Wola Park nie zwalnia tempa i wita nowych najemców
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Mimo sezonu wakacyjnego warszawski Wola Park nie zwalnia tempa. Szeroką ofertę centrum handlowego wzbogacają nowi najemcy – restauracja azjatycka Thai Wok, koncept oferujący gry edukacyjne Rozum, sklep z zabawkami Świat Dziecka oraz sieć sprzedaży oryginalnych prezentów Wyjątkowy Prezent. Wkrótce dołączą do nich kolejne lokale, a wśród nich: Tatuum, Cross Jeans oraz Carry.
Wola Park to ponad 200 sklepów i punktów usługowych, a także przyjazne miejsce spotkań i rozrywki dla całej rodziny. Tegoroczny sezon wakacyjny stoi pod znakiem intensywnego rozwoju oferty handlowej Wola Parku. Tylko od początku wakacji do najemców obiektu dołączyły 4 nowe lokale o łącznej powierzchni blisko 1600 mkw., a w ciągu nadchodzących miesięcy planowane są 3 kolejne otwarcia.
Pod koniec czerwca strefa gastronomiczna Wola Parku poszerzyła się o kolejną restaurację – Thai Wok. Sieć specjalizuje się w daniach kuchni tajskiej. Nowy lokal to pierwsza placówka marki w zupełnie nowym designie, który powstał we współpracy z ilustratorką, a jego wyróżnikiem jest mural podkreślający tajski charakter sieci.
W ostatnich tygodniach wzbogaciła się również oferta dla rodzin. W Wola Parku zadebiutowała marka Rozum, która inspiruje fanów gier i zabaw w różnym wieku, a jej misją jest „rozwój przez całe życie”. Sklep z kreatywnymi grami edukacyjnymi oferuje szeroką i wszechstronną gamę gier planszowych, łamigłówek czy zestawów edukacyjnych, a wszystko w trosce o prawidłowy rozwój mózgu. Zarówno dzieci, jak i rodziców ucieszy również otwarcie sklepu Świat Dziecka. Lokal o powierzchni aż 1395 mkw. oferuje zabawki i akcesoria dla pociech, foteliki, wózki czy elementy wyposażenia pokoju dziecięcego.
Ponadto, klienci centrum handlowego będą mogli sprawić swoimi bliskim wyjątkową niespodziankę, korzystając z aż 7500 pomysłów na prezent w nowo otwartym sklepie Wyjątkowy Prezent.
– Wakacje to zazwyczaj czas spokoju i spowolnienia, jednak nie w przypadku Wola Parku. Intensywnie pracujemy nad stałym poszerzaniem naszej oferty, aby odpowiadać na potrzeby klientów, i jesteśmy przekonani, że spotka się ona z ich zainteresowaniem. Tworzymy wyjątkowe miejsca tętniące życiem, w których klienci mogą nie tylko robić zakupy, ale także spotykać się, czerpać inspirację, zjeść smaczny posiłek i poszerzać swoją wiedzę – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Wkrótce znacznie poszerzy się oferta modowa Wola Parku. Do długiej listy sklepów z odzieżą i akcesoriami dołączą Tatuum, Cross Jeans oraz Carry.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.