Wiosenny powiew nowości w Costa Coffee
Wraz z nową, słoneczną porą roku, w kawiarniach Costa Coffee czeka na nas szereg przepysznych wiosennych smaków. Skąpane w słońcu nowości zachwycą promienistym smakiem i pozwolą rozkoszować się orzeźwiającymi nutami. Obłędna Francuska tarta czekoladowo-orzechowa oraz rozgrzewająca Herbata Wiosenna – to będą bohaterzy coraz cieplejszych dni.
Wiosna na języku
Są smaki, które nieodłącznie kojarzą nam się z cieplejszymi porami roku. Jednymi z nich są pyszne owoce leśne. Właśnie dlatego w nowej Herbacie Wiosennej dostępnej w Costa Coffee znajdziemy soczyste truskawki i porzeczki pobudzone kwaśnymi nutami cytryny. Ta rozgrzewająca propozycja sprawdzi się nie tylko jako dodatek do śniadania czy lunchu, ale również zapewni nam chwilę relaksu o dowolnej porze dnia.
W Costa Coffee na wszystkich łasuchów czeka ponadto rozpływająca się w ustach Francuska tarta czekoladowo-orzechowa. Delikatna czekolada przełamana została tu kruchą teksturą orzechów, które podkreślają klasyczne nuty całego wypieku oraz intensywną masą tarty z maślanym spodem – całość stanowi doskonałą kombinację, która pasuje do smaku każdej kawy – czarnej oraz tej z dodatkiem mleka czy napoju roślinnego. Intensywny smak, głębia oraz niebanalność – te słowa najlepiej opisują ten wypiek. Co więcej, z aplikacją Costa Coffee Club w każdy piątek dostępny jest kupon „-50% na drugie ciasto”, dzięki czemu doskonałym smakiem słodkości z Costa Coffee możemy cieszyć się podwójnie.
Smak na każdym kroku
Wiosenne nowości Costa Coffee już teraz czekają na odkrycie w kawiarniach z zamówieniem na wynos lub z dostawą poprzez aplikację UberEats.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.