Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączają kolejne lokale
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Po niedawnym otwarciu Ogrodów Ulricha, czyli nowego kompleksu ze strefą gastronomiczną i edukacyjno-rozrywkową dla najmłodszych, Wola Park nie zwalnia tempa. Grono najemców centrum handlowego na warszawskiej Woli powiększa się o 3 kolejne lokale: sieć sklepów odzieżowych Carry, pizzerię Love It oraz nowy punkt usługowy Makeup Beauty Atelier.
Wola Park to przyjazne miejsce spotkań i rozrywki dla całej rodziny, które ma w swojej ofercie ponad 200 sklepów i lokali usługowych. Co więcej, od połowy października jego klienci mogą cieszyć się dodatkową przestrzenią do rekreacji, czyli Ogrodami Ulricha. Na kompleks składają się m.in. dwie zabytkowe szklarnie, które przeszły rewitalizację i w nowej odsłonie pełnią funkcję gastronomiczną z ciekawymi konceptami restauracyjnymi oraz edukacyjno-rozrywkową z salą zabaw Fikołki. Intensywny rozwój Wola Parku potwierdza nie tylko otwarcie Ogrodów Ulricha, ale również dołączenie kolejnych lokali do grona najemców centrum handlowego.
Oferta modowa dla kobiet i mężczyzn wzbogaca się o markę Carry. To 7. salon Carry w Warszawie i 110. w całej Polsce, a w jego asortymencie znajduje się odzież i akcesoria zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Sklep o powierzchni ponad 870 mkw. działa w nowym koncepcie, który wyróżnia się jasną przestrzenią, nowoczesnym stylem i szerokim układem ścieżek, ułatwiających klientom poruszanie się po salonie.
W Wola Parku poszerza się także strefa food court. W drugiej połowie listopada klienci będą mogli spróbować autentycznej włoskiej pizzy w restauracji Love It. Jej sekret tkwi w sposobie przygotowywania ciasta, którego twórcą jest Giorgio Sabbatini, wielokrotnie nagradzany włoski mistrz robienia pizzy. Pizzeria została zaprojektowana w taki sposób, aby dać klientom możliwość wyboru, niezależnie od tego czy chcą zjeść gotową pizzę robiąc szybką przerwę w czasie zakupów, czy zamówić ją na wynos.
Również w listopadzie klienci będą mogli skorzystać również z usług Makeup Beauty Atelier, czyli salonu fryzjersko-kosmetycznego dla całej rodziny. Do ich dyspozycji będą usługi strzyżenia, stylizacji fryzur oraz kosmetyczne, w tym stylizacja brwi, rzęs i okolic oczu, a także zabiegi pielęgnacyjne twarzy. Kosmetolodzy salonu mają wieloletnie doświadczenie, które pozwoli im dobrać odpowiednie zabiegi do indywidualnych potrzeb, a styliści fryzur to profesjonaliści z pasją, którzy wiedzą, że podstawą udanej fryzury jest zrozumienie stylu i osobowości klienta.
– Tylko od początku wakacji do listy naszych najemców dołączyło w sumie 9 nowych lokali, a w ciągu nadchodzących miesięcy planujemy kolejne otwarcia. Ponadto w 2023 roku uruchomimy także Willę Ulricha oraz Zieloną Chatę, czyli kolejne restauracje wchodzące w skład kompleksu Ogrodów Ulricha. Jesteśmy bardzo dumni z osiągnięć ostatnich miesięcy i tak dynamicznego tempa rozwoju. Wola Park to ulubione miejsce spotkań lokalnej społeczności, a my robimy wszystko, aby stale je dla nich udoskonalać – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.