Wiosenny powiew nowości w Costa Coffee
Wraz z nową, słoneczną porą roku, w kawiarniach Costa Coffee czeka na nas szereg przepysznych wiosennych smaków. Skąpane w słońcu nowości zachwycą promienistym smakiem i pozwolą rozkoszować się orzeźwiającymi nutami. Obłędna Francuska tarta czekoladowo-orzechowa oraz rozgrzewająca Herbata Wiosenna – to będą bohaterzy coraz cieplejszych dni.
Wiosna na języku
Są smaki, które nieodłącznie kojarzą nam się z cieplejszymi porami roku. Jednymi z nich są pyszne owoce leśne. Właśnie dlatego w nowej Herbacie Wiosennej dostępnej w Costa Coffee znajdziemy soczyste truskawki i porzeczki pobudzone kwaśnymi nutami cytryny. Ta rozgrzewająca propozycja sprawdzi się nie tylko jako dodatek do śniadania czy lunchu, ale również zapewni nam chwilę relaksu o dowolnej porze dnia.
W Costa Coffee na wszystkich łasuchów czeka ponadto rozpływająca się w ustach Francuska tarta czekoladowo-orzechowa. Delikatna czekolada przełamana została tu kruchą teksturą orzechów, które podkreślają klasyczne nuty całego wypieku oraz intensywną masą tarty z maślanym spodem – całość stanowi doskonałą kombinację, która pasuje do smaku każdej kawy – czarnej oraz tej z dodatkiem mleka czy napoju roślinnego. Intensywny smak, głębia oraz niebanalność – te słowa najlepiej opisują ten wypiek. Co więcej, z aplikacją Costa Coffee Club w każdy piątek dostępny jest kupon „-50% na drugie ciasto”, dzięki czemu doskonałym smakiem słodkości z Costa Coffee możemy cieszyć się podwójnie.
Smak na każdym kroku
Wiosenne nowości Costa Coffee już teraz czekają na odkrycie w kawiarniach z zamówieniem na wynos lub z dostawą poprzez aplikację UberEats.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.