Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we Wrocławiu
– Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie hasło, ale konkretne działania, do których angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Ich udział w projekcie „Zasadź z nami las” zaowocował pulą 3 000 drzew przeznaczonych do nasadzenia. Finalnie, po zakończeniu akcji postanowiliśmy podwoić tę liczbę i ufundować w sumie 6 000 sadzonek. Już za kilka miesięcy o nasze płuca zacznie dbać zatem 6 000 przyszłych drzew, z których za kilka lat powstanie piękny obszar zieleni na wrocławskich Osobowicach.
Żeby „ufundować” sadzonkę należało we wrześniu dokonać minimum jednej transakcji zarejestrowanej w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club. Co ciekawe, wśród dbających o środowisko znaleźli się tacy miłośnicy smart-shoppingu, którzy „ufundowali” nawet 26 sadzonek. Odpowiadając na zainteresowanie akcją, zgodnie z jej zasadami, Wrocław Fashion Outlet ufunduje wszystkie drzewa, które postanowili zasadzić jego klienci. –- To dla nas powód do dumy, że obok codziennych aktywności dbamy o nasze najbliższe otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.
Liczy się troska o środowisko
– To nie jest nasza pierwsza akcja we Wrocławiu, ale z całą pewnością ta jest wyjątkowa – mówi Krystian Ławreniuk z dotlenieni.org – Szczególnie pozytywnie zaskoczył nas efekt projektu, w którym klienci „ufundowali” aż 3 000 drzew a Wrocław Fashion Outlet postanowił jeszcze podwoić tę liczbę. To ważny sygnał także, że mieszkańcy Dolnego Śląska chcą dbać o środowisko, a realizacja działań w obszarze środowiskowym może stanowić ważny element budowania społecznej odpowiedzialności.
Akcja „Zasadź z nami las” to część programu zrównoważonego rozwoju Wrocław Fashion Outlet. W jego ramach jedyne modowe centrum outletowe Dolnego Śląska angażuje się m.in. w projekty kulturalne, wspiera lokalnych dostawców, oraz prowadzi działania pro-ekologiczne. Za swoje starania w zakresie bezpieczeństwa klientów w czasie pandemii Covid-19 centrum otrzymało certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping” przyznany przez prestiżową międzynarodową firmę Bureau Veritas.
W akcji „Zasadź z nami las” uczestniczyli klienci outletu, którzy dzięki zakupom otrzymują także dodatkowe zniżki i rabaty. Do programu Wrocław Fashion Club można dołączyć się m.in. za pośrednictwem strony www.wroclawfashionoutlet.com

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.