Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”
– Bezpieczeństwo naszych gości i pracowników jest dla nas priorytetem. Od ponownego otwarcia centrum w maju tego roku utrzymujemy ponad 40 rozwiązań wymaganych i rekomendowanych przez stosowne organy, dzięki którym możemy skuteczniej dbać o zdrowie osób przebywających na terenie Wrocław Fashion Outlet – mówi dyrektor Aleksandra Perz. – Współpraca z Bureau Veritas była dla nas naturalnym, kolejnym krokiem mającym na celu weryfikację bezpieczeństwa w naszym centrum. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione – otrzymany certyfikat potwierdza wysoką jakość wdrożonych działań.
W ramach procesu certyfikacji przeprowadzono audyt biur i przestrzeni wspólnych wrocławskiego centrum. Surowe kryteria ustanowione przez Bureau Veritas objęły także wiedzę pracowników Wrocław Fashion Outlet na temat zarządzania w czasie pandemii COVID-19 i związanych z nim zagrożeń, narzędzia ochrony pracowników i gości, w tym dostęp do odpowiednich środków ochrony indywidualnej i sprzętu, dbałość o zachowanie dystansu społecznego czy przestrzeganie wzmocnionego reżimu sanitarnego.
Certyfikat „Safer Shopping” powstał z inicjatywy VIA Outlets i po indywidualnych audytach został przyznany każdemu z 11 centrów w portfolio. Jest to najnowsza inicjatywa VIA Outlets, mająca na celu zapewnienie bezpiecznych zakupów. Karolina Lachi-Kolarova, dyrektor ds. certyfikacji w Bureau Veritas komentuje: – To najnowszy przykład, jak nasze rozwiązanie Restart Your Business wspiera organizacje w zapewnieniu bezpiecznego powrotu do działalności po wstrzymaniu z powodu COVID-19. Współpracując z zespołem VIA Outlets, niezależnie oceniliśmy procedury zarządzania i skuteczność ich wdrożenia na poziomie centrum. Dzięki indywidualnym certyfikatom wiarygodności dla każdej lokalizacji i ich pełnej widoczności na naszej nowej platformie internetowej, pracownicy VIA Outlets, klienci i inne zainteresowane podmioty mogą mieć większe zaufanie do bezpieczeństwa i prawidłowości procedur wdrożonych w związku z COVID-19.
Wrocław Fashion Outlet będzie nadal monitorować wytyczne rządowe i odpowiednio dostosowywać się do zmian, jak również powtarzać audyty, aby zapewnić możliwie najbardziej bezpieczną przestrzeń zakupów i pracy.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.