Wyjątkowy Prezent z 60 sklepem w sieci! 29.07-30.07 w CH Wola Park weekend pełe
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Huczne otwarcie 60 sklepu w sieci Wyjątkowego Prezentu już 29-30.07 w CH Wola Park. Rabaty, darmowe przejazdy Monster Truckiem, promocje na prawie cały asortyment, słodkości i pamiątkowe zdjęcia.
W piątek 29 lipca Wyjątkowy Prezent otworzył 60 sklep w sieci. Lokal mieści się w CH Wola Park w Warszawie. Jest to 12 lokalizacja z podwójnym konceptem - sklep i wyspa w jednej galerii handlowej, co zapewnia jeszcze większą dostępność dla Klienta i komfort wyboru prezentu dla bliskich.
Od początku 2022 roku pierwszy sklep z prezentami w postaci przeżyć rozbudował własną sieć sprzedaży aż o 10 nowych lokalizacji. Szybka ekspansja i coraz nowe przeżycia w ofercie to urzeczywistnienie motto “spełnienie marzeń jest proste” i ukłon w stronę Klienta. Wyjątkowy Prezent zapowiada, że nie zamierza wyhamowywać i już patrzy w przyszłość, planując kolejne otwarcia nowych punktów. Zarówno w lokalizacjach, w których znajdują się już sklepy czy wyspy, jak i w tych, w których do tej pory nie było sklepów tej marki.
“Kolejnym kamieniem milowym ekspansji naszej sieci sprzedaży jest otwarcie 60 lokalizacji w Polsce. Jesteśmy niezwykle dumni z kierunku rozwoju naszego brandu i bardzo cieszymy się z tej okrągłej liczby. Ten rok rozpoczęliśmy z 50 sklepami, to oznacza, że w przeciągu kilku ostatnich miesięcy otworzyliśmy aż 10 nowych lokalizacji. Do końca roku pozostało jeszcze trochę czasu i planujemy go wypełnić kolejnymi otwarciami. Dokładnej liczby nie podam, aby nie zepsuć Państwu niespodzianki, ale kto wie… może uda nam się przekroczyć kolejną równą liczbę?” - mówi Cezary Holenderski, Kierownik Retail Sieci Własnej Wyjątkowego Prezentu.
Moc atrakcji
W nowo otwartym sklepie, na weekend otwarcia zaplanowane są liczne wyjątkowe atrakcje dla Klientów. Standardowo od ręki dostępna będzie cała oferta przeżyć - prawie 8000 voucherów! To okazja by zakupić prezent dla siebie i bliskiej osoby. Doradcy ds. przeżyć pomogą dopasować najbardziej trafione przeżycie do gustów, możliwości i zainteresowań osoby obdarowanej.
Ponadto na Gości czekać będzie wyjątkowa promocja -20% na wszystko (oprócz ofert Flyspot i Deepspot), która dostępna będzie wyłącznie w weekend otwarcia, tj. w dniach 29-30.07.
20% zniżki pozwoli na swobodny wybór wyjątkowych przeżyć i zapewni możliwość kupienia ich taniej. Vouchery firmy ważne są 3 lata, a więc przeżycie może zostać zakupione również z myślą o późniejszym terminie jego wykorzystania.
Na Gości wyjątkowego otwarcia czekać będą także słodkości i kącik do robienia pamiątkowych zdjęć. Zdjęcia staną się przepustką do udziału w specjalnym, jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania będą specjalne nagrody.
Konkurs polegać będzie na zrobieniu zdjęcia i odpowiedzeniu na pytanie konkursowe. Nagrodą będą 2 podwójne wyjazdy do Energylandii! Szczegóły można znaleźć na Facebooku Wyjątkowego Prezentu.
Monster Truck ulicami miast
Choć huczne otwarcia trwa tylko przez weekend, to skorzystać z okazji i wypróbować przejazd monstrualnym autem, można będzie jeszcze przez cały tydzień. Wystarczy dokonać zakupów za minimum 300 zł w dowolnym sklepie Wyjątkowego Prezentu - to wystarczy, by otrzymać za darmo przejazd Monster Truckiem na fotelu pasażera. Ogromne auto krążyć będzie po ulicach Warszawy, codziennie w okolicach innej galerii handlowej. Głośny ryk silnika i charakterystyczny wygląd sprawiają, że nie sposób jej przegapić! Promocja obowiązuje w dniach 01-10.08.2022 r.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.