Wiosenny powiew nowości w Costa Coffee
Wraz z nową, słoneczną porą roku, w kawiarniach Costa Coffee czeka na nas szereg przepysznych wiosennych smaków. Skąpane w słońcu nowości zachwycą promienistym smakiem i pozwolą rozkoszować się orzeźwiającymi nutami. Obłędna Francuska tarta czekoladowo-orzechowa oraz rozgrzewająca Herbata Wiosenna – to będą bohaterzy coraz cieplejszych dni.
Wiosna na języku
Są smaki, które nieodłącznie kojarzą nam się z cieplejszymi porami roku. Jednymi z nich są pyszne owoce leśne. Właśnie dlatego w nowej Herbacie Wiosennej dostępnej w Costa Coffee znajdziemy soczyste truskawki i porzeczki pobudzone kwaśnymi nutami cytryny. Ta rozgrzewająca propozycja sprawdzi się nie tylko jako dodatek do śniadania czy lunchu, ale również zapewni nam chwilę relaksu o dowolnej porze dnia.
W Costa Coffee na wszystkich łasuchów czeka ponadto rozpływająca się w ustach Francuska tarta czekoladowo-orzechowa. Delikatna czekolada przełamana została tu kruchą teksturą orzechów, które podkreślają klasyczne nuty całego wypieku oraz intensywną masą tarty z maślanym spodem – całość stanowi doskonałą kombinację, która pasuje do smaku każdej kawy – czarnej oraz tej z dodatkiem mleka czy napoju roślinnego. Intensywny smak, głębia oraz niebanalność – te słowa najlepiej opisują ten wypiek. Co więcej, z aplikacją Costa Coffee Club w każdy piątek dostępny jest kupon „-50% na drugie ciasto”, dzięki czemu doskonałym smakiem słodkości z Costa Coffee możemy cieszyć się podwójnie.
Smak na każdym kroku
Wiosenne nowości Costa Coffee już teraz czekają na odkrycie w kawiarniach z zamówieniem na wynos lub z dostawą poprzez aplikację UberEats.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.