektronika i narzędzia, ale także zabawki czy produkty dla zwierząt. Lokal znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię ponad 590 m kw.

Z kolei usługową ofertę Galerii Bronowice poszerzył 68-metrowy PONGO - kids & family spa salon. Jego usługi dedykowane są całej rodzinie, a stylowo zaaranżowana przestrzeń podzielona została na 2 części – dla dorosłych, z propozycją najważniejszych usług z zakresu fryzjerstwa, kosmetyki i kosmetologii - oraz dla dzieci. Z myślą o najmłodszych przygotowano m.in. foteliki-samochody, a także kącik z bajkami i zabawkami.

- Ogromnie cieszy nas fakt dołączenia do tenant-mix Galerii Bronowice znanych i lubianych marek. Decathlon i TEDi to doskonałe dopełnienie dotychczasowej oferty naszego centrum, podkreślające różnorodność propozycji. Również sektor usług z branży beauty zyskał nową propozycję, kierowaną do całej rodziny. Dodatkowo, na małych i większych miłośników waty cukrowej co weekend czekać będzie słodkie mobilne stoisko – na razie czynne wewnątrz obiektu, a w miesiącach letnich stacjonujące przy placu zabaw - mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.

Więcej informacji: www.galeriabronowice.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.