Komunikaty PR

Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączają kolejne lokale

2022-11-02  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Po niedawnym otwarciu Ogrodów Ulricha, czyli nowego kompleksu ze strefą gastronomiczną i edukacyjno-rozrywkową dla najmłodszych, Wola Park nie zwalnia tempa. Grono najemców centrum handlowego na warszawskiej Woli powiększa się o 3 kolejne lokale: sieć sklepów odzieżowych Carry, pizzerię Love It oraz nowy punkt usługowy Makeup Beauty Atelier.

 

Wola Park to przyjazne miejsce spotkań i rozrywki dla całej rodziny, które ma w swojej ofercie ponad 200 sklepów i lokali usługowych. Co więcej, od połowy października jego klienci mogą cieszyć się dodatkową przestrzenią do rekreacji, czyli Ogrodami Ulricha. Na kompleks składają się m.in. dwie zabytkowe szklarnie, które przeszły rewitalizację i w nowej odsłonie pełnią funkcję gastronomiczną z ciekawymi konceptami restauracyjnymi oraz edukacyjno-rozrywkową z salą zabaw Fikołki. Intensywny rozwój Wola Parku potwierdza nie tylko otwarcie Ogrodów Ulricha, ale również dołączenie kolejnych lokali do grona najemców centrum handlowego.

 

Oferta modowa dla kobiet i mężczyzn wzbogaca się o markę Carry. To 7. salon Carry w Warszawie i 110. w całej Polsce, a w jego asortymencie znajduje się odzież i akcesoria zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Sklep o powierzchni ponad 870 mkw. działa w nowym koncepcie, który wyróżnia się jasną przestrzenią, nowoczesnym stylem i szerokim układem ścieżek, ułatwiających klientom poruszanie się po salonie.

 

W Wola Parku poszerza się także strefa food court. W drugiej połowie listopada klienci będą mogli spróbować autentycznej włoskiej pizzy w restauracji Love It. Jej sekret tkwi w sposobie przygotowywania ciasta, którego twórcą jest Giorgio Sabbatini, wielokrotnie nagradzany włoski mistrz robienia pizzy. Pizzeria została zaprojektowana w taki sposób, aby dać klientom możliwość wyboru, niezależnie od tego czy chcą zjeść gotową pizzę robiąc szybką przerwę w czasie zakupów, czy zamówić ją na wynos.

 

Również w listopadzie klienci będą mogli skorzystać również z usług Makeup Beauty Atelier, czyli salonu fryzjersko-kosmetycznego dla całej rodziny. Do ich dyspozycji będą usługi strzyżenia, stylizacji fryzur oraz kosmetyczne, w tym stylizacja brwi, rzęs i okolic oczu, a także zabiegi pielęgnacyjne twarzy. Kosmetolodzy salonu mają wieloletnie doświadczenie, które pozwoli im dobrać odpowiednie zabiegi do indywidualnych potrzeb, a styliści fryzur to profesjonaliści z pasją, którzy wiedzą, że podstawą udanej fryzury jest zrozumienie stylu i osobowości klienta.

 

Tylko od początku wakacji do listy naszych najemców dołączyło w sumie 9 nowych lokali, a w ciągu nadchodzących miesięcy planujemy kolejne otwarcia. Ponadto w 2023 roku uruchomimy także Willę Ulricha oraz Zieloną Chatę, czyli kolejne restauracje wchodzące w skład kompleksu Ogrodów Ulricha. Jesteśmy bardzo dumni z osiągnięć ostatnich miesięcy i tak dynamicznego tempa rozwoju. Wola Park to ulubione miejsce spotkań lokalnej społeczności, a my robimy wszystko, aby stale je dla nich udoskonalać mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.