WYJĄTKOWE PREZENTY I MNÓSTWO MIŁOŚCI W TE ŚWIĘTA OD TK MAXX!
1 grudnia TK Maxx wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań. Niezależnie od tego komu chcemy podziękować za obecność i wsparcie – w nadchodzące święta wszyscy chcemy poczuć się wyjątkowo. Bożonarodzeniowa kampania reklamowa niesie ze sobą mnóstwo miłości na nadchodzące święta i podpowiada, że idealnego prezentu wcale nie trzeba szukać daleko – znane marki taniej czekają na prawdziwych poszukiwaczy skarbów!
Bohaterką 30-sekundowego spotu reklamowego TK Maxx jest koza, która dumnie spaceruje po swojej okolicy, a jej kroki są bacznie obserwowane przez parę właścicieli. Zwierzę przechadza się po zimowym krajobrazie w rytm utworu „The game remix” Gabrielaa Garzon Montano. Koza ma na sobie stylową, różową bomberkę i beret – to świąteczne upominki od właścicieli, którzy wiedzą, że po roku pełnym wyzwań każdy z nas – nawet koza – chce poczuć się wyjątkowo w nadchodzące święta Bożego Narodzenia.
Świąteczna kampania reklamowa TK Maxx przypomina nam, że w okresie Bożego Narodzenia powinniśmy pamiętać nie tylko o naszych najbliższych, ale także o osobach, które potrzebują wsparcia, ciepła i miłości. Po roku pełnym wyzwań istotna jest wzajemna życzliwość i dzielenie się miłością z innymi nie tylko
w święta, ale także przez cały nadchodzący rok. TK Maxx swoim klientom przesyła mnóstwo miłości!
– Mamy za sobą trudny rok, po którym każdy z nas chce się poczuć wyjątkowo. Pracując nad naszą tegoroczną kampanią świąteczną zależało nam na pokazaniu, że w to Boże Narodzenie każdy z nas powinien otrzymać nie tylko wyjątkowy prezent, ale przede wszystkim mnóstwo miłości od swoich bliskich.
Pamiętajmy o tych, na których wsparcie mogliśmy i możemy liczyć. I okażmy im mnóstwo ciepła i czułości. Cieszymy się także, że nadal możemy oferować niezwykle ekscytujące odkrywanie znanych marek taniej również za pośrednictwem naszych kart upominkowych dostępnych w sklepach oraz na naszej stronie internetowej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów niezmiennie pozostaje dla nas priorytetem. – mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director w TK Maxx.
Świąteczny spot TK Maxx został wyemitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.