Wiosłuj dla WOŚP w CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W sobotę 29 stycznia w Centrum Handlowym Rondo każdy będzie miał okazję wiosłować w szczytnym celu. Akcja „Wiosłuj dla WOŚP” odbędzie się w ramach 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem klienci CH Rondo mają szansę pobić swój dotychczasowy wynik z 2020 roku.
Już w najbliższą sobotę na poziomie I centrum staną ergometry kajakowe i wioślarskie, a wszystkie chętne osoby będą mogły podjąć sportowe wyzwanie. Do przewiosłowania będzie 500 metrów, a każdy śmiałek, który weźmie udział w wydarzeniu, otrzyma specjalny certyfikat. Akcja wystartuje o godzinie 9.00 i potrwa do 19.00.
Wydarzenie ma na celu nie tylko zebranie jak największej kwoty dla WOŚP, ale również popularyzację sportów wodnych i ducha zdrowej rywalizacji wśród klientów. Poza Bydgoszczą w wyzwaniu bierze udział jeszcze 8 miast: Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Szczecin, Toruń, Warszawa oraz dołączający w tym roku do tej inicjatywy Wrocław. W 2020 roku Bydgoszcz uplasowała się na 2. miejscu wśród wszystkich uczestniczących w akcji miast - w CH Rondo wiosłowało wówczas aż 326 osób, wkładając w to wysiłek równoważny przepłynięciu 163 kilometrów. W tegorocznej edycji wioślarze z Bydgoszczy mają więc szansę zawalczyć o palmę pierwszeństwa.
Biorąc udział w akcji można nie tylko wesprzeć zbiórkę do puszek WOŚP, ale również sprawdzić swoją kondycję, poczuć ducha sportowej rywalizacji i poznać pasjonatów sportów wioślarskich. W tym roku celem finału WOŚP jest zakup aparatury służącej do diagnostyki i leczenia wad wzroku u dzieci.
Honorowy patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Bydgoszczy. Akcję wspierają również miejscowe kluby sportowe: Bydgoskie Towarzystwo Wioślarskie, Bydgoski Klub Wioślarski, Lotto Bydgostia oraz Zawisza Bydgoszcz.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.