Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”
– Bezpieczeństwo naszych gości i pracowników jest dla nas priorytetem. Od ponownego otwarcia centrum w maju tego roku utrzymujemy ponad 40 rozwiązań wymaganych i rekomendowanych przez stosowne organy, dzięki którym możemy skuteczniej dbać o zdrowie osób przebywających na terenie Wrocław Fashion Outlet – mówi dyrektor Aleksandra Perz. – Współpraca z Bureau Veritas była dla nas naturalnym, kolejnym krokiem mającym na celu weryfikację bezpieczeństwa w naszym centrum. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione – otrzymany certyfikat potwierdza wysoką jakość wdrożonych działań.
W ramach procesu certyfikacji przeprowadzono audyt biur i przestrzeni wspólnych wrocławskiego centrum. Surowe kryteria ustanowione przez Bureau Veritas objęły także wiedzę pracowników Wrocław Fashion Outlet na temat zarządzania w czasie pandemii COVID-19 i związanych z nim zagrożeń, narzędzia ochrony pracowników i gości, w tym dostęp do odpowiednich środków ochrony indywidualnej i sprzętu, dbałość o zachowanie dystansu społecznego czy przestrzeganie wzmocnionego reżimu sanitarnego.
Certyfikat „Safer Shopping” powstał z inicjatywy VIA Outlets i po indywidualnych audytach został przyznany każdemu z 11 centrów w portfolio. Jest to najnowsza inicjatywa VIA Outlets, mająca na celu zapewnienie bezpiecznych zakupów. Karolina Lachi-Kolarova, dyrektor ds. certyfikacji w Bureau Veritas komentuje: – To najnowszy przykład, jak nasze rozwiązanie Restart Your Business wspiera organizacje w zapewnieniu bezpiecznego powrotu do działalności po wstrzymaniu z powodu COVID-19. Współpracując z zespołem VIA Outlets, niezależnie oceniliśmy procedury zarządzania i skuteczność ich wdrożenia na poziomie centrum. Dzięki indywidualnym certyfikatom wiarygodności dla każdej lokalizacji i ich pełnej widoczności na naszej nowej platformie internetowej, pracownicy VIA Outlets, klienci i inne zainteresowane podmioty mogą mieć większe zaufanie do bezpieczeństwa i prawidłowości procedur wdrożonych w związku z COVID-19.
Wrocław Fashion Outlet będzie nadal monitorować wytyczne rządowe i odpowiednio dostosowywać się do zmian, jak również powtarzać audyty, aby zapewnić możliwie najbardziej bezpieczną przestrzeń zakupów i pracy.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.