Komunikaty PR

Wrocławskie V Centrum Logistyczne GLP stanie się głównym hubem dystrybucyjnym ma

2022-09-26  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania 09 ( 0.43 MB )

GLP, wiodący, globalny, biznesowy zarządca inwestycyjny i budowniczy w zakresie logistyki, infrastruktury cyfrowej, energii odnawialnej i powiązanych technologii, wynajmie firmie SHEIN, globalnemu e-retailerowi, powierzchnię o wymiarach 40 000 mkw w GLP Wrocław V Logistics Centre. Nowy obiekt zostanie otwarty do końca roku i będzie służył jako hub dystrybucyjny firmy SHEIN na Europę Środkowo-Wschodnią.

SHEIN to globalny e-retailer z branży mody i szeroko pojętego lifestyle’u. Założona w 2012 roku firma zatrudnia prawie 10 000 pracowników, docierając do klientów w ponad 150 krajach. Marka wykorzystuje technologię "na żądanie", aby połączyć swoich dostawców w łańcuchu dostaw, zmniejszając straty magazynowe i zachowując zasoby naturalne w procesie produkcji.

Nowy hub dystrybucyjny firmy SHEIN w GLP Wrocław V Logistics Centre będzie korzystał z doskonałych połączeń transportowych umożliwiających szybkie dostarczanie produktów do klientów. Pobliski węzeł S8 zapewnia bezproblemowe połączenie z autostradami A4 i A8 oraz drogami ekspresowymi S3 i S5, dzięki czemu hub będzie mógł sprawnie dystrybuować towary na terenie całej Polski, jak również do krajów sąsiadujących - Niemiec i Czech.

"Jesteśmy aktywnie zaangażowani w budowę hubu dystrybucyjnego i planujemy zatrudnić ponad 1 000 operatorów do połowy 2023 roku. SHEIN nieustannie dąży do tego, aby moda była dostępna dla wszystkich. Planujemy rozszerzać naszą sieć dystrybucyjną na różne rynki na całym świecie, aby zapewnić lepsze usługi dla konsumentów i przyczynić się do wzrostu lokalnych gospodarek" – komentuje marka SHEIN.

Michał Szczepaniak, Business Development Manager GLP odpowiedzialny za projekt skomentował: "Jesteśmy podekscytowani, że powitamy SHEIN we Wrocławiu. Cieszymy się, że możemy wspierać firmę w jej rozwoju i rozbudowie sieci dostaw w regionie. Ta znacząca transakcja dla rynku e-commerce w Polsce jest kolejnym udanym krokiem w długoterminowej współpracy GLP z SHEIN. Globalny producent wynajmuje już od GLP powierzchnię logistyczną w takich krajach jak USA i Chiny, a my jesteśmy podekscytowani, że jego współpraca z GLP dalej się rozszerza."

Oświetlenie wewnątrz 12-metrowych budynków będzie sterowane systemem DALI, przy zmniejszonym zapotrzebowaniu na światło sztuczne, dzięki zastosowanej ilości świetlików. Ponadto, drogi dojazdowe i parkingi na terenie obiektu będą korzystać z dodatkowego oświetlenia LED. Na życzenie klienta dachy będą mogły zostać wyposażone w panele fotowoltaiczne. Najemcy będą także mogli zminimalizować wydatki na media, dzięki monitorowaniu zużycia energii, gazu i wody w czasie rzeczywistym za pomocą inteligentnego systemu pomiarowego. Na terenie obiektu znajdują się również wiaty rowerowe oraz stacje ładowania zarówno samochodów elektrycznych, jak i e-rowerów.

GLP Wrocław V Logistics Centre to największa inwestycja magazynowa realizowana w aglomeracji wrocławskiej, oferująca około 240 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Obiekt realizowany zgodnie z wymogami BREEAM "Very Good" zorientowany jest na bioróżnorodność i zawiera szereg energooszczędnych rozwiązań.

O GLP:

GLP jest wiodącym globalnym menedżerem inwestycyjnym i budowniczym biznesu w zakresie logistyki, nieruchomości, infrastruktury, finansów i powiązanych technologii. Nasze połączone doświadczenie inwestycyjne i operacyjne pozwala tworzyć wartość dla naszych klientów i inwestorów. Działamy w Brazylii, Chinach, Europie, Indiach, Japonii, Stanach Zjednoczonych i Wietnamie. Posiadamy ponad 120 mld USD aktywów pod zarządzaniem w nieruchomościach i na rynku niepublicznym. Jesteśmy zaangażowani w szeroki zakres zobowiązań dotyczących środowiska, społeczeństwa i zarządzania (ESG), które podnoszą rangę naszej działalności, chronią interesy naszych udziałowców i inwestorów, wspierają naszych pracowników i klientów oraz wzmacniają nasze lokalne społeczności. Nasze europejskie portfolio operacyjne składa się z ponad 5,6 mln SQM na strategicznych rynkach logistycznych, które są wynajmowane klientom blue chip, takim jak Amazon, DHL i XPO Logistics. Ponadto, GLP Europe posiada bank gruntów o najwyższej jakości, który pozwala na zagospodarowanie dodatkowych 4 milionów m². Aby dowiedzieć się więcej o naszej europejskiej działalności, wejdź na stronę www.glp.com.

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.