Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączają kolejne lokale
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Po niedawnym otwarciu Ogrodów Ulricha, czyli nowego kompleksu ze strefą gastronomiczną i edukacyjno-rozrywkową dla najmłodszych, Wola Park nie zwalnia tempa. Grono najemców centrum handlowego na warszawskiej Woli powiększa się o 3 kolejne lokale: sieć sklepów odzieżowych Carry, pizzerię Love It oraz nowy punkt usługowy Makeup Beauty Atelier.
Wola Park to przyjazne miejsce spotkań i rozrywki dla całej rodziny, które ma w swojej ofercie ponad 200 sklepów i lokali usługowych. Co więcej, od połowy października jego klienci mogą cieszyć się dodatkową przestrzenią do rekreacji, czyli Ogrodami Ulricha. Na kompleks składają się m.in. dwie zabytkowe szklarnie, które przeszły rewitalizację i w nowej odsłonie pełnią funkcję gastronomiczną z ciekawymi konceptami restauracyjnymi oraz edukacyjno-rozrywkową z salą zabaw Fikołki. Intensywny rozwój Wola Parku potwierdza nie tylko otwarcie Ogrodów Ulricha, ale również dołączenie kolejnych lokali do grona najemców centrum handlowego.
Oferta modowa dla kobiet i mężczyzn wzbogaca się o markę Carry. To 7. salon Carry w Warszawie i 110. w całej Polsce, a w jego asortymencie znajduje się odzież i akcesoria zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Sklep o powierzchni ponad 870 mkw. działa w nowym koncepcie, który wyróżnia się jasną przestrzenią, nowoczesnym stylem i szerokim układem ścieżek, ułatwiających klientom poruszanie się po salonie.
W Wola Parku poszerza się także strefa food court. W drugiej połowie listopada klienci będą mogli spróbować autentycznej włoskiej pizzy w restauracji Love It. Jej sekret tkwi w sposobie przygotowywania ciasta, którego twórcą jest Giorgio Sabbatini, wielokrotnie nagradzany włoski mistrz robienia pizzy. Pizzeria została zaprojektowana w taki sposób, aby dać klientom możliwość wyboru, niezależnie od tego czy chcą zjeść gotową pizzę robiąc szybką przerwę w czasie zakupów, czy zamówić ją na wynos.
Również w listopadzie klienci będą mogli skorzystać również z usług Makeup Beauty Atelier, czyli salonu fryzjersko-kosmetycznego dla całej rodziny. Do ich dyspozycji będą usługi strzyżenia, stylizacji fryzur oraz kosmetyczne, w tym stylizacja brwi, rzęs i okolic oczu, a także zabiegi pielęgnacyjne twarzy. Kosmetolodzy salonu mają wieloletnie doświadczenie, które pozwoli im dobrać odpowiednie zabiegi do indywidualnych potrzeb, a styliści fryzur to profesjonaliści z pasją, którzy wiedzą, że podstawą udanej fryzury jest zrozumienie stylu i osobowości klienta.
– Tylko od początku wakacji do listy naszych najemców dołączyło w sumie 9 nowych lokali, a w ciągu nadchodzących miesięcy planujemy kolejne otwarcia. Ponadto w 2023 roku uruchomimy także Willę Ulricha oraz Zieloną Chatę, czyli kolejne restauracje wchodzące w skład kompleksu Ogrodów Ulricha. Jesteśmy bardzo dumni z osiągnięć ostatnich miesięcy i tak dynamicznego tempa rozwoju. Wola Park to ulubione miejsce spotkań lokalnej społeczności, a my robimy wszystko, aby stale je dla nich udoskonalać – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.