Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MED
Od września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wola Parku. Placówka zapewnia szeroki zakres usług medycznych, a także, dzięki współpracy z Centrum Medycznym MAVIT, rozbudowaną ofertę świadczeń okulistycznych. LUX MED jest liderem na rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i od blisko 30 lat troszczy się o zdrowie Polaków.
Centrum Medyczne LUX MED w Wola Parku zapewnia pacjentom dostęp m.in. do konsultacji alergologicznych, chirurgicznych, ginekologicznych, endokrynologicznych, dermatologicznych, laryngologicznych, pediatrycznych, ortopedycznych czy internistycznych. W ofercie są także rehabilitacje, badania diagnostyczne oraz USG. Powierzchnia placówki liczy ponad 1 700 m2. Na jej terenie znajduje się 16 gabinetów lekarskich w części ogólnej, a w przestrzeni pediatrycznej 3 gabinety przeznaczone do konsultacji dzieci zdrowych oraz 5 dla dzieci chorych.
W ramach Grupy LUX MED działa Centrum Medyczne MAVIT, którego usługi także są dostępne w Wola Parku. Bogata oferta, oprócz konsultacji okulistycznych, zapewnia pacjentom m.in. pierwszy etap kwalifikacji do laserowej korekcji wad wzroku, kwalifikację do wszczepienia soczewek fakijnych oraz operację usunięcia zaćmy, jaskry, a także połączenia tych dwóch chorób.
– Wola Park chce kompleksowo dbać o swoich sąsiadów. Naszym celem jest zapewnienie lokalnej społeczności dostępu do szerokiego wachlarza różnorodnych usług. Uruchomienie Centrum Medycznego na terenie Wola Parku znacznie ułatwi mieszkańcom Woli i Bemowa korzystanie z konsultacji lekarzy specjalistów. Dla wygody pacjentów do dyspozycji jest parking, kąciki dla dzieci wyposażone w interaktywne zabawki i strefę relaksu – mówi Anna Bozhenko, Dyrektor Centrum Handlowego Wola Park.
Grupa LUX MED zapewnia pacjentom pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną oraz długoterminową. Z jej usług korzysta ponad 2 200 000 pacjentów.
JYSK w Galerii Północnej przyciąga tłumy. Mocny debiut marki w północnej części
Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.