Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we Wrocławiu

2020-10-07  |  21:00
Biuro prasowe

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie hasło, ale konkretne działania, do których angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Ich udział w projekcie „Zasadź z nami las” zaowocował pulą 3 000 drzew przeznaczonych do nasadzenia. Finalnie, po zakończeniu akcji postanowiliśmy podwoić tę liczbę i ufundować w sumie 6 000 sadzonek. Już za kilka miesięcy o nasze płuca zacznie dbać zatem 6 000 przyszłych drzew, z których za kilka lat powstanie piękny obszar zieleni na wrocławskich Osobowicach.

Żeby „ufundować” sadzonkę należało we wrześniu dokonać minimum jednej transakcji zarejestrowanej w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club. Co ciekawe, wśród dbających o środowisko znaleźli się tacy miłośnicy smart-shoppingu, którzy „ufundowali” nawet 26 sadzonek. Odpowiadając na zainteresowanie akcją, zgodnie z jej zasadami, Wrocław Fashion Outlet ufunduje wszystkie drzewa, które postanowili zasadzić jego klienci. –- To dla nas powód do dumy, że obok codziennych aktywności dbamy o nasze najbliższe otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Liczy się troska o środowisko

To nie jest nasza pierwsza akcja we Wrocławiu, ale z całą pewnością ta jest wyjątkowa – mówi Krystian Ławreniuk z dotlenieni.org – Szczególnie pozytywnie zaskoczył nas efekt projektu, w którym  klienci „ufundowali” aż 3 000 drzew a Wrocław Fashion Outlet postanowił jeszcze podwoić tę liczbę. To ważny sygnał także, że mieszkańcy Dolnego Śląska chcą dbać o środowisko, a realizacja działań w obszarze środowiskowym może stanowić ważny element budowania społecznej odpowiedzialności.

Akcja „Zasadź z nami las” to część programu zrównoważonego rozwoju Wrocław Fashion Outlet. W jego ramach jedyne modowe centrum outletowe Dolnego Śląska angażuje się m.in. w projekty kulturalne, wspiera lokalnych dostawców, oraz prowadzi działania pro-ekologiczne. Za swoje starania w zakresie bezpieczeństwa klientów w czasie pandemii Covid-19 centrum otrzymało certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping” przyznany przez prestiżową międzynarodową firmę Bureau Veritas.

W akcji „Zasadź z nami las” uczestniczyli klienci outletu, którzy dzięki zakupom otrzymują także dodatkowe zniżki i rabaty. Do programu Wrocław Fashion Club można dołączyć się m.in. za pośrednictwem strony www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.