Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu
– Pierwsza połowa czerwca, wraz ze zniesieniem limitu klientów mogących jednocześnie robić zakupy w centrum, pokazuje, że nowa normalność nie oznacza dla nas spadków, wręcz przeciwnie – dla wielu najemców to czas wzrostów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet
– Osiągamy już wyniki odwiedzalności porównywalne z zeszłorocznymi – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Od dnia ponownego otwarcia centrum 4 maja obserwujemy dynamiczny wzrost wszystkich wskaźników sprzedażowych. W drugim tygodniu czerwca osiągnęliśmy już odwiedzalność odpowiadającą 99% wyniku ubiegłorocznego. Tak dobre wyniki wynikają m.in. z faktu, że centra outletowe są często destynacją stricte zakupową. Zasadniczo mają ograniczoną ofertę spędzania wolnego czasu, a klienci przyjeżdżają do nas ze sprecyzowanymi planami zakupowymi. Również znaczenie atrakcyjniejsza oferta cenowa - od 30 do 70% przez cały rok w stosunku do cen regularnych sprawia, że szczególnie w okresach wzmożonego oszczędzania, poszukujący markowych produktów jeszcze chętniej robią zakupy w obiektach takich jak nasz.
We wszystkich centrach VIA Outlets w Europie klienci bardzo chętnie powracają do zakupów. – Z radością obserwujemy, że apetyt na fizyczne zakupy w bezpiecznym otoczeniu jest bardzo duży. Coraz większa liczba najemców osiągająca nawet wyższe wyniki niż rok temu to wyraźny znak, że kupujący tęsknili za doświadczeniem związanym z odwiedzaniem naszego centrum. Co również istotne z punktu widzenia konsumenta, 99% najemców we Wrocław Fashion Outlet wznowiło działalność – dodaje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi pracujemy przede wszystkim nad jak najszybszym odrobieniem obopólnych strat spowodowanych siedmiotygodniowym zakazem handlu. Poszukujemy rozwiązań, które pomogą m.in. w optymalnym zarządzaniu towarem np. oferując dodatkową powierzchnię w formule pop-up. Przywrócenie możliwości handlu w niedziele również z pewnością zwiększyło by szanse na rekompensatę strat poniesionych w marcu i kwietniu.
Zakupy od 4 maja we Wrocław Fashion Outlet odbywają się w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego - zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników centrum to dla nas bezwzględnie priorytet – mówi Aleksandra Perz. – Dlatego jeszcze przed ponownym otwarciem zespół Wrocław Fashion Outlet zadbał m.in. o wprowadzenie zunifikowanego oznaczenia dotyczącego zachowania zasad bezpieczeństwa na powierzchniach wspólnych oraz w lokalach najemców, bezkolizyjny ruch osób wchodzących i wychodzących, ścisłą kontrolę liczby gości przebywających na terenie obiektu, powszechną dostępność płynów do dezynfekcji rąk. Widoczne wzrosty odwiedzalności Wrocław Fashion Outlet są najlepszym dowodem na to, że nasi goście czują się z nami absolutnie bezpiecznie i komfortowo.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.