#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem.
Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów. W ofercie firmy znajdziemy cukierki - z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny mix słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy, co tydzień czekać będą atrakcyjne nagrody - głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.
Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są już
w ponad 4450 sklepów w całej Polsce.
- Regały Wolność Wyboru cieszą się popularnością zarówno wśród naszych konsumentów, którzy lubią samodzielnie podejmować decyzje zakupowe, wiedzą co i w jakiej ilości kupują w danej chwili oraz ile za to zapłacą - ale też właścicieli i kierowników sklepów. Nasze nowoczesne i brandowane moduły są dopasowane do różnych formatów pomieszczeń sklepowych i pomagają zadbać o odpowiednia ekspozycję oraz dostępność produktów. Tak pozytywny odbiór rynku niezwykle nas cieszy. Każdy może się przekonać sam, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubiony mix słodkości luzem, który sprawdzi się idealnie na każdą okazję – mówi Monika Myśliwiec, Project Manager Wolność Wyboru Wawel.
Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.