Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”

2020-08-06  |  08:30
Biuro prasowe

Bezpieczeństwo naszych gości i pracowników jest dla nas priorytetem. Od ponownego otwarcia centrum w maju tego roku utrzymujemy ponad 40 rozwiązań wymaganych i rekomendowanych przez stosowne organy, dzięki którym możemy skuteczniej dbać o zdrowie osób przebywających na terenie Wrocław Fashion Outlet – mówi dyrektor Aleksandra Perz. – Współpraca z Bureau Veritas była dla nas naturalnym, kolejnym krokiem mającym na celu weryfikację bezpieczeństwa w naszym centrum. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione – otrzymany certyfikat potwierdza wysoką jakość wdrożonych działań.

W ramach procesu certyfikacji przeprowadzono audyt biur i przestrzeni wspólnych wrocławskiego centrum. Surowe kryteria ustanowione przez Bureau Veritas objęły także wiedzę pracowników Wrocław Fashion Outlet na temat zarządzania w czasie pandemii COVID-19 i związanych z nim zagrożeń, narzędzia ochrony pracowników i gości, w tym dostęp do odpowiednich środków ochrony indywidualnej i sprzętu, dbałość o zachowanie dystansu społecznego czy przestrzeganie wzmocnionego reżimu sanitarnego.

Certyfikat „Safer Shopping” powstał z inicjatywy VIA Outlets i po indywidualnych audytach został przyznany każdemu z 11 centrów w portfolio. Jest to najnowsza inicjatywa VIA Outlets, mająca na celu zapewnienie bezpiecznych zakupów. Karolina Lachi-Kolarova, dyrektor ds. certyfikacji w Bureau Veritas komentuje: – To najnowszy przykład, jak nasze rozwiązanie Restart Your Business wspiera organizacje w zapewnieniu bezpiecznego powrotu do działalności po wstrzymaniu z powodu COVID-19. Współpracując z zespołem VIA Outlets, niezależnie oceniliśmy procedury zarządzania i skuteczność ich wdrożenia na poziomie centrum. Dzięki indywidualnym certyfikatom wiarygodności dla każdej lokalizacji i ich pełnej widoczności na naszej nowej platformie internetowej, pracownicy VIA Outlets, klienci i inne zainteresowane podmioty mogą mieć większe zaufanie do bezpieczeństwa i prawidłowości procedur wdrożonych w związku z COVID-19.

Wrocław Fashion Outlet będzie nadal monitorować wytyczne rządowe i odpowiednio dostosowywać się do zmian, jak również powtarzać audyty, aby zapewnić możliwie najbardziej bezpieczną przestrzeń zakupów i pracy.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.