Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: mocny start po ponownym otwarciu

2020-06-17  |  21:00
Biuro prasowe

Pierwsza połowa czerwca, wraz ze zniesieniem limitu klientów mogących jednocześnie robić zakupy w centrum, pokazuje, że nowa normalność nie oznacza dla nas spadków, wręcz przeciwnie – dla wielu najemców to czas wzrostów – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet

Osiągamy już wyniki odwiedzalności porównywalne z zeszłorocznymi – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Od dnia ponownego otwarcia centrum 4 maja obserwujemy dynamiczny wzrost wszystkich wskaźników sprzedażowych. W drugim tygodniu czerwca osiągnęliśmy już odwiedzalność odpowiadającą 99% wyniku ubiegłorocznego. Tak dobre wyniki wynikają m.in.                       z faktu, że centra outletowe są często destynacją stricte zakupową. Zasadniczo mają ograniczoną ofertę spędzania wolnego czasu, a klienci przyjeżdżają do nas ze sprecyzowanymi planami zakupowymi. Również znaczenie atrakcyjniejsza oferta cenowa - od 30 do 70% przez cały rok w stosunku do cen regularnych sprawia, że szczególnie w okresach wzmożonego oszczędzania, poszukujący markowych produktów jeszcze chętniej robią zakupy w obiektach takich jak nasz.

We wszystkich centrach VIA Outlets w Europie klienci bardzo chętnie powracają do zakupów.                        – Z radością obserwujemy, że apetyt na fizyczne zakupy w bezpiecznym otoczeniu jest bardzo duży. Coraz większa liczba najemców osiągająca nawet wyższe wyniki niż rok temu to wyraźny znak, że kupujący tęsknili za doświadczeniem związanym z odwiedzaniem naszego centrum. Co również istotne z punktu widzenia konsumenta, 99% najemców we Wrocław Fashion Outlet wznowiło działalność  – dodaje Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi pracujemy przede wszystkim nad jak najszybszym odrobieniem obopólnych strat spowodowanych siedmiotygodniowym zakazem handlu. Poszukujemy rozwiązań, które pomogą m.in. w optymalnym zarządzaniu towarem np. oferując dodatkową powierzchnię w formule pop-up. Przywrócenie możliwości handlu w niedziele również z pewnością zwiększyło by szanse na rekompensatę strat poniesionych w marcu i kwietniu.

Zakupy od 4 maja we Wrocław Fashion Outlet odbywają się w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego - zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników centrum to dla nas bezwzględnie priorytet – mówi Aleksandra Perz. – Dlatego jeszcze przed ponownym otwarciem zespół Wrocław Fashion Outlet zadbał m.in. o wprowadzenie zunifikowanego oznaczenia dotyczącego zachowania zasad bezpieczeństwa na powierzchniach wspólnych oraz w lokalach najemców, bezkolizyjny ruch osób wchodzących i wychodzących, ścisłą kontrolę liczby gości przebywających na terenie obiektu, powszechną dostępność płynów do dezynfekcji rąk. Widoczne wzrosty odwiedzalności Wrocław Fashion Outlet są najlepszym dowodem na to, że nasi goście czują się z nami absolutnie bezpiecznie i komfortowo.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.