Wyjątkowa akcja Coccodrillo z Fundacją Zaczytani.org!
Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury.
Zgodnie z głównym przesłaniem Coccodrillo: “Kids are kids” – dzieci są dziećmi, a nam, dorosłym, powinno zależeć na tym, by miały przestrzeń i możliwości do zdrowego rozwoju, beztroski oraz nieograniczonego wyrażania siebie. Dużą rolę odgrywa w tym czytanie, które rozwija kreatywność i wyobraźnię dziecka, dlatego marka nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org i przygotowała wiele inicjatyw, które wesprą popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych.
- Wrażliwość i społeczna odpowiedzialność biznesu są wpisane w DNA marki Coccodrillo, dlatego zawsze chętnie wspieramy wszelkie akcje charytatywne i inicjatywy. W tym roku, poza naszą, trwającą już od 4 lat, współpracą z Fundacją Mam Marzenie, włączyliśmy się do pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce oraz zdecydowaliśmy się na wsparcie Fundacji Zaczytani.org – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo. – Liczymy, że tak samo, jak w przypadku poprzednich akcji charytatywnych, nowa inicjatywa spotka się z dużym odzewem i wsparciem naszych Klientów – dodaje.
Misją Fundacji Zaczytani.org jest promocja czytelnictwa i edukacja społeczna. Swoimi przedsięwzięciami wspiera ona podopiecznych placówek pomocowych, pacjentów szpitali oraz inspiruje mieszkańców miast.
Zaczytane eventy
W ramach akcji, w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie odbędą się eventy, podczas których zostaną wystawione inspirujące rzeźby w formie zaczytanych ławek. Poza walorami estetycznymi zapewnią one przez dwa tygodnie bezpłatny dostęp do audiobooków. Autorami ławek są znani artyści oraz osoby medialne, dzięki czemu każda z rzeźb ma unikalny charakter. Ambasadorami Zaczytanych Ławek są m.in. Andrzej Mleczko, Mateusz Damięcki, Beata Pawlikowska i Małgorzata Ostrowska.
Podczas eventów nie zabraknie również konkursów, zajęć z bajkoterapii dla dzieci w wieku 4-10 lat, zbiórki książek dla najbardziej potrzebujących i dodatkowych upominków dla małych gości galerii, w tym kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych Coccodrillo. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu z następujących lokalizacjach:
- 27 sierpnia, godz. 12:00-16:00 – Posnania
- 28 sierpnia, godz. 11:00-15:00 – Centrum Serenada w Krakowie
- 03 września, godz. 11:00-15:00 – Galeria Północna w Warszawie
- 10 września, godz. 11:00-15:00 – Magnolia Park we Wrocławiu
Zbieramy i pomagamy!
W salonach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, w dniach 27 sierpnia – 12 września będzie prowadzona zbiórka książek, dzięki którym marka, wspólnie z Fundacją Zaczytani.org otworzy dwie zaczytane biblioteki zlokalizowane w wybranych placówkach pomocowych dla dzieci i młodzieży.
Jakie są zasady akcji? Wystarczy przynieść nową lub używaną, ale w bardzo dobrym stanie książkę, wydaną po roku 2000 i napisaną w języku polskim. Przyjmowane będą wszystkie lektury zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych, z wyjątkiem m.in. podręczników, encyklopedii, słowników czy poradników. Za przyniesienie książek Klient otrzyma gadżet w postaci naklejki.
„Zaczytane Biblioteki” to charytatywny projekt, który powstał z inicjatywy Fundacji Zaczytani.org. Jego celem jest dostarczanie książek m.in. pacjentom szpitali, hospicjów, podopiecznym domów dziecka i rodzin zastępczych, a także mieszkańcom odwiedzającym świetlice oraz lokalne centra aktywności. Dzięki temu najbardziej potrzebujący mogą przenieść się w magiczny świat literatury.
Więcej informacji na temat współpracy z Zaczytani.org będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.