Wyjątkowy Prezent z nowym sklepem w największej galerii handlowej w Polsce
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Otwarto 63 punkt Wyjątkowego Prezentu na terenie Polski. Z tej okazji w centrum handlowym Westfield Arkadia 8 października zaplanowano dzień pełen atrakcji. W programie przejazdy Fordem Mustangiem i promocja na prawie cały asortyment.
Początek października w Wyjątkowym Prezencie to nie tylko obchody 15 lecia firmy, lecz także czas intensywnego rozwoju.
W planach jest otwarcie nowych punktów i tym samym zwiększenie obecności na terenie miast, które skupiają najwięcej klientów firmy. Mowa m.in. o stolicy Polski i zarazem miejscu, od którego 15 lat temu Wyjątkowy Prezent zaczął rozwijać swoją sieć sprzedaży.
Strategiczna lokalizacja w podwójnym koncepcie
Otwarto właśnie 63 sklep Wyjątkowego Prezentu, tym razem w jednej z największych galerii handlowych w Polsce – Westfield Arkadia. Mieści się on na poziomie 0, naprzeciwko Lynx Optique, wzdłuż kas Carrefoura.
Nowy sklep w Westfield Arkadia to efekt bardzo dobrej współpracy Wyjątkowego Prezentu z najbardziej prestiżową i największą w Polsce galerią handlową. Kontynuujemy założoną strategię ekspansji i nieustannie otwieramy nowe sklepy. Jest to już druga lokalizacja Wyjątkowego Prezentu w galerii, którą odwiedza ponad 20 mln klientów rocznie! Jednocześnie to już piętnasty punkt sprzedaży na mapie Warszawy – mówi Adam Korzycki, Koordynator Regionalny.
Warto też dodać, że to kolejna galeria, w której najstarsza firma oferująca vouchery na przeżycia wdraża podwójny koncept, czyli sklep i wyspę w jednej galerii. Jak zaznacza Wyjątkowy Prezent, to ukłon w stronę klienta, dążenie do zapewnienia mu komfortowej obsługi przy wsparciu doradców do spraw przeżyć, którzy pomagają w jak najlepszej realizacji marzenia osoby obdarowanej.
Ukłon w stronę klientów i atrakcje na otwarcie
Doceniając zaufanie swoich klientów, Wyjątkowy Prezent od lat prowadzi politykę gwarancji ceny. Innymi słowy cena poszczególnych prezentów na stronie internetowej firmy nie jest wyższa od ceny oferowanej przez organizatora usługi. Weekend otwarcia jest zatem wyjątkową okazją do znalezienia prezentu w promocyjnej cenie.
W sobotę 8.10 prawie cały asortyment w nowo otwartym sklepie w Westfield Arkadia zostanie objęty specjalną promocją -20%. Wyjątek stanowią tylko vouchery na przeloty Flyspot, nurkowania Deepspot i karty prezentowe Wyjątkowego Prezentu.
Prawdziwa gratka czekać będzie na fanów motoryzacji. W sobotę za dowolny zakup prezentu będzie można za darmo przejechać się na fotelu pasażera Fordem Mustangiem. Przejazd będzie odbywać się w okolicach galerii Westfield Arkadia, wyłącznie w dniu trwania akcji.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.