#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem.
Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów. W ofercie firmy znajdziemy cukierki - z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny mix słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy, co tydzień czekać będą atrakcyjne nagrody - głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.
Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są już
w ponad 4450 sklepów w całej Polsce.
- Regały Wolność Wyboru cieszą się popularnością zarówno wśród naszych konsumentów, którzy lubią samodzielnie podejmować decyzje zakupowe, wiedzą co i w jakiej ilości kupują w danej chwili oraz ile za to zapłacą - ale też właścicieli i kierowników sklepów. Nasze nowoczesne i brandowane moduły są dopasowane do różnych formatów pomieszczeń sklepowych i pomagają zadbać o odpowiednia ekspozycję oraz dostępność produktów. Tak pozytywny odbiór rynku niezwykle nas cieszy. Każdy może się przekonać sam, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubiony mix słodkości luzem, który sprawdzi się idealnie na każdą okazję – mówi Monika Myśliwiec, Project Manager Wolność Wyboru Wawel.
Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.