Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we Wrocławiu

2020-10-07  |  21:00
Biuro prasowe

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie hasło, ale konkretne działania, do których angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Ich udział w projekcie „Zasadź z nami las” zaowocował pulą 3 000 drzew przeznaczonych do nasadzenia. Finalnie, po zakończeniu akcji postanowiliśmy podwoić tę liczbę i ufundować w sumie 6 000 sadzonek. Już za kilka miesięcy o nasze płuca zacznie dbać zatem 6 000 przyszłych drzew, z których za kilka lat powstanie piękny obszar zieleni na wrocławskich Osobowicach.

Żeby „ufundować” sadzonkę należało we wrześniu dokonać minimum jednej transakcji zarejestrowanej w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club. Co ciekawe, wśród dbających o środowisko znaleźli się tacy miłośnicy smart-shoppingu, którzy „ufundowali” nawet 26 sadzonek. Odpowiadając na zainteresowanie akcją, zgodnie z jej zasadami, Wrocław Fashion Outlet ufunduje wszystkie drzewa, które postanowili zasadzić jego klienci. –- To dla nas powód do dumy, że obok codziennych aktywności dbamy o nasze najbliższe otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Liczy się troska o środowisko

To nie jest nasza pierwsza akcja we Wrocławiu, ale z całą pewnością ta jest wyjątkowa – mówi Krystian Ławreniuk z dotlenieni.org – Szczególnie pozytywnie zaskoczył nas efekt projektu, w którym  klienci „ufundowali” aż 3 000 drzew a Wrocław Fashion Outlet postanowił jeszcze podwoić tę liczbę. To ważny sygnał także, że mieszkańcy Dolnego Śląska chcą dbać o środowisko, a realizacja działań w obszarze środowiskowym może stanowić ważny element budowania społecznej odpowiedzialności.

Akcja „Zasadź z nami las” to część programu zrównoważonego rozwoju Wrocław Fashion Outlet. W jego ramach jedyne modowe centrum outletowe Dolnego Śląska angażuje się m.in. w projekty kulturalne, wspiera lokalnych dostawców, oraz prowadzi działania pro-ekologiczne. Za swoje starania w zakresie bezpieczeństwa klientów w czasie pandemii Covid-19 centrum otrzymało certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping” przyznany przez prestiżową międzynarodową firmę Bureau Veritas.

W akcji „Zasadź z nami las” uczestniczyli klienci outletu, którzy dzięki zakupom otrzymują także dodatkowe zniżki i rabaty. Do programu Wrocław Fashion Club można dołączyć się m.in. za pośrednictwem strony www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.