Komunikaty PR

Wybrane lokale nadal czynne w ETC Swarzędz

2020-11-12  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

ETC Swarzędz zmienia sposób działania, w związku z nowymi regulacjami dotyczącymi działalności galerii handlowych. Jakie sklepy są czynne?

W minioną sobotę, w życie weszło nowe rozporządzenie dotyczące handlu w centrach handlowych podczas epidemii. Zgodnie z nim w ETC Swarzędz pozostają otwarte sklepy pierwszej potrzeby, które w ofercie posiadają artykuły spożywcze, kosmetyki, artykuły higieniczne, wyroby medyczne i farmaceutyczne, prasę oraz artykuły dla zwierząt. Bez zmian działają również punkty usługowe oraz gastronomiczne, w formie „na wynos” lub z dostawą do domu. Klienci ETC Swarzędz mogą więc korzystać z ofert następujących lokali:

INTERMARCHÉ | 8:00 – 21:00 (dodatkowo, działa również INTERMARCHÉ DRIVE)

PIEKARNIA-CUKIERNIA NATURA | 9:00 – 21:00

DEALZ | 9:00 – 21:00

APTEKA VITA-PHARM | 9:00 – 21:00

KANTOR | 9:30 - 20:30

ROSSMANN | 10:00 – 21:00

DROGERIE NATURA | 10:00 – 21:00

KOSMYK | 10:00 – 21:00

EMPIK | 10:00 – 21:00

VISION EXPRESS | 10:00 – 21:00

OPTYK RUBICON | 10:00 – 21:00

SALON WONDERLAND | 10:00 – 20:00

MAXI ZOO | 10:00 – 21:00

MINE WINE | 10:00 - 21:00

ORANGE | 10:00 - 21:00

T-MOBILE | 10:00 - 21:00

PLAY | 10:00 - 21:00

PLUS CYFROWY POLSAT | 10:00 - 21:00

PLATFORMA CANAL+ | 10:00 – 21:00

Na terenie centrum, czynne pozostają również lokale gastronomiczne. Wybrane pozycje z menu można zamawiać na wynos lub z dowozem m.in. w:

SUSHI&MORE | 12:00 - 21:00 | (pt. i sob. odbiór własny / dowóz do godz. 22:00);

PIZZA HUT EXPRESS (na wynos) 12:00 – 20:00

Dla klientów dostępne są też zewnętrzne punkty gastronomiczne, które nadal realizują zamówienia na wynos. Są to Bafra Kebab, Słodki Kącik z kołaczami oraz Friko Bistro z ofertą kurczaków z rożna. 

Zgodnie z Rozporządzeniem - wyspy handlowe oraz usługowe będą zamknięte do 29 listopada.

ETC Swarzędz przypomina również o możliwości robienia zakupów w Intermarché przez Internet. Taką szansę daje najnowsza usługa DRIVE. Wystarczy zalogować się na stronie https://drive.intermarche.pl/74-swarzedz i zamówić niezbędne produkty, bez wychodzenia z domu. Odbiór zakupów w ETC Swarzędz odbywa się w specjalnie oznaczonej strefie, na parkingu zewnętrznym - w pierwszej linii parkingowej na froncie galerii, niedaleko wejścia głównego do Centrum oraz wejścia zewnętrznego do sklepu Maxi Zoo.

Przyjeżdżając do centrum należy pamiętać o obowiązujących zasadach. Zarówno klienci, jak i pracownicy powinni często korzystać z płynu odkażającego, który dostępny jest w dystrybutorach przy każdym wejściu, w pasażu, a także w toaletach. Na terenie ETC Swarzędz obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa oraz stosowania dystansu min. 1,5 metra od drugiej osoby. By blokować rozprzestrzenianie się wirusa, ETC zachęca do stosowania płatności bezgotówkowych. Warto pamiętać również o godzinach dla seniorów – obowiązują od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-12:00 oraz o nowych limitach w sklepach:  w lokalach poniżej 100m²- może przebywać 1 osoba na 10m², natomiast w lokalach powyżej 100m² - 1 osoba na 15m².

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.