Wyjątkowa akcja Coccodrillo z Fundacją Zaczytani.org!
Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury.
Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo: “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do zdrowego rozwoju, beztroski oraz nieograniczonego wyrażania siebie. Dużą rolę odgrywa w tym czytanie, które rozwija kreatywność i wyobraźnię dziecka, dlatego marka nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org i przygotowała wiele inicjatyw, które wesprą popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych.
- Wrażliwość i społeczna odpowiedzialność biznesu są wpisane w DNA marki Coccodrillo, dlatego zawsze chętnie wspieramy wszelkie akcje charytatywne i inicjatywy. W tym roku, poza naszą, trwającą już od 4 lat, współpracą z Fundacją Mam Marzenie, włączyliśmy się do pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce oraz zdecydowaliśmy się na wsparcie Fundacji Zaczytani.org – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. – Liczymy, że tak samo, jak w przypadku poprzednich akcji charytatywnych, nowa inicjatywa spotka się z dużym odzewem i wsparciem naszych Klientów – dodaje.
Misją Fundacji Zaczytani.org jest promocja czytelnictwa i edukacja społeczna. Swoimi przedsięwzięciami wspiera ona podopiecznych placówek pomocowych, pacjentów szpitali oraz inspiruje mieszkańców miast.
Zaczytane eventy
W ramach akcji, w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie odbędą się eventy, podczas których zostaną wystawione inspirujące rzeźby w formie zaczytanych ławek. Poza walorami estetycznymi zapewnią one przez dwa tygodnie bezpłatny dostęp do audiobooków. Autorami ławek są znani artyści oraz osoby medialne, dzięki czemu każda z rzeźb ma unikalny charakter. Ambasadorami Zaczytanych Ławek są m.in. Andrzej Mleczko, Mateusz Damięcki, Beata Pawlikowska i Małgorzata Ostrowska.
Podczas eventów nie zabraknie również konkursów, zajęć z bajkoterapii dla dzieci w wieku 4-10 lat, zbiórki książek dla najbardziej potrzebujących i dodatkowych upominków dla małych gości galerii, w tym kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych Coccodrillo. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu z następujących lokalizacjach:
- 27 sierpnia, godz. 12:00-16:00 – Posnania
- 28 sierpnia, godz. 11:00-15:00 – Centrum Serenada w Krakowie
- 03 września, godz. 11:00-15:00 – Galeria Północna w Warszawie
- 10 września, godz. 11:00-15:00 – Magnolia Park we Wrocławiu
Zbieramy i pomagamy!
W salonach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, w dniach 27 sierpnia – 12 września będzie prowadzona zbiórka książek, dzięki którym marka, wspólnie z Fundacją Zaczytani.org otworzy dwie zaczytane biblioteki zlokalizowane w wybranych placówkach pomocowych dla dzieci i młodzieży.
Jakie są zasady akcji? Wystarczy przynieść nową lub używaną, ale w bardzo dobrym stanie książkę, wydaną po roku 2000 i napisaną w języku polskim. Przyjmowane będą wszystkie lektury zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych, z wyjątkiem m.in. podręczników, encyklopedii, słowników czy poradników. Za przyniesienie książek Klient otrzyma gadżet w postaci naklejki.
„Zaczytane Biblioteki” to charytatywny projekt, który powstał z inicjatywy Fundacji Zaczytani.org. Jego celem jest dostarczanie książek m.in. pacjentom szpitali, hospicjów, podopiecznym domów dziecka i rodzin zastępczych, a także mieszkańcom odwiedzającym świetlice oraz lokalne centra aktywności. Dzięki temu najbardziej potrzebujący mogą przenieść się w magiczny świat literatury.
Więcej informacji na temat współpracy z Zaczytani.org będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.