Wyróżnienie Highly Commended dla CH Focus w konkursie Solal Marketing Awards 202
Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.
Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards firma Atrium European Real Estate zgłosiła 6 wyjątkowych projektów w 5 kategoriach, z których każdy był złożonym, dopracowanym przedsięwzięciem koordynowanym przez różne centra handlowe z portfolio Atrium. Niewątpliwym sukcesem firmy jest to, że wszystkie zgłoszone projekty znalazły się w ścisłym finale, a Centrum Focus w Bydgoszczy otrzymało wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności. Nie jest to pierwsze wyróżnienie bydgoskiej galerii handlowej w konkursie międzynarodowym. Cieszy się ona już kilkoma tytułami takimi jak: Centrum Handlowe Roku, Projekt Roku, Budynek Roku, obecnością w topowych branżowych zestawieniach, a także posiada prestiżowy certyfikat ekologiczny BREEAM z oceną Bardzo dobry w kategoriach wydajność obiektu i zarządzanie.
Strategia ESG bydgoskiej galerii z portfolio Atrium to seria kompleksowych, długodystansowych działań, poczynając od montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przez organizację proekologicznych akcji edukacyjnych, założenie pasieki czy instalację budek lęgowych dla ptaków. Focus systematycznie realizuje wprowadzoną przez Atrium strategię zrównoważonego rozwoju, czyli program Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Na co dzień promuje działania w duchu ESG w czterech niezwykle ważnych filarach. Podejmuje inicjatywy społeczne, środowiskowe, edukacyjne, prozdrowotne oraz decyzje infrastrukturalne prowadzące do przekształcenia obiektu w coś znacznie więcej niż popularne miejsce zakupów.
Wśród sztandarowych, organizowanych przez centrum wydarzeń prospołecznych są między innymi: Karma Wraca – coroczna pomoc bezdomnym zwierzakom w przedświątecznej gorączce zakupów, cykliczne akcje bezpłatnych badań mammograficznych i profilaktycznych dla mieszkańców, regularne zbiórki krwi we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa w Bydgoszczy. W DNA centrum wpisała się także na stałe ekoakcja edukacyjna, dzięki, której Focus, przy współpracy z lokalnymi firmami proekologicznymi, pokazuje, jak ważna jest segregacja i recykling odpadów, zbierając co roku przy tej okazji tysiące plastikowych odpadów. Centrum wspiera także przeróżne organizacje, stowarzyszenia i jednostki, placówki pozabudżetowe, fundacje dbające o zdrowie np. Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille'a w Bydgoszczy, DKMS, WWF, Krajowe Towarzystwo Autyzmu. Focus jest liderem w działaniach prospołecznych, starając się z roku na rok jeszcze mocniej kłaść nacisk na ważne aspekty, które nie tylko edukują, ale też mają realny wpływ na życie, zdrowie i środowisko mieszkańców, a zarazem klientów. Wszelkiego rodzaju działania i aktywności mają odzwierciedlenie w liczbach, które udowadniają coraz większe zaangażowanie klientów i lokalnej społeczności, którzy chętnie uczestniczą w tego typu wydarzeniach.
–- Już awans wszystkich naszych projektów do finału tak prestiżowego Europejskiego wydarzenia, jakim jest konkurs European Solal Marketing Awards, to wielkie wyróżnienie, konkurencja była ogromna. Żyjemy w czasach, gdy centra handlowe nie mogą być tylko miejscem wymiany handlowej. Powinny komunikować się z lokalną społecznością, stwarzać ludziom miejsce do integracji, rozwoju czy po prostu miłego spędzania czasu oraz, co chyba najważniejsze, przyczyniać się do poprawy naszego środowiska. Dlatego ogromnie cieszy nas, że wyróżniono Focus Mall w Bydgoszczy. To dla nas nie tylko sygnał, że wysiłek, jaki całe zespoły wkładają w realizację strategii, opłacił się, ale przede wszystkim liczymy również na to, że nagrody pomogą jeszcze bardziej rozpromować te inicjatywy, zwiększając świadomość ekologiczną wśród konsumentów i ludzi biznesu, uwrażliwiając ich na aspekt społeczny działalności centrum handlowego, w końcu inspirując do działań na rzecz integracji najemców i lokalnych społeczności. W ramach naszej strategii ESG mamy długoterminowe cele na przyszłe lata funkcjonowania naszych galerii i jesteśmy na najlepszej drodze do ich realizacji– mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
Wśród pozostałych zgłoszonych przez Atrium projektów, z których wszystkie zostały nominowane, znalazły się: program wsparcia dla młodych marek Wygraj Pop-up Store, zgłoszony w kategorii Business to Business, kampania wspierająca przebudowę w Atrium Reduta – kategoria Grand Opening, innowacyjna wystawa interaktywna oparta o AR – Kolorowe Centrum Świata – kategoria Emerging Technology, Kreatywna Przestrzeń Promenady Piąty Wymiar – kategoria Customer Service, oraz CITY FESTIVAL w Domach Towarowych Wars Sawa Junior – kategoria Corporate Social Responsibility.
Więcej informacji na stronach:
https://aere.com/
https://focusbydgoszcz.pl/
oraz w raporcie ESG: https://aere.com/wp-content/uploads/2022/06/2021_Atrium_ESG-Strategy-Report.pdf

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.