Komunikaty PR

WYJĄTKOWE PREZENTY I MNÓSTWO MIŁOŚCI W TE ŚWIĘTA OD TK MAXX!

2020-12-16  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

1 grudnia TK Maxx wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań. Niezależnie od tego komu chcemy podziękować za obecność i wsparcie – w nadchodzące święta wszyscy chcemy poczuć się wyjątkowo. Bożonarodzeniowa kampania reklamowa niesie ze sobą mnóstwo miłości na nadchodzące święta i podpowiada, że idealnego prezentu wcale nie trzeba szukać daleko – znane marki taniej czekają na prawdziwych poszukiwaczy skarbów!

Bohaterką 30-sekundowego spotu reklamowego TK Maxx jest koza, która dumnie spaceruje po swojej okolicy, a jej kroki są bacznie obserwowane przez parę właścicieli. Zwierzę przechadza się po zimowym krajobrazie w rytm utworu „The game remix” Gabrielaa Garzon Montano. Koza ma na sobie stylową, różową bomberkę i beret – to świąteczne upominki od właścicieli, którzy wiedzą, że po roku pełnym wyzwań każdy z nas – nawet koza – chce poczuć się wyjątkowo w nadchodzące święta Bożego Narodzenia.

Świąteczna kampania reklamowa TK Maxx przypomina nam, że w okresie Bożego Narodzenia powinniśmy pamiętać nie tylko o naszych najbliższych, ale także o osobach, które potrzebują wsparcia, ciepła i miłości. Po roku pełnym wyzwań istotna jest wzajemna życzliwość i dzielenie się miłością z innymi nie tylko
w święta, ale także przez cały nadchodzący rok. TK Maxx swoim klientom przesyła mnóstwo miłości!

Mamy za sobą trudny rok, po którym każdy z nas chce się poczuć wyjątkowo. Pracując nad naszą tegoroczną kampanią świąteczną zależało nam na pokazaniu, że w to Boże Narodzenie każdy z nas powinien otrzymać nie tylko wyjątkowy prezent, ale przede wszystkim mnóstwo miłości od swoich bliskich.
Pamiętajmy o tych, na których wsparcie mogliśmy i możemy liczyć. I okażmy im mnóstwo ciepła i czułości. Cieszymy się także, że nadal możemy oferować niezwykle ekscytujące odkrywanie znanych marek taniej również za pośrednictwem naszych kart upominkowych dostępnych w sklepach oraz na naszej stronie internetowej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów niezmiennie pozostaje dla nas priorytetem.
mówi Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director w TK Maxx.

Świąteczny spot TK Maxx został wyemitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.